Jeg har 2 XP pro, den ene skal aktiveres den anden skal ikke, det er den gamle der ikke skal, så tror det har noget med hvor gamle de er.. Og ja, de er begge fuldt lovlige.
Slippe for at aktivere XP Home?
- 

- 
			QuoteOprindeligt indlæg af noxon 
 Jeg har 2 XP pro, den ene skal aktiveres den anden skal ikke, det er den gamle der ikke skal, så tror det har noget med hvor gamle de er.. Og ja, de er begge fuldt lovlige.Så er det vist fordi at den gamle er Corporate Edition. De skal så vidt jeg ved ikke aktiveres. 
- 
			jeg havde en gang en lille .exe fil som jeg hentede med "kazaa" den hed noget med WinXPactivate.exe så install. jeg den og vup sku ikk activere  
- 
			Jeg er også træt af at skulle aktivere det MS lort . 
 Og derfor ser jeg sådan på det at jeg har købt det og derfor gør med det hvad jeg vil , bare jeg ikke giver/sælger/låner osv det ud.Jeg kan fortælle en historie med MS. 
 Har en kammersjuk som købte en Delle pc og win var med , selvf og så en Word 2003.
 Hans pc gik så i udu efter ca 1 uge.
 den kom til dell og der skulle så en ny hdd i , men han havde fundet ud af at han ville have en større pc og betalte diff og fik den.
 Så skulle han aktivere hans Word 2003 , men nope.
 Den var reg på en anden pc.
 Han sagde som det var , men nej det var de ligeglad med.
 Han måtte købe en ny licens , hvilket han IKKE ville , så han sagde at han nu ville hente en crack og få løst det prob og fortalte hvem han var , så de kunne bare komme og det håbede han de ville så der kunne komme en retssag ud af det og komme i avisen , men nej han hørte intet.The_Unforgiven 
- 
			det der han siger med den fil det er jo det samme som at bruge norton ghost og lave backup på den fil fordi filen er jo hans. fx hvis han så nu geninstaller windows kan det jo ikke være ulovligt altså installer de sammen filer igen. Så jeg tror ik på at det er ulovligt at tage kopi af den fil også sætte den tilbage igen efter format. Computer'n er hans 
 Windows er hans
 Så må den fil sku også være hans 
- 
			efter de 30 dage så genstart i fejlsikret tilstand og du har fuld adgang igen;) 
- 
			lol men ellers en god ide " hvis man nu skulle arbejde med msdos "