Nu bliver jeg pludselig i tvivl... var det ikke i midten af juni... eller måske juli? Har søgt rundt omkring, men Boomtowns liste f.eks. er på ingen måde opdateret.
Hvad blev releasedaten sat til angående Doom III?
-
-
Jepper ... Det er Juli .... 2006 ...
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Jepper ... Det er Juli .... 2006 ...
ja på samme tid med HL2 -
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Jepper ... Det er Juli .... 2006 ...Nemlig
Jeg er efterhånden ligeglad - der er med tiden kommet så mange fede nye spil, at gassen ligesom er gået af ballonen. Jeg tvivler på at HL2 og D3 er så grafisk sensationelle som de spås til - set i forhold til mange af de nyere spil der er kommet i den seneste tid (farcry bl.a.) - dengang de blev præsenteret, var det jo helt vildt. Nu er det nærmere 'standarden' de skal leve op til.
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Nemlig
Jeg er efterhånden ligeglad - der er med tiden kommet så mange fede nye spil, at gassen ligesom er gået af ballonen. Jeg tvivler på at HL2 og D3 er så grafisk sensationelle som de spås til - set i forhold til mange af de nyere spil der er kommet i den seneste tid (farcry bl.a.) - dengang de blev præsenteret, var det jo helt vildt. Nu er det nærmere 'standarden' de skal leve op til.
Hehe... 1 spil med lige så fed grafik og lige så fed engine som de 2 spil??
Det udkommer først til august... Det der juli var bare Tyskerne der havde spist for mange pølser...
-
Uden at være for præcis:"Når det er færdigt!"
Til købkøb: Far Cry kunne være et eksempel, og det er faktisk udkommet.
I modsætning til de to gange varm luft. -
Oprindeligt indlæg af OriGiN
ja på samme tid med HL2Lol nej
HL2 skulle komme til sommer...
så vidt jeg merer....Hvad med
DNF:hammer: