lolLLLLLLLLLLLLLL

  • Hehehe... nu da snakken alligevel er landet på geil man kan få til compen, vil nogen af jer være interesseret i en cola køler man sætter til USB ? .. En af mine kammerater har lavet en, og på 10 mins køler den vand fra 60 grader ned på 10 grader, ammenam temp når det er cola :D ... der er plads til en 1½ ltr i den :) ...


    Vi skal vide om vi skal finde ud af om den kan produceres og sælges :D ... han har alle tegningerne, den bliver self lavet i rustfritstål.. :) .. kommer til at koste en plovmand.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    :dots:


    (Lame topic)



    Vis du ikke har noget fornuftigt at sige så luk :roller:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja


    Vis du ikke har noget fornuftigt at sige så luk :roller:


    Hvorfor skal han det ! Det er jo rigitgt, at overskriften er "against all rules". Det er vist blevet pointeret, fra moderator's side at vi skal skrive nogle ordentlige trådnavne. Sådan har jeg ihf. tolket det. Så spørgsmålet er nok mere, hvem der skal lukke :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Hehehe... nu da snakken alligevel er landet på geil man kan få til compen, vil nogen af jer være interesseret i en cola køler man sætter til USB ? .. En af mine kammerater har lavet en, og på 10 mins køler den vand fra 60 grader ned på 10 grader, ammenam temp når det er cola :D ... der er plads til en 1½ ltr i den :) ...


    Vi skal vide om vi skal finde ud af om den kan produceres og sælges :D ... han har alle tegningerne, den bliver self lavet i rustfritstål.. :) .. kommer til at koste en plovmand.


    Meget muligt .. ;)


    Burger -> Du hygger dig vist :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Hvorfor skal han det ! Det er jo rigitgt, at overskriften er "against all rules". Det er vist blevet pointeret, fra moderator's side at vi skal skrive nogle ordentlige trådnavne. Sådan har jeg ihf. tolket det. Så spørgsmålet er nok mere, hvem der skal lukke :rolleyes:



    hvorfor skal du altid blande dig :))

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Nu er pointen vist feset ind på lystavlen, så til tråd forfatteren er der ikke så meget andet at sige end at han nok skal formulere sig bedre en anden gang...


    Så skal der ikke trædes mere i det.