Hvor havde de så forestillet sig de kom fra??
-
-
LooL .. hehe ..
-
"A German couple who went to a fertility clinic after eight years of marriage have found out why they are still childless - they weren't having sex."
LoL hvad sker der mand...De må da være fuldstændig isoleret fra medierne
Good one X-man
-
efter hvad der står er de vokset op i en meget religiøs hjem, men alligevel synes jeg det er mærkeligt de ikke ved hvad der er godt, hvis i forstår
-
RE: Hvor havde de så forestillet sig de kom fra??
Storken
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Storken
Goood one Aerial
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Storken
Ja eller postbudet...Mulighederne er uendelige
-
Jeg hermed opfordre folk til og komme med deres foreslag til hvor de kommer fra
-
Oprindeligt indlæg af X-Man
efter hvad der står er de vokset op i en meget religiøs hjem, men alligevel synes jeg det er mærkeligt de ikke ved hvad der er godt, hvis i forstår
Tror jeg nok vi gør...
Jeg undrer mig også over hvordan man kan fortrænge/undertrykke sin egen seksualitet så grovt
-
Hmm Printeren??
Lolda der er seriøst noget galt hvis man GIFTER sig uden at vide man får SEXOg hva faaaaen har han tænkt når han fik stiv på???
skørt -
Ahh her er svaret... :))...:
QuoteA German couple
-
Oprindeligt indlæg af CarStone
Hmm Printeren??
Lolda der er seriøst noget galt hvis man GIFTER sig uden at vide man får SEXOg hva faaaaen har han tænkt når han fik stiv på???
skørtJa før eller siden må manden da også ha haft en "våd" drøm... Han må sgu da kunne kende forskel på urin og sæd
*GG*
-
Mine mange undersøgelser har alle konkluderet at børn bliver bragt gratis af en græsk bjergged. Hvorfra disse får dem er mig endnu en gåde. MEN, jeg skal nok finde ud af det. Om jeg så skal vie mit liv til efterforskningen af denne gåde!
-
ROFL
tja jeg forsøgte at smide den ind før den kunne stå
og hvor fra jeg viste hvor den skulle hen ved jeg ikke
men flere år efter forteller min mor.at jeg en dag som meget lille.stod i deres soveværelse og tog gummi på den lille slappe.
min mor spøger hvad jeg laver?
jeg svare: jeg tager plaster på lige som far
-
Oprindeligt indlæg af Johnni
ROFL
tja jeg forsøgte at smide den ind før den kunne stå
og hvor fra jeg viste hvor den skulle hen ved jeg ikke
men flere år efter forteller min mor.at jeg en dag som meget lille.stod i deres soveværelse og tog gummi på den lille slappe.
min mor spøger hvad jeg laver?
jeg svare: jeg tager plaster på lige som far
Hahaha!! Det var sgu en sød lille fortælling...
-
LOL - n00bs
Ligesom de der mega religiøse amerikanere der stiller sig og siger til menigheden, at de er blevet nedsat til denne jord af gud... Nej ! du er kommer hertil fordi at din far bollede din mor.. derfor !
-
nu ikk glemme at de er tyskere...
-
Lev i cølibat og lær dine børn det samme
-
Det var alligevel skræmmende... Seriøst, er det ikke noget man selv kan regne ud? Hmmm... De tyskere, de tyskere.. hehe...
-
Oprindeligt indlæg af Wraper
nu ikk glemme at de er tyskere...Præcis...Også den jeg forsøgte med lidt længere oppe!!