XP 64 bit..

Oprindeligt indlæg af MJO
    Øhh nej, når nu hans A64 kan addressere 18 exabyte, så skal han da ikke bare køre med 512 MB. ;)

Tja, han skal da ikke køre med 512 mb i forvejen ... :))

Men med hensyn til EB / PB, så er det jo gældende harddisk-størelse ... ;) .... Ihvertfald de næste mange år ... ;) .....

Oprindeligt indlæg af Maverick

Syntes ikke min 3200+ var hurtigere end den 2.8 den erstattede. Men den var kanon til games....

Måske var det bare et homo-bundkort jeg havde (Asus P4P8X), men syntes ikke den kørte særlig godt! :rolleyes:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Tja, han skal da ikke køre med 512 mb i forvejen ... :))

Men med hensyn til EB / PB, så er det jo gældende harddisk-størelse ... ;) .... Ihvertfald de næste mange år ... ;) .....

Ja det er nok rigtigt.
    Men udviklingen tog jo pludselig fart ang. ram og harddiske.
    Det er jo ikke mange år siden at en 120 MB harddisk var kæmpestor.
    Nu skal man op i 250-300 GB.
    Og 4 MB ram, uha uha.
    Jeg kan huske at jeg engang havde 5 MB, så kørte det hele lige en tand bedre. ;)
    EDIT: Det var iøvrigt på min super duper AMD 486 DX-4 100 MHz ;)
    Og det var også dengang jeg havde et NEC 4x cd-rom drev der havde kostet ca. 1500 kr.

Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Måske var det bare et homo-bundkort jeg havde (Asus P4P8X), men syntes ikke den kørte særlig godt! :rolleyes:

Det ene skal jo passe til det an... ej, nevermind.. :)) *G*...

Joh... Meeeen... Skal vi ikke lige have 1 TB RAM først ? ... :boxed: .... Som så er en HEL del mere end vi har lige PT ... ;)

• Hey, ingen løse håndled her! :ban:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Joh... Meeeen... Skal vi ikke lige have 1 TB RAM først ? ... :boxed: .... Som så er en HEL del mere end vi har lige PT ... ;)

Jo, og gerne lavere priser.
    Kan stadig huske da jeg købte 256 MB PC133 til 255 kr.
    Ugen efter steg det til næsten det dobbelte.

Oprindeligt indlæg af MJO

Jo, og gerne lavere priser.
    Kan stadig huske da jeg købte 256 MB PC133 til 255 kr.
    Ugen efter steg det til næsten det dobbelte.

Ja, det var tider den gang RAM var billige. De gyldne tider er desværre ovre nu, man må da håbe producenterne tager sig sammen og laver en ordentlig røvful RAM, så priserne kan falde igen.

Btw, jeg kan huske den gang en af min fætters kammerater fik 128 mb ram. Yiiiiir det var vildt. Vi sad i timevis og savlede over han monster hurtigere computer. Hvor efter jeg kunne gå hjem til min mors 486 (33 MHz, 2 MB RAM, 250 MB HDD) og installere lydkort og et cd-romdrev. Nøøøøj så kunne man pludselig høre lydeffekterne uden hjælp fra PC-Speakeren. Se DET var stort!

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra