Farcry- Kan ikke komme videre

  • Nogen som ved hvordan man kommer videre, efter man har sprængt det store skib i "boat" delen, i luften. Så kommer der en heli, og jeg kan sgu ikke få den ned med nakken før skibet er sunket, og så er jeg virklig fucked. kan jo ikke skyde mens jeg svømmer :T

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Du har 2 muligheder:


    1) Løbe op foran efter at have lagt bomben, nøjes med at skyde Crowe, ikke helikopteren, for største effekt. (Hvis du har OICW'en kan jeg anbefale at ramme ham med granaterne)


    2) Some Bentzin si'r, efter at have lagt bomben, så spåns ud over rælingen of ind mod nærmeste stykke land (der hvor der er nogle palmer), 9 ud af ti gange mister du live på det da skibet eksploderer lige før du når strandkanten, men du har til gengæld en større chance mod helikopteren da du har palmerne til beskyttelse og ikke skal bekymre dig om at de synker. :T

  • ville sq oxo se sjovt ud hvis palmerne begyndte at synke :))

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg syntes at chancerne for at dø var større inde på stranden end på skibet!


    Helikopteren skal have ca. 12 skud med rocket launcheren og det kan man lige nøjagtigt nå inden skibet synker.


    Bare søg tilflugt i styrhuset og så stik hovedet frem og fyr en raket af med hurtige mellemrum.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • har hørt fra en af mine venner at man ikke kan bruge rocketluncheren at man skal bruge granatkasteren

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    har hørt fra en af mine venner at man ikke kan bruge rocketluncheren at man skal bruge granatkasteren


    så tager din ven fejl

  • synes også selv at det lyder mærkeligt. Men hvor mange misiler skal den heli have kan huske at jeg prøvede at klare det for ham og jeg brugte omkring 7-8 stk og der skete ikke nogte. Synes at det er mærkeligt og han spiller enda på easy

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Tak for alle tip'ne. Synes nu at havde prøvet dem alle, men det lykkes sgu ikke. :boxed:


    Nå men jeg må jo på den igen, men den er godt nok sej, har fllere gange ramt med 7-8 raketter, uden det havde nogen effekt :))

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    synes også selv at det lyder mærkeligt. Men hvor mange misiler skal den heli have kan huske at jeg prøvede at klare det for ham og jeg brugte omkring 7-8 stk og der skete ikke nogte. Synes at det er mærkeligt og han spiller enda på easy


    Hvis du nu læste hvad jeg skrev, så ville du opdage at jeg har fortalt at den skal have ca. 12 raketter!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Jeg har lige været i den bane..


    På toppen af skibet, dvs højeste punkt er der en 4 kantet kasse, ovenpå styre huset, den del synker ikke... Spring bomben og løb derop, du kan liige nå det inden Crowe kommer i Heli..
    Der kan du gemme dig bagved og nakke ham med din rocket launcher. Husk at tanke dit energy op først, der er energy i styrehuset..


    Good Luck :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Jeg syntes at chancerne for at dø var større inde på stranden end på skibet!


    Helikopteren skal have ca. 12 skud med rocket launcheren og det kan man lige nøjagtigt nå inden skibet synker.


    Bare søg tilflugt i styrhuset og så stik hovedet frem og fyr en raket af med hurtige mellemrum.


    Også den taktisk jeg endte op med at bruge. Så gælder det sån set bare om at klø på indtil man får ram på den bloody chopper, et par rockerts, sikkert 12 som du nævner, og et magasin af det der gevær, aner ikke hvad det hedder. Så bare bliv ved og ved, og sørg for at gemme dig i styrhuset, så mister du minimal liv.

  • Den kom jeg igennem ved at svømme ind på stranden og gemme mig bag et træ og så ellers pille ham ned med rocketlauncheren og et maskingevær. Den med styrhuset virkede ikke, for inden jeg fik nakket gutten, sank skibet og så var man for alvor på den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Den kom jeg igennem ved at svømme ind på stranden og gemme mig bag et træ og så ellers pille ham ned med rocketlauncheren og et maskingevær. Den med styrhuset virkede ikke, for inden jeg fik nakket gutten, sank skibet og så var man for alvor på den.


    Man skal ikke stå inde i styrhuset du skal stå ovenpå.. Der er en fin stor kasse man kan gemme sig bag, og den del af skibet kommer ikke under vand.

  • Det kommer også an på hvilken sværhedsgrad du spiller på, det er på easy den skal have 12 mener jeg.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Jeg har lige været i den bane..


    På toppen af skibet, dvs højeste punkt er der en 4 kantet kasse, ovenpå styre huset, den del synker ikke... Spring bomben og løb derop, du kan liige nå det inden Crowe kommer i Heli..
    Der kan du gemme dig bagved og nakke ham med din rocket launcher. Husk at tanke dit energy op først, der er energy i styrehuset..


    Good Luck :D


    Takker, så lykkedes det sgu, enda første gang. Så det kan klart anbefales :))

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Hmm... lyder ik til jeg kender den bane. Hvor langt henne i spillet er det?

    [Shuttle SN95G5][A64 3000+ waiting for 3500+][Dana-Elec 2*512 dual PC3200][S-ata 120Gb Seagate][Asus GF6800GT][Running X64 build 3790 & MDK 10.1]