Syg omgang Formel 1

• Nu er han jo ikke lige frem nogen engel til at kører bil den bette tysker.

Så jeg har sgu ikke ondt af ham syntes der er flere gange hvor han burde have været sparket ud for hans kørsel.

Han er sgu et svin efter min mening.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• syndes sq ralf er en større klaphat,at han ik holder til siden for alonso,og skal lige siges det ik første gang, når han har fået blåt flag,at han ik holder til side, nok også pga. han er sårn en klaphat, at han er blevet froset ud af williams teamet, og måske skal køre for toyota næsten session...hvis man vil være mester og har changen for det, skal man da bare give den fuld skrue, og det ka ik undgås ik og fornærme nogle..

Oprindeligt indlæg af sPiLoTs
    Det er da ganske normalt at forhjulet lige blokerer lidt når de bremser... Og da specielt når de kører efter safety.. Så er der jo så lav hastighed at der ikke er downforce nok til at holde bilen.
    Og at han bremser er da klart nok når han kommer med >250 km/t og safety så pludselig holder dér!

Som jeg så det var det kun Montoya den klaphats skyld - fordi han lige skulle op og skubbe Schumi lidtud i muren (bare for sjov). Eller også så den lille Columbi fyr sig bare ikke for! :ban: Montoya

han kom ik kørende med 250 :crazyeyes: de havde kørt bag savetycaren næsten en hel omgang, så han bremsede, for at varme dem op igen samt varme dækne op igen..det var montoya ik opmærksom på, og så det ik....

CITAT.. fra pole-position.dk

Michael Schumacher lægger dog også ud med at gøre helt klart, at han ikke tror Montoya kunne finde på at gøre det med vilje. "Der er ingen der skal beskylde ham for at gøre det med vilje. Bare at det måske var lidt dumt at gøre noget der førte til en kollission."

"Der er ingen tvivl om at jeg er lidt vred, det er logisk. Men i motorsport sker der ting man ikke kan forudsige," forklarede Schumacher til tyske RTL. "Dette med at bremse og accellerere er helt normalt når man vil gøre sine dæk varme. Og når sikkerhedsbilen ligger foran, er der en vis margin man kan anvende."

• Endelig er formel 1 måske ved at blive spændende og sjovt at se på. Denne season har jo været total rød dominans, så skønt at se en anden som nr 1 på podiet.

[align=center]
    I7 6700K @4800

4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

Oprindeligt indlæg af Switz
    Endelig er formel 1 måske ved at blive spændende og sjovt at se på. Denne season har jo været total rød dominans, så skønt at se en anden som nr 1 på podiet.

Nemmerlig... jeg synes det er fedt kørt af Renault... de har virkelig gjort det godt i år !!

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Oprindeligt indlæg af Switz
    Endelig er formel 1 måske ved at blive spændende og sjovt at se på. Denne season har jo været total rød dominans, så skønt at se en anden som nr 1 på podiet.

yup..det gør det lidt mer spændnede, fedt at renault er begyndt at hamle op med de røde, men er dog lidt vej endnu de mangler lidt stabilitet, med det skal nok komme, er jeg helt sikker på ;) ..men sidste år havde shumacher også en del kamp med willams's montoya så helt kedeligt var det da ik ..He he

• Ja jeg er nu også mest renault mand, så kom nu igang alonso :evil:

[align=center]
    I7 6700K @4800

4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi