Jeg har arvet en samsung vxk 336 video. Jeg har desværre ikke fået manual med. Er der nogle der ved hvordan jeg laver en kanal søgning efter tv programmer. Jeg fatter ikke hvor jeg skal finde den menu.
jeg vedhæfter min fjernbetjening

hjælp til samsung vcr fjernbetjening
-
-
Hmmm...mit umiddelbare gæt ville være et prøve 'search'-knappen...
-
Nej den gå ikke, der må ligge en under menu, som jeg ikke kan finde, Tro mig når jeg siger, jeg har trykket på alt
-
Oprindeligt indlæg af Lenz
Nej den gå ikke, der må ligge en under menu, som jeg ikke kan finde, Tro mig når jeg siger, jeg har trykket på altPrøv Google .. Eller snak med en gammel elektronikforhandler om han har en manual liggende ..
-
-
Oprindeligt indlæg af Avartar
tja den fandt det herganske informativ da.. det kan man da kalde for funtions beskrivelse
Jaaa det hjalp ikke så meget
-
Ligner der er en "SHIFT" knap på også...
Har du prøvet at holde den nede mens du trykker på nogle af de andre? -
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Ligner der er en "SHIFT" knap på også...
Har du prøvet at holde den nede mens du trykker på nogle af de andre?Ja det er en shift knappe, og jeg syntes jeg har prøvet at trykke på alle knapper med shift nede. Jeg har også tjekket samsungs hjemme side men kan ikke finde en manual, jeg har skrevet til samsung efter support, så nu må jeg håbe de har en manual. Det sku ikke så sært min Farfar hade problemer med at finde ud af den.
-
preset er det ikke ligsom på en radio hvor man skifter eller sådan noget=
-
Jo der er en knap der hedder preset, det er måske den jeg skal koncentrere mig lidt mere om ???