Ringenes Herre de to tårne

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Hvornår kommer den sidste extenden version egentlig ?( :(

Hvis den kommer på samme tid som de to andre, er det til november.
    Ja ventetiden er lang. ;)

Havde dog hørt noget om at den var rykket frem til september/oktober, men det var vst en and.
    Det rygte kom frem kort tid efter filmen var gået igang i biffen.

EDIT:Udgivelsesmåned/mulig udgivelsesmåned rettet til efter jeg indså at jeg havde sovet mens jeg skrev indlægget. ;)

Oprindeligt indlæg af MJO

Hvis den kommer på samme tid som de to andre, er det til september.
    Ja ventetiden er lang. ;)

Havde dog hørt noget om at den var rykket frem til august, men det var vst en and.
    Det rygte kom frem kort tid efter filmen var gået igang i biffen.

Udgivelsesdatoen er endnu ikke bekræftet, men ifølge rygtet skulle den være ude i december

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Udgivelsesdatoen er endnu ikke bekræftet, men ifølge rygtet skulle den være ude i december

Ja det var også næsten det jeg mente. ;)
    De to tidligere bokse kom i november, jeg vil tro at denne gør det samme.
    Selvom den da godt måtte komme lidt før.

Sidder vist og stener lige rigeligt.
    Tror også jeg fik blandet noget Star Wars indover, der kommer boksen nemlig i september.
    Retter lige mit tidligere indlæg.

• Tog mig selv sammen her den anden dag, og hev de extra dvd'er i maskinen, damn bedre bliver en regnfyldt "sommerdag" næsten ikke :D

Selv venter jeg på at jeg kan få en giga box med alle 3 extended, forhåbenlig kan man købe sådan en.

• Aprospros "dukkerne" så var det to bogstøtter (aragonath) der fulgte med til 1'eren.. de er meget praktiske... så kan man lige fremhæve sin ringenes herre samling + bøger, på en bedre måde...

Til 2'eren var det er statue af gollum... Han bliver brugt som cd støtte... med ham i den ene ende... og kabinettet i den anden.. Men den dag jeg får en cd reol, ender det nok med at den kommer til at samle støv i et skab.... der skal jo trods alt være, lidt, logik i lortet ;)

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Aprospros "dukkerne" så var det to bogstøtter (aragonath) der fulgte med til 1'eren.. de er meget praktiske... så kan man lige fremhæve sin ringenes herre samling + bøger, på en bedre måde...

Til 2'eren var det er statue af gollum... Han bliver brugt som cd støtte... med ham i den ene ende... og kabinettet i den anden.. Men den dag jeg får en cd reol, ender det nok med at den kommer til at samle støv i et skab.... der skal jo trods alt være, lidt, logik i lortet ;)

hvorfor så købe extended med figurerne til? Det er jo spild af penge så hvis de bare står inde i et skab til sidst alligevel..

Oprindeligt indlæg af OriGiN

hvorfor så købe extended med figurerne til? Det er jo spild af penge så hvis de bare står inde i et skab til sidst alligevel..

Vis man er stor fan skal man da ha alt;)
    Det må du da kende lidt til selv?(

Købe stort set alt hvad jeg ser med manson MANGE MANGE penge :boxed:

• Den sidste extended skulle efter planen komme i november. Selv gætter jeg på d. 19 eller d. 21.

Det eneste LOTR "legetøj" der duer, er dem fra Games Workshop.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Den sidste extended skulle efter planen komme i november. Selv gætter jeg på d. 19 eller d. 21.

Det eneste LOTR "legetøj" der duer, er dem fra Games Workshop.

hvor har du det fra?

på filmz.dk de sidste 5 nyheder om den sidste extended har sagt den kom i december.. men det er stadig kun et rygte.. så ingen ved det faktisk endnu hehe