Hey Allesammen..
Jeg kunne godt tænke mig, at i ville bedømme min hjemmeside: http://www.madsass.dk, og evt. oprette en bruger og bedømme mit "hjemme-kodede" community...
På forhånd tak :)..
Hey Allesammen..
Jeg kunne godt tænke mig, at i ville bedømme min hjemmeside: http://www.madsass.dk, og evt. oprette en bruger og bedømme mit "hjemme-kodede" community...
Altså sådam bedøm: Design, community, indhold etc..
Svær og irreterende at læse ...
Tjek linksne på forsiden ...
PS. sikker på at disse sider du linker til tillader dybe links ?... Er langt fra alle der gør det. Og billederne er der vel også copyright på ... Bare så du er advaret hvis der er nogen på en af disse sider der har en dårlig dag ... ....
Hvor henne kan du se at jeg dyblinker.???
Og du kan jo skifte temaer nede i venstre hjørne..
Fint opbygget, rimelig overskueligt og det der.
Men toplogoet er efter min mening en smule for stort.
Bryder mig heller ikke om farverne, men kan jo også bare være mig. Kan bedste lide grå.
Det er lidt anstrengene at læse "(Ny)" når det er rødt på den baggrund.
Edit:
Havde overset temaer
Nogen af dem er faktisk ok
QuoteOprindeligt indlæg af Madsass
Hvor henne kan du se at jeg dyblinker.???
Og du kan jo skifte temaer nede i venstre hjørne..
Kan jeg jo se fx. når jeg klikker på dem ... Siger det nu bare fordi jeg oplevede noget med berlingske tidende (så vidt jeg husker) engang ...
Ja, men dit standard-thema er rent ud sagt elendigt efter min mening. Der er ingen betydelig nuance-forskel på bagggrund og tekst der gør det værd at læse. At man kan skifte tema´er nede i hjørnet kan være ligemeget for inden jeg er kommet så langt så er siden lukket ned igen .... Hvis det ikke lige var fordi jeg nu kiggede som andre end et tilfældigt kig ... Hvis du kan følge mig...
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Kan jeg jo se fx. når jeg klikker på dem ... Siger det nu bare fordi jeg oplevede noget med berlingske tidende (så vidt jeg husker) engang ...
Ja, men dit standard-thema er rent ud sagt elendigt efter min mening. Der er ingen betydelig nuance-forskel på bagggrund og tekst der gør det værd at læse. At man kan skifte tema´er nede i hjørnet kan være ligemeget for inden jeg er kommet så langt så er siden lukket ned igen .... Hvis det ikke lige var fordi jeg nu kiggede som andre end et tilfældigt kig ... Hvis du kan følge mig...
Jeg dyblinker ingen steder..
Dyblinke er at du linker direkte til andres billeder etc..
Og jeg lukker ikke en side inden jeg har kigget den igennem..
den er da udmærket, men slår aldrig tweak.dk
Jeg dyblinker ingen steder..
Dyblinke er at du linker direkte til andres billeder etc..
Og jeg lukker ikke en side inden jeg har kigget den igennem..
Nej sorry .. Var en anden HP jeg lige kiggede på ... På din er det så en ulempe at du ikke gør det ..
Hvis du vil køre det "nyheds-sport" så ville jeg lave dybe links, men hvis du vil have samvittigheden ren, så kontakt de forskellige for at høre om du må.
At du så ikke lukker en side før du har læst den igennem selvom den gør alt for at du ikke skal det, gør jo bare dig til lidt anderledes end de fleste.
Siden er da fin, men standard-farvesammensætningen vil nok gøre at de fleste vil lukke den ned og søge noget at kigge på et andet sted. Der er jo rig mulighed for at få noget behageligt at se på uden at skulle til at konfigurerer før det bliver brugligt.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af GrillRotten
Nej sorry .. Var en anden HP jeg lige kiggede på ... På din er det så en ulempe at du ikke gør det ..
Hvis du vil køre det "nyheds-sport" så ville jeg lave dybe links, men hvis du vil have samvittigheden ren, så kontakt de forskellige for at høre om du må.
At du så ikke lukker en side før du har læst den igennem selvom den gør alt for at du ikke skal det, gør jo bare dig til lidt anderledes end de fleste.
Siden er da fin, men standard-farvesammensætningen vil nok gøre at de fleste vil lukke den ned og søge noget at kigge på et andet sted. Der er jo rig mulighed for at få noget behageligt at se på uden at skulle til at konfigurerer før det bliver brugligt.
Der har du så ret med Standard farvesammensætningen..
Har nu sat et andet til Standard theme og slettet det gamle (Synes også selv det var pænt klamt)..
Nu starter du med det stille og rolige blå tema..
Hey Allesammen..
Bare en tanke - Hvad med at lave et link der virker istedet - Ja ja jeg kan selv fjerne det komma der er for meget - men det burde sgu ikke være nødvendigt..
EDIT : Daaaaaaamn - stik min lige en lup til den tekst..
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af WizzarD
Bare en tanke - Hvad med at lave et link der virker istedet - Ja ja jeg kan selv fjerne det komma der er for meget - men det burde sgu ikke være nødvendigt..
Vær da bare lidt positiv da.??
Madsass, nu er du "newbie" her på tweak, så du kender ikke Grillrotten. Han er yderst sjældent positiv så ham skal du ikke tage dig af...
QuoteOprindeligt indlæg af PimpF
Madsass, nu er du "newbie" her på tweak, så du kender ikke Grillrotten. Han er yderst sjældent positiv så ham skal du ikke tage dig af...
Det var ikke til Grillrotten.. Hvis du ligger mærke til det var det til Wizzard..
QuoteVær da bare lidt positiv da.??
Spis lige brød til max-muldjord. Du spørger efter folks mening - og den fik du. Kan du ikke tåle kritik - så lad vær med at poste sådan en tråd.....
QuoteOprindeligt indlæg af PimpF
Hvad snakker du om fætter guf ? *G*
2 ting.
1. toplogo, spiller ikke at bruge "diff clouds" -> "pixelate" -> "find edge" i photoshop
og så er den for høj. noget mere iøjefaldene ville klart pynte.
2. din farve sammensætning bryder jeg mig personligt ikke om
QuoteOprindeligt indlæg af Avartar
2 ting.
1. toplogo, spiller ikke at bruge "diff clouds" -> "pixelate" -> "find edge" i photoshop
og så er den for høj. noget mere iøjefaldene ville klart pynte.
2. din farve sammensætning bryder jeg mig personligt ikke om
1. Forkert Svar..
Filter - Render - Clouds
Filter - Pixelate - Mosaic
Filter - Sharpen - Sharpen
2. Du kan skifte sidens tema nede i venstre hjørne..
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af WizzarD
Det var nu DET at jeg tænkte på WizZard..
1. Forkert Svar..
Filter - Render - Clouds
Filter - Pixelate - Mosaic
Filter - Sharpen - Sharpen
lol, som om at dét gør det meget bedre..