Skal i se The Day After Tomorrow?

• tror jeg ikke lige ud skal regne med de gør!!!!! :crazyeyes:

------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

• Joh, det ville de da. Hvis brændstoffet fryser til is, så kan motoren være lige så varm som den har lyst til ... Den går stadig ud med det samme ...

Men ja, de har nu overdrevet lidt .... Men fryser jo ikke til en solid isklump på under 1 sekund hvis man stikker næsen ind/ud et sted hvor der er minus 100 grader ... Selvom det nu går hurtigt....

Men overdrivelse fremmer forståelsen.... Ellers ville det også være ALT for kedeligt hvis der ikke var noget "action" og noget man kunne frygte ... eller noget ... :))

Man kunne måske også sige at det var lidt plat da far´en flygtede fra den kulde der lige var på vej for at fryser alt til is og han lige så flaget fryse til og ellers kulden brede sig imens den fryser alt til is. Hvis han stod et par meter fra noget som var -100 grader, så ville hans næse jo ikke være rød ... :)) .... Den ville være RIMELIG hvid for så ville det FANDME også være koldt der hvor han stod ... 8) .... Men igen... Det er action-delen og giver jo spænding, så det har jeg ikke noget problem med. Det er umuligt at finde en seriøs film som der ikke er fejl i .... Selv store fejl kan man jo snildt finde. Men er underholdningsværdien god, så kan jeg overleve en hel del .... Meeen .... Ulvene kunne de som sagt godt have arbejdet med .... De opfører sig heller ikke helt som på filmen, men fair nok ... 8)

• ja okay det med at benzinen vil fryse har du ret i......men rotorene vil ikke gå ud så hurtigt som de gør i filmen.....selv om motoren sætter ud vil popellen stadig dreje rundt i ca 1 min...før den vil falde til jorden som en sten ;)

19 tommer.

Oprindeligt indlæg af Red_ninja
    men rotorene vil ikke gå ud så hurtigt som de gør i filmen.....selv om motoren sætter ud vil popellen stadig dreje rundt i ca 1 min...før den vil falde til jorden som en sten ;)

Tja, ved ikke hvordan motoren i en helikopter virker, så ved sgu ikke hvor længe den rent faktisk ville dreje rundt hvis motoren mistede brændtilførslen og der ikke var backup .... Men den ville nu stadig falde til jorden når motoren går ud ... Det er jo ikke et svævefly som kan svæve... 8)

• Hvis kulden er voldsom nok til at fryse brændstof så ville roterne også gøre det samme relativt hurtigt. Man skal tænke på det er minus 100 grader eller over, det er ikke en sommerferie, hehe.
    Lad mig sige det sådan her, du kan ikke trække vejret eller gå udenfor i den slags kulde, og det tager ikke lang tid før du dør, og du vil dø :P

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Tja, ved ikke hvordan motoren i en helikopter virker, så ved sgu ikke hvor længe den rent faktisk ville dreje rundt hvis motoren mistede brændtilførslen og der ikke var backup .... Men den ville nu stadig falde til jorden når motoren går ud ... Det er jo ikke et svævefly som kan svæve... 8)

Bevis på jeg har ret...
    http://www.google.dk/search?q=cache:dYkz5-oFtc4J:[URL]www.daimi.au.dk/~u014734/speciale/Speciale.pdf+helikopters+propeller&hl=da[/URL]

kig under 7.1 Nødlanding side 24-25

EDIT: så lærte i også lidt idag ;)

19 tommer.

Rettet en gang, sidst af Red_ninja ().

• prøver igen...

http://www.google.dk/search?hl…3%B8g&meta=cr%3DcountryDK

også øverst link ;)

der efter 7.1 side 24-25

19 tommer.

• Fed film , men de ulve der jagter "spiderman" er simpelthen for dårligt lavet.

...og egentlig også noget de burde have udelukket helt fra filmen, hvis det stod til mig ;)

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Fed film , men de ulve der jagter "spiderman" er simpelthen for dårligt lavet.

...og egentlig også noget de burde have udelukket helt fra filmen, hvis det stod til mig ;)

Hehe ja jeg syntes også Sam lignede Tobey drengen lidt. Syndt for ham :P

• Har set den nu.. fed film, fede effekter... men de ulve der.. de passer overhovedet ikke ind, også er de mega dårlig lavet.. men det er jo nok for at give filmen lidt spændning...

• Helekopterne frøs jo heller ikke til, det var brændstoffet der frøs.

Men alt i alt en meget skuffende film, det virker som en meget traditionel fortælling der blot fik en mini isvinter som kryderi.

Filmen er såmænd ok hvis man tilfældigt går ind og ser den, men ser man den for det den var slået op som så kan den dårligt undgå at skuffe.

en :crazyeyes: får den fra mig