QuoteOprindeligt indlæg af Red_ninja
Er det bare mig..eller regnede det sindsygt i nat...det gjorde det i hvert fald i århus.....
Gjorde det også her i Horsens. Kunne næsten ik sove for det man.
QuoteOprindeligt indlæg af Red_ninja
Er det bare mig..eller regnede det sindsygt i nat...det gjorde det i hvert fald i århus.....
Gjorde det også her i Horsens. Kunne næsten ik sove for det man.
QuoteOprindeligt indlæg af icemann
Humm solen har skinnet her på sydsjælland hele dagen
Heldig asen
Jeg har været på Rømø en uge, der har været 1½ dag med godt vejr
Kan heller ikke komme i tanke om en sommer med dårligere vejr..
piv..er blevet totalt forkølet og har fået halsbetændelse pga. det her kedelige vejr ..piv øv
QuoteOprindeligt indlæg af ShakaleN
piv..er blevet totalt forkølet og har fået halsbetændelse pga. det her kedelige vejr..piv øv
Snup en kiks, og lær at tage noget ordentligt tøj på .. *G*
Arj .. God bedring ..
QuoteOprindeligt indlæg af BurgerSnup en kiks, og lær at tage noget ordentligt tøj på .. *G*
lol..tak skal du have søde bruger ..hvis en kiks kunne suge bare lidt af det snot jeg har i hornet lige nu ville jeg æde en hel palle..
QuoteArj .. God bedring ..
hehe..snøft..tak tak..hader at være syg..snøft
lol..tak skal du have søde bruger..hvis en kiks kunne suge bare lidt af det snot jeg har i hornet lige nu ville jeg æde en hel palle..
Er den sødeste Burger der findes ..
hehe..snøft..tak tak..hader at være syg..snøft
Mænd er bare ynkelige når de er syge .. *GG*
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Burger
- Det er derfor vi har kvinder
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Burger
hehe..ja og kvinder falder for det hver gang..lækkert at blive opvartede lidt..*G* (sagde jeg og fik en flad)
hehe..ja og kvinder falder for det hver gang..lækkert at blive opvartede lidt..*G*(sagde jeg og fik en flad)
LOL!
QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
Her i Sønderjylland, er det ikke bedre.
Efter flere besøg af en fiskehejre, som har lavet 7 huller i min havedam, har jeg fået den fyldt op med vand gratis. Bare sådan lige for at finde noget positivt ved vejret.
Det har hidtil været den ringeste sommer, jeg i det hele taget kan komme i tanke om.
Ja. Regnen er slem her i det sydlige. Jeg er møg træt af det! Aldrig har jeg oplevet så våd en sommer! Nu må vorherre godt tage sig sammen og få tændt solariet!