Skilled Skater Dog!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Jo det skal nok passe at jeg er så dårlig ;)
    Jeg kørte ikke på skateboard jeg kørte MTB..


    ah fair nok.. så er du garanteret hardcore til det? :P er også selv bedre til at stå på rulleskøjter.. ik fordi jeg kan det vilde, men lidt kan jeg da :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    ah fair nok.. så er du garanteret hardcore til det? :P er også selv bedre til at stå på rulleskøjter.. ik fordi jeg kan det vilde, men lidt kan jeg da :)


    Ja jeg VAR temlig god til det, kørte en del år i klub, men kom væk fra det..


    Kørte også selv lidt på skates dengang, prøvede også det rampe halløj, men det var ikke liiiiiige mig..
    :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Ja jeg VAR temlig god til det, kørte en del år i klub, men kom væk fra det..


    Kørte også selv lidt på skates dengang, prøvede også det rampe halløj, men det var ikke liiiiiige mig..
    :D


    nej street er helt klart sjovest :D bare trist vi ikke har så mange fede steder her i nordborg :/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    nej street er helt klart sjovest :D bare trist vi ikke har så mange fede steder her i nordborg :/


    Ja det er klart mest fun.
    Det er da surt.. Har i ikke nogle ungdomsklubber der sætter baner / Ramper etc op for de unge?


    Vi har en masse gode steder her i Aarhus.
    Jeg brugte selv meget noget der hedder Skt Anne Gade.. Det er et skole område inde nær Centrum

  • Det er nok den mest dovne hund jeg nogensinde har set.. kunne også forestille mig at den skater efter biler i stedet for at løbe efter dem. :)


    Ps.: Er jeg mon kørt forbi lillebæltsbroen? (intern)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Det er nok den mest dovne hund jeg nogensinde har set.. kunne også forestille mig at den skater efter biler i stedet for at løbe efter dem. :)


    Ps.: Er jeg mon kørt forbi lillebæltsbroen? (intern)


    Ja det ser ud til at den tager det stille og roligt..


    Ja det kunne jo være at man missede Broen for der blev jo ved med at stå Kolding..
    Kolding Kolding Kolding Kolding.


    Det er jo ikke til at vide om man pludselig kørte forbi uden at lægge mærke til det. Who knows :D :]


    Man kunne jo også vinke med ballerne til Kronprinsesse Mary ;)


  • 8o 8o 8o 8o


    what the hell are you talking about :))


    anyway.. der er en lille skaterpark små 30 km fra hvor jeg bor (og engollh) men det er 30 km for meget, og koster 35 kr :rolleyes: men min mini fætter har prøvet og snakke med kommunen om vi ikke kunne få en her i Nordborg.. og det kunne måske lade sig gøre :D så det håber jeg fandme :clap:


  • I sønderborg ?( ;)