• Okay, nu synes jeg i skal læse:


    Jeg kom med et foreslag til hvor stor en signatur måtte være, og martin syntes det var for stort hvis man gjorde det jeg foreslog. Så derfor kom han selv med buddet på de 650 x 150 pixels.


    Og han har også sagt god for at det er enten billede eller text, og ikke begge dele.


    Og han er den eneste som "har lov til" at lave sin signatur som han vil.
    Han er jo trodsalt ejeren :))



    Bit Phreak -> Du overholder stadig ikke reglerne .. har skrevet til dig ..

  • Quote

    Bit Phreak -> Du overholder stadig ikke reglerne .. har skrevet til dig .


    Nu ved jeg ikke om signaturen er lavet om efter han fik en PM - MEN hvis den i nuværende form/størrelse ikke kan godkendes - så vil jeg tillade mig at mene det er totalt til grin. Hans billede fylder 83x650 + teksten - Det giver vel ialt 650x100-110. Hvis det er for voldsomt - Ja så mener jeg sgu der er nogen som trænger til større sko.


    Hvorfor man overhovedet vil bestemme om folk skal have billede eller tekst - det fatter jeg så heller ikke. Det eneste logiske og praktiske ville være at man tillod at signaturen fylder X gange X pixels - og så lader folk selv bestemme om de vil have billede - billede + tekst eller kun tekst.


    Hele diskutionen går vel på at man vil de kæmpe store signaturer til livs (det har jeg faktisk selv opfordret bla. Aerial til at kigge på op til flerre gange) og ikke på om det er det ene eller andet folk vælger i deres signatur..


  • Helt enig! :) - Men så er det vel spørgsmålet kommer, hvordan gør man teksten op i pixels?


  • Stiller mig lige bag Wizzard, nikker som værende enig og ser frygtindgydende ud. ;)

  • Quote

    Stiller mig lige bag Wizzard, nikker som værende enig og ser frygtindgydende ud. ;)


    Ski' godt Hans - så tør de ikke andet end at makke ret...... :dance: .......................................Eller not.

  • Quote

    Helt enig! :) - Men så er det vel spørgsmålet kommer, hvordan gør man teksten op i pixels?


    Den har jeg desværre ikke lige løsningen på - meeeeeeeen det er vel det team'et får deres gigantiske *host*host* hyre for at kunne løse.. ;)


  • nope min signatur er ikke lavet om efter den pm jeg fik. og jeg tror også lige at jeg venter med at lave om på den da det IMO er lidt tilgrin ellers


  • Jeg er også helt enig, det kan da være lige meget om der er tekst, billede eller begge dele..
    Og iøvrigt, 5 liniers tekst i small fylder jo ingenting i forhold til 150pixels.. Så i burde lave reglerne om..

  • Hvad syntes i om min nye sig. og avatar, er de ik bare fed.. har lige lavet dem..


    Er de ok ???

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af meinder
    Hvad syntes i om min nye sig. og avatar, er de ik bare fed.. har lige lavet dem..


    Er de ok ???


    Bortset fra at din sig er for høj, så kan du vel godt bruge de 2 ting?... :roller:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af meinder
    Hvad syntes i om min nye sig. og avatar, er de ik bare fed.. har lige lavet dem..


    Er de ok ???


    ærligt.. nej :))

  • Så må jeg hellere også lige få de hårde ord fra jer. ;) Hvad med min ? Selv om det ikke havde været nødvendigt at ændre den gamle - har jeg erfaret :(


    Er selv lidt utilfreds med hjørnerne - den grå skulle være samme som baggrunden her på tweak. Men det ser ikke sådan ud - vel ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Så må jeg hellere også lige få de hårde ord fra jer. ;) Hvad med min ? Selv om det ikke havde været nødvendigt at ændre den gamle - har jeg erfaret :(


    Er selv lidt utilfreds med hjørnerne - den grå skulle være samme som baggrunden her på tweak. Men det ser ikke sådan ud - vel ?


    hehe nej det er den ikke.. du kan jo få dem gennemsigtige hvis du gemmer dem som en gif .. men kan selvfølgelig ikke huske hvordan :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    hehe nej det er den ikke.. du kan jo få dem gennemsigtige hvis du gemmer dem som en gif .. men kan selvfølgelig ikke huske hvordan :roller:


    Det er en gif - men jeg kan heller ikke huske hvordan jeg får den gennemsigtig. ;) Håber der en der kan hjælpe med de vise ord :]