hehe jeg har haft doom 3 officielt siden i fredags 
Doom 3 warez!!!
- 

- 
			Daamn, hvorfra?? Jeg troede rigtigt jeg kunne gøre folk misundelige fordi jeg kan få det den 12 og ikke den 14 som vist er release datoen. ham oppe i den lokale fona sagde at ligeså snart han fik den ind af døren den 12 så ville han sælge mig en kopi. 
- 
			Er vi kommet der til hvor vi skal smide bukserne og sammenligne ? *G*...  Er da fint nok hvis folk har Doom3 officielt eller uofficielt. Må de jo selv styre. Personligt så er det nu laaangt fra noget der kan gøre mig misundelig. Kan heller ikke gøre mig misundelig hvis folk har en sportsvogn eller en computer der sparker røv. Har det fint nok ...  
- 
			Ej kom nuuu! Sig nu bare at du er lidt misundelig? 
 Så får jeg det så godt med mig selv!!Eller noget :p 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Disc0ne 
 hehe jeg har haft doom 3 officielt siden i fredags why?  
- 
			pga det ligger ude ved mange forhandlere allerede og jeg var i den heldige situation at jeg kunne nappe et med mig hjem i fredags  
- 
			Eller i den heldige situation at du har hørt om P2P...  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Disc0ne 
 pga det ligger ude ved mange forhandlere allerede og jeg var i den heldige situation at jeg kunne nappe et med mig hjem i fredags OK hvordan er det så, er det uhygeligt ligsom de loved, og hvordan køre det på din com / hva køre du med i options.  og kan du skaffe nogen flere hvis det er.  
- 
			Venter med at købe det til jeg har prøvet det hos nogle venner for at se om det er pengene værd... Ikke så meget grafisk, men mest "levetiden" på det.. #Connektors: Tag og læs det her   
 http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=23744&sid=
- 
			Så har jeg lige modtaget Doom3 fra min ven i USA..  Han havde åbenbart købt 2 stks. da han købte det...  Er faktisk ikke specielt imponeret over det, syns faktisk Far Cry er flottere end det..  
- 
			Far Cry er flottere... udenfor. Men indendørs banerne ser langt federe ud i Doom3. 
- 
			Det er vel også 2 "typer" af grafik de to spil bruger.... Doom3 er vel langt mere skygger og mørke sammenlignet med Farcry.... Det er vel forskellige ting de har langt vægt på de spil........  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Alaza 
 Far Cry er flottere... udenfor. Men indendørs banerne ser langt federe ud i Doom3.Ja det kan faktisk godt være.. Men det fedeste ved Doom3 er helt klart stemningen i spillet... Den oser lidt væk af uhygge! Det er super fedt at rende rundt kun med lommelygten, shit det er ubehageligt!  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Henrik- 
 Det er vel også 2 "typer" af grafik de to spil bruger.... Doom3 er vel langt mere skygger og mørke sammenlignet med Farcry.... Det er vel forskellige ting de har langt vægt på de spil........ FarCry er DirectX.... Doom3 er OpenGL ... Så joh, der er jo en forskel allerede der ... 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity Ja det kan faktisk godt være.. Men det fedeste ved Doom3 er helt klart stemningen i spillet... Den oser lidt væk af uhygge! Det er super fedt at rende rundt kun med lommelygten, shit det er ubehageligt!  Haha hvor lyder det fedt! Glæder mig til at prøve det i surround  Edit: Men som andre må jeg vente til at det kommer i Danmark  / til softexchange sender det / til softexchange sender det
- 
			der bliver da ikke meget multiplay i det spil max spillere er 4  ikke sikker på jeg gider købe det men gør det jo nok alligevel 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af marquis1 Haha hvor lyder det fedt! Glæder mig til at prøve det i surround  Edit: Men som andre må jeg vente til at det kommer i Danmark  / til softexchange sender det / til softexchange sender detSkal hjem og spille det hos en ven imorgen, der har 5.1 over anlægget... TØR slet ikke tænke på de lyde der..  
- 
			Doom3 er jo ikke udpræget et multiplayer spil. I hvert fald ikke den del som jeg kommer til at sætte pris på. 
- 
			*G*... Installerede det lige på mine forældres comp.. Specs: AMD 2600+ 
 Radeon 9200SE
 512 DDR400Kører det pt. i 800x600, med low details.. 
 Det kører 100% flydende, så det er lækkert nok!
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Astrocity 
 *G*... Installerede det lige på mine forældres comp..Specs: AMD 2600+ 
 Radeon 9200SE
 512 DDR400Kører det pt. i 800x600, med low details.. 
 Det kører 100% flydende, så det er lækkert nok!Nice  Damn jeg glæder mig til at posten en dag kommer med mit DoomIII, og så HL2 på et tidspunkt også.. Indenfor den nærmeste fremtid Damn jeg glæder mig til at posten en dag kommer med mit DoomIII, og så HL2 på et tidspunkt også.. Indenfor den nærmeste fremtid