• Quote

    Det er jo det ... ;) .... og hvis brugerne hele tiden skulle mindre hinanden om det osv, så ville der jo være FYLDT op med det i alle tråde ... :boxed:


    ... Sjovt de ikke læser den "sticker" der er i hver "afdeling"


    Det gør jeg da heller aldrig - men det er jo fordi jeg går ind på de forskellige forums - fra forsiden - Derfor ser jeg aldrig de der sticky's. Denne her opdagede jeg da kun fordi jeg lige skulle se hvad tråden "Sig" drejede sig om.


    OT: Sad lige og undrede mig over hvem ham der "Mikkel" var - synes da ikke jeg før har lagt mærke til at han har dummet sig eller bitch-fightet med Bentzin - Men det var da kun lige til det gik op for mig at det rent faktisk Var Comp-n00ben a.k.a. Zigiro der endnu engang har skiftet navn. Så faldt 10'øren sgu......... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Øh - var det ikke enten eller ? Billede el. tekst - Mr. Martin. ;) - Ka' se du har begge dele ;)
    Ikke fordi det rører mig, har selv foreslået at man godt måtte ha' en linje tekst + billede. ;)



    Hmmmmm - Tror GrillBill og Besse trænger til enten ferie eller briller...... ;) - eller også er det bare min hjerne der har haft godt af den *host*host* friske tjekkiske luft - Jeg mener da i hvert fald godt jeg kan tyde diverse udmeldinger fra team'et.


    Som JEG tolker deres meldinger:


    Signatur må være med tekst eller grafik eller grafik+terkst - ved grafik må det pt. (de tænker vist stadig nærmere over det) fylde 650x150 pixels. Hvis man vælger tekst må det så fylde det der SVARER til 650x150 pixels. Vælger man både grafik og tekst - ja så må det stadig fylde det der svarer til 650x150 pixels.



    Synes størrelsen er ok - men synes godt man kunne sige f.eks. 1-2-3 uger til at folk får rettet det til. Det er ikke allle der er så meget ved PC'en i denne tid- ferie - whatever - og så er det jo ikke alle der er lige grafiske som nogle også påpeger. Nu ved jeg jo ikke hvor længe i har snakket om det - der er sgutte meget internet ude på de tjekkiske knoldeveje... :boxed: :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Det gør jeg da heller aldrig - men det er jo fordi jeg går ind på de forskellige forums - fra forsiden - Derfor ser jeg aldrig de der sticky's. Denne her opdagede jeg da kun fordi jeg lige skulle se hvad tråden "Sig" drejede sig om.


    HeHe ... Det står jo i toppen af de forskellige forums... Så om man går ind på den ene måde eller den anden er nu det samme ... :))



    Tror vist det er DIG der trænger til briller så ...


    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=23742&sid=


    ... At Martin aka Tweak.dk så udmelder noget ANDET end de regler der er skrevet ned er så bare skræmmende ... Men det er jo nok fordi han ikke selv overhoveder de regler som de tweak-gutter åbenbart er blevet enige om på det her område. Så er spørgsmålet jo bare hvordan man kan forlange at folk skal overholde dem når "the big cheese" ikke engang selv gør ... :boxed:


    .... og der jo intet at "fortolke" ... Det står jo sort på hvidt. Enten må de så lave den "sticker" om eller også så er der jo nogle admins der må til at følge deres EGNE regler ... :))

  • Quote

    HeHe ... Det står jo i toppen af de forskellige forums... Så om man går ind på den ene måde eller den anden er nu det samme ... :))



    Øøøøøøh - Det er muligt DU ser de sticky's - men når jeg går ind via forsiden - og IKKE klikker på selve forum navnet - f.eks. Forum: Hardware Og Overclocking - men klikker på en eller anden tråd - så ser JEG den fandeme ikke. Hvis man vil have at ALLE skal se de sticky's - så skal det laves så man ikke kan komme udenom dem - og ikke som nu hvor man kun ser dem hvis man klikker på forum navn - eller går ind via bjælken i toppen.



    Quote

    Tror vist det er DIG der trænger til briller så ...


    OK - du får lidt ret - Aerial skriver en ting - men hvis man læser og TOLKER hele tråden - så er meningen vist sådan som jeg udlagde den - og ellers - ja så må de specificere det nærmere. Bortset fra det - så har Martin vist før påpeget at det jo er hans side - sååååååååå han kan vel gøre som han vil - det burde diverse paragraf-ryttere jo være klar over.... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    OK - du får lidt ret - Aerial skriver en ting - men hvis man læser og TOLKER hele tråden - så er meningen vist sådan som jeg udlagde den - og ellers - ja så må de specificere det nærmere. Bortset fra det - så har Martin vist før påpeget at det jo er hans side - sååååååååå han kan vel gøre som han vil - det burde diverse paragraf-ryttere jo være klar over.... ;)


    HeHe ... Kan godt li at få LIDT ret ... :))


    Men ved nu ikke hvor mange måder man skal tolke det her på :


    Max størrelse er fremover :
    Billede : 650 x 150 pixel
    og ved tekst : 5 linier.
    Det betyder selvfølgelig ikke billede + de 5 liniers tekst.
    Dvs. enten billede eller tekst, ikke begge dele.


    og så at bonge andre for at have et billede samt tekst ligesom Martin/Tweak.dk har må da give nogen en dårlig smag i munden ... Om det er hans side eller ej...


    Så er valget jo .... Er det de regler som Aerial har skrevet som de jo er blevet enige om der gælder eller er det Martin´s udtagelser der gælder ? ... Kan jo ikke være begge .... Personligt er jeg så RØVLIGEGLAD ... Syntes bare det komisk at de ikke kan blive enige med sig selv de Tweak-Gutter ... :))


    Giver jo ikke liiige det bedste indtryk ... ;)


    :cheers:

  • Quote

    HeHe ... Kan godt li at få LIDT ret ... :))


    Hø hø - hvis du ckecker min signatur - så kan du jo se at du ikke kan få helt ret..... ;) ;)


    Quote

    Men ved nu ikke hvor mange måder man skal tolke det her på :


    Max størrelse er fremover :
    Billede : 650 x 150 pixel
    og ved tekst : 5 linier.
    Det betyder selvfølgelig ikke billede + de 5 liniers tekst.
    Dvs. enten billede eller tekst, ikke begge dele.



    Måske ikke - men igen - hvis du læser hele tråden - og ser på diverse team members posts - så mener jeg stadig (tramper i gulvet som en besat) at min tolkning er rigtig - men U never know..... :roller:


    Quote

    og så at bonge andre for at have et billede samt tekst ligesom Martin/Tweak.dk har må da give nogen en dårlig smag i munden ... Om det er hans side eller ej...


    Kan nu ikke se at Martin skulle have dårlig smag i munden - Folk burde vide at det er hans side - også de helt nye - og så er det i mine øjne sgu logik for tjekkiske burhøns at der er andre spilleregler for ham - Det var der fandeme og så for mig hvis siden var min - iøvrigt er hans signatur dejlig diskret og letlæselig - Det kunne diverse andre fandeme godt lære lidt af


    Quote

    Så er valget jo .... Er det de regler som Aerial har skrevet som de jo er blevet enige om der gælder eller er det Martin´s udtagelser der gælder ? ... Kan jo ikke være begge .... Personligt er jeg så RØVLIGEGLAD ... Syntes bare det komisk at de ikke kan blive enige med sig selv de Tweak-Gutter ... :))


    Giver jo ikke liiige det bedste indtryk ... ;)


    :cheers:


    IGEN - Jeg tror bare der tolkes forskelligt - du ved jo at The Oil Sniffing Midget From Hell (a.k.a Aerial for de ikke indviede) - han tolker som - ja ok en tjekke tolker færdselsregler - og for dem som ikke ved hvad det betyder - så betyder det at REGLER i trafikken de findes IKKE i tjekkisk trafik - i hvert fald ikke hvis man ser på hvordan de opfører sig i den - uha uha..... :roller: :boxed:



    Nå men jeg kan jo egentlig være kold - min er både lille og diskret nok pt. - Arbejder dog på en ny - men PC er sgu ikke lige det vigtigste pt. - så den kommer når den kommer - og så er reglerne vel også blevet helt klare.. 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Hø hø - hvis du ckecker min signatur - så kan du jo se at du ikke kan få helt ret..... ;) ;)


    HELT er heller ikke målet .... LIDT er fint nok. :))



    Ja, jeg det er jo det ... Kunne også selv være det, men nogle gange kan jeg godt li at gå op i detaljerne når det er komisk. *G* :))

  • Quote

    Ja, jeg det er jo det ... Kunne også selv være det, men nogle gange kan jeg godt li at gå op i detaljerne når det er komisk. *G* :))



    Baaaaaaaaaah - Du har bare ikke haft godt af at besøge B. på hospitalet - du er blevet smittet af The Kværulant Bug....... ;) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Baaaaaaaaaah - Du har bare ikke haft godt af at besøge B. på hospitalet - du er blevet smittet af The Kværulant Bug....... ;) ;)


    Velkommen tilbage - har s.. savnet dine direkte besvarelser og herlige provokerende tolkninger. Ærgeligt du ikke var her, da jeg havde en lille tvist, med en som hele tiden skifter navn ;)
    Rigtigt at jeg trænger til ferie - det gør vi vel alle ;) Og så er jeg altså ikke blevet besse endnu :))
    Men jeg kan da stadig læse IMO. Og det der står i "stickeren" er da ikke til at tage fejl af: (klip)
    Det betyder selvfølgelig ikke billede + de 5 liniers tekst.
    Dvs. enten billede eller tekst , ikke begge dele .

    Det kan da vist ikke skrives mere klart efter min mening.

  • test.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Velkommen tilbage - har s.. savnet dine direkte besvarelser og herlige provokerende tolkninger. Ærgeligt du ikke var her, da jeg havde en lille tvist, med en som hele tiden skifter navn ;)
    Rigtigt at jeg trænger til ferie - det gør vi vel alle ;) Og så er jeg altså ikke blevet besse endnu :))
    Men jeg kan da stadig læse IMO. Og det der står i "stickeren" er da ikke til at tage fejl af: (klip)
    Det betyder selvfølgelig ikke billede + de 5 liniers tekst.
    Dvs. enten billede eller tekst , ikke begge dele .

    Det kan da vist ikke skrives mere klart efter min mening.



    Tror sgu det er Far og Søn de to - og ja ja ja - der står IKKE både billede og tekst - MEB jeg tolker den nu STADIG (stædig har man vel lov at være) - som at man ikke må have et billede på 650x150 + tekst - men at man godt må havde et billede på 75x650 + tekst der fylder 75x650 - Meeeeeeen når nu en af dem som jo rent faktisk brude vide det (ham trolden f.eks.) kommer - så får vi nok en forklaring - som alle - kværulanter og langsomt opfattende mv. kan forstå.



    Ang. din lille tvist med ham der skifter navn hele tiden - så er det vist ikke nogen hemmelighed (for de fleste i hvert fald) hvad jeg i de fleste tilfælde mener om ham - [indsætter dansende elefant i tjekkisk krystalglas butik..... 8o ]


  • Velkommen tilbage - haft en god ferie?


    Håber ikke du bliver forvirret af mit navneskift nr 2, skrev det faktisk i min signatur, men da der blev bøvl med om hvorvidt der måtte stå både tekst og billed, slettede jeg det igen, for at undgå bøvl... ;)

  • Quote

    Velkommen tilbage - haft en god ferie?


    Håber ikke du bliver forvirret af mit navneskift nr 2, skrev det faktisk i min signatur, men da der blev bøvl med om hvorvidt der måtte stå både tekst og billed, slettede jeg det igen, for at undgå bøvl... ;)



    Næææææææ ikke ligefrem forvirret - undrede mig dog lidt over ham der Mikkel's "overfald" på Besse over en lille uskyldig kommentar - men da jeg så læste videre og så at det var Zigi-dude den kom fra - såååååååå faldt 10-øren jo...... ;) ;) - Så kan du jo "tolke" den - hø hø..... :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Næææææææ ikke ligefrem forvirret - undrede mig dog lidt over ham der Mikkel's "overfald" på Besse over en lille uskyldig kommentar - men da jeg så læste videre og så at det var Zigi-dude den kom fra - såååååååå faldt 10-øren jo...... ;) ;) - Så kan du jo "tolke" den - hø hø..... :dance:


    Javel - Tjaa, jeg vil nu ikke sige at jeg har overfaldet nogen... Bentzin havde gennem en periode set sig sur på mig, og da jeg så på et tidspunkt spurgte ham om han mente det var muligt at de unge i Brøndby kunne have tendens til at virke lidt mere "urolige" end andre, bragte han altså selv en lang smøre på banen om hvor uduelig jeg var :boxed:, hvorefter det gik "ned ad bakke" mht. hæmningerne.


    Så jeg vil altså ikke have skyld for at have overfaldet nogen som helst, jeg tror nu vi har været lige gode om det. Det vil de fleste nok sige.
    Men jeg vil ikke rive op i gamle sår, så lad det nu ligge - ik'? ;)

  • Quote

    Javel - Tjaa, jeg vil nu ikke sige at jeg har overfaldet nogen... Bentzin havde gennem en periode set sig sur på mig, og da jeg så på et tidspunkt spurgte ham om han mente det var muligt at de unge i Brøndby kunne have tendens til at virke lidt mere "urolige" end andre, bragte han altså selv en lang smøre på banen om hvor uduelig jeg var :boxed:, hvorefter det gik "ned ad bakke" mht. hæmningerne.


    Så jeg vil altså ikke have skyld for at have overfaldet nogen som helst, jeg tror nu vi har været lige gode om det. Det vil de fleste nok sige.
    Men jeg vil ikke rive op i gamle sår, så lad det nu ligge - ik'? ;)


    ZIGI for helvede - nu gør du lige akkurat det han punker dig for. Du vil ikke rippe op i gamle sår - men du bringer det selv på bane. Det JEG snakkede om er sket i denne tråd - Som du udmærket ved har jeg været på ferie - og jeg har sgutte læste mange tweak tråde - mens jeg har zig-zagget min vej gennem tjekkiets lorte veje - Så jeg ved ikke hvad i har haft af fights i den tid. MEN generelt er jeg enig med Bentzin i at du til tider (læs nu det der rent faktisk står ikke) formulerer dig temmelig provokerende - Det er blevet bedre - meget bedre - men nogle gange hopper kæden sgu af - det gør den også for Bentzin - og ja også for mig selv.


    Jeg synes da klart vi skal lade det ligge - meeeeen hvorfor bliver DU så selv ved. Du kan jo ike forvente at du kan poste lange indlæg - uden at få svar på tiltale - og ærlig talt var jeg temmelig imponeret over at B. holdt sin kæft omkring den meget lange du postede for ikke så mange posts siden....


    Men nu er der film på TV2 - so over and out... :cheers:


  • Javel og tak :) - det vil jeg så tage til eftertanke, I promise ;)