DOOM 3 gået guld
-
-
Det er storartet
Glæder mig utrolig meget - og håber at min gamle øg kan køre skidtet
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Det er storartetGlæder mig utrolig meget - og håber at min gamle øg kan køre skidtet
Enig
men er også lige bange for at min comp ikke kan trække spillet med at i max indstillinger
Men nu må vi se -
Det sku min nok godt ku klare uden problemer
-
Ser ud til at der kommer en DOOM3 demo på et tidspunkt. Det her er Todd Hollenshead's egne ord :
"Demo: our priority was finishing the game first and now we are turning our attention to the demo. I
don't have any information to share regarding any specific content, but I don't believe that we have
ever disappointed in that regard in the past. We will release the demo as soon as it's done, but this
probably won't happen until after the game has arrived on U.S. store shelves".^^Det er taget her fra :
GameFinger.comTror I lige der bliver pres på div download servers de første 24-48 timer !?!
-
tror hellere jeg må bestille det nu
har fundet det til 279kr - et hemmeligt sted hehe
-
Tror ikke der kommer nogen demo.. Folk ved jo godt hvor fedt spillet bliver, og desuden er der "måske" kun 2 uger til det kommer på gaden?!
-
Det blad som heder PCGAMING vil prøve at få Doom3 demo med på ders skive næste gang det kommer + de laver et kæmpe Rewey med Doom3
-
....
-
Oprindeligt indlæg af Connektors
....
Demoen kommer jo først EFTER spillet er udkommet!
Hvorfor hente en demo, når vi ved at spillet bliver godt?! -
hehe det skal bestilles, no doubt about it da...
... yihaaa... fik fandme kuldegysninger(af glæde)da jeg læste nyheden .... weeeeee
-
Oprindeligt indlæg af FlexQ
hehe det skal bestilles, no doubt about it da...... yihaaa... fik fandme kuldegysninger(af glæde)da jeg læste nyheden .... weeeeee
Jeg skal da personligt ligge i kø foran EB Games indtil de åbner..
Spillet kommer ikke på dvd vel?
Har ikke noget dvd-drev nemlig.. -
Oprindeligt indlæg af Astrocity
Jeg skal da personligt ligge i kø foran EB Games indtil de åbner..
Spillet kommer ikke på dvd vel?
Har ikke noget dvd-drev nemlig..De udgiver KUN spillet på CD'er, da de mener at det vil være for dyrt at sende spillet på markedet på DVD-skiver. Så vidt jeg kan huske, ville det komme til at fylde 3-4 CD'er.
-
Oprindeligt indlæg af engel
De udgiver KUN spillet på CD'er, da de mener at det vil være for dyrt at sende spillet på markedet på DVD-skiver. Så vidt jeg kan huske, ville det komme til at fylde 3-4 CD'er.SKOD !
...
-
hvis der er nogen der får nys om hvor i verden lige meget hvor de får det hurtigst så smid lige en pm til mig ...
vil ha det NU!N!U!NU!NU!NU!NU!NU!NU!!!!!
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
SKOD !
...
Hvor svært kan det være at skifte et par CDer.. Du har da haft ældre comps, right? Tænkte mest på et par af de ældre Amiga spil jeg har, på 11 disketter.. 3-4 er jo intet
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Hvor svært kan det være at skifte et par CDer.. Du har da haft ældre comps, right? Tænkte mest på et par af de ældre Amiga spil jeg har, på 11 disketter.. 3-4 er jo intet
Det var da en underlig sammenligning.
Jeg syntes det er skod at komme noget på CD hvis det fylder 3-4 CD´ere istedet for at smide det på én DVD. De må godt lige vågne lidt op og komme ind i det 21. århundrede ...
... og til dem der ikke har et DVD-drev, men godt kan spille sådan et spil på et ordenligt niveau kan jeg kun sige .... " tisk tisk, har i råd til den hardware det kræves, så har i FANDME også råd til et DVD-drev som koster ingen penge " ...
Men for at svare på dit spørgsmål om jeg har haft gamle computere .... Joh, det har jeg da. Men de skal ligesom ikke spille DOOM3. ... og fordi man engang splittede spil´ne over en håndfuld medier eller mere, så betyder det ikke at man skal gøre det nu til dags når der er mulighed for at lade være med det.
og hvis producenten skriver at det er dyrt at lave produktionen på DVD kan jeg kun sige én ting *bullshit* ... De skal bare vågne lidt op og følge trop ind i det 21. århundrede ... Især efter at de har brugt en hulens masse penge på et spil som jo nok er helt udemærkede.
-
Det er måske rigtigt nok, nu ved jeg ikke hvor meget de forskellige producenter betaler for forskellen på CD og DVD skiver, og om det koster dem ekstra at producere på begge medier..
Men nu skal jeg jo ikke vælge hvad andre folk vil klage over, jeg er sådan set ligeglad om det kommer på 3 eller en enkelt CD/DVD, mit CD drev er hurtigere end DVD drevet, så ville sq nok tage CD.
Hvorfor udgiver de dem egentlig ikke bare på oldgamle usbharddiske? Så skulle man bare plugge ind og så starte spillet.. Nej hvor nemt
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Det er måske rigtigt nok, nu ved jeg ikke hvor meget de forskellige producenter betaler for forskellen på CD og DVD skiver, og om det koster dem ekstra at producere på begge medier..Jeg mindes at have læst at de havde regnet ud at det ville koste dem ~5kr mere pr. spil at udgive, hvis det blev sendt ud på DVD og ikke CD. Men hæng mig ikke op på det.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Jeg mindes at have læst at de havde regnet ud at det ville koste dem ~5kr mere pr. spil at udgive, hvis det blev sendt ud på DVD og ikke CD. Men hæng mig ikke op på det.Wauu... En HEL 5´er ....
*G*
Men hvis de koster dem en HEL 5´er mere at lave én DVD frem for 3-4 CD´ere så lyder det nu skummelt i mine ører ... Prisen er billigere for DVD-medier end for CD-medier pr GB ... Men fair nok ... en HEL 5´er ... På et spil som koster 300+ kr gør jo nok ingen forskel ... Ville det jo nok heller ikke om så spillet kun kostede 100 kr ...
Syntes direkte det er lamt at producenterne stadig holder fast ved CD´ere når der drejer sig om noget som fylder mere end én CD.