Hvad lytter du til, lige nu? Og hvad er din yndlingssang, lige nu?

  • Johnny Deluxe forpester den danske musikindustri, men det er så bare min mening :)
    Robbie Williams er en fænomenal entertainer og musikken er jo sådan noget rigtig synge-med musik og det er til for alle, så er han er helt herlig og pæn :]
    Lige nu hører jeg en hel del Madonna, kvinden over kvinderne!! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Johnny Deluxe forpester den danske musikindustri, men det er så bare min mening :)
    Robbie Williams er en fænomenal entertainer og musikken er jo sådan noget rigtig synge-med musik og det er til for alle , så er han er helt herlig og pæn :]
    Lige nu hører jeg en hel del Madonna, kvinden over kvinderne!! :)


    øøhh... synge med musik ? .. helt ærligt, hvis du vil have synge med musik så skulle du joine dem der er med til fællesang på bakken.


    Syns at Robbie williams stinker IMO ... men okay, vi har alle forskellig smag..


    Roben og Knud kører stadig i mine højtalere... HEJ HEJ HER ER MOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRSEPER! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    øøhh... synge med musik ? .. helt ærligt, hvis du vil have synge med musik så skulle du joine dem der er med til fællesang på bakken.


    Eller ikke? Mit bekendt, er det da meget naturligt at folk af og til synger med når de hører musik.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • At du stadig hører Roben og Knud siger vist nok om dig ..


    Robbie er helt OK til tider .. Han har en god stemme, og han kan, modsat mange andre, synge .. Jeg hører ham langt fra hele tiden, men engang imellem er det godt .. At jeg så samtidig mener han er alt alt for krukket, og har et eller andet over sig med: "Se mig se mig, det er SÅ synd for mig jeg er kendt" <-- Det kan jeg ik rigtig klare .. *G*


  • Hehe... Du har ret FlexQ!
    Hvis man lige trænger til en kanon griner, så er Roben og Knud GENIALT at lytte til!!! Har dog ikke deres "nye" cd... kun den gamle... Fatter ikke hvordan de kan lave noget der er så langt ude, men sjovt det er det squ!!


    -Se det er god musik-humor!


    edit: Og totalt sing-along-song! 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Johnny Deluxe forpester den danske musikindustri, men det er så bare min mening :)
    Robbie Williams er en fænomenal entertainer og musikken er jo sådan noget rigtig synge-med musik og det er til for alle, så er han er helt herlig og pæn :]
    Lige nu hører jeg en hel del Madonna, kvinden over kvinderne!! :)


    hvis du gerne vil have rigtigt synge-med musik burde du da hører Johnny Deluxe... (og hvordan forpester han den danske musikindustri??? han er da genial med sine selvironiske sangtekster og god musik)


    vi mangler faktisk Michael Jackson han lavede også god musik... (det nye han laver lyder som en utrolig dårlig kopi af ham selv)


    NB: det eneste Robbie har lavet som er godt er "strong"...

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Jeg kan bare ikke have det der musik Johnny Deluxe nu laver i mit hoved, det er lige til en hovedpine!
    Det er ligesom lalleglade dansk-grandprix sange - av!


    Mht. til fællessang på bakken, så ved jeg ikke hvad der foregår i hovedet på dig? Du hører selv Roben og Knud og så vidt jeg kan forstå på det du skriver, så synger du det vidst osse - Ergo, er det osse synge-musik!
    Michael Jackson, ja det er fino :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Er Slipknot ikke synge-med musik også? :clap:


    jo og jeg kan også de fleste af deres sange sangteksterne er faktisk ret lette at huske de flest lyder sådan her: ARRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH og så skal du bare råbe alt hvad du kan...

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af joatim


    jo og jeg kan også de fleste af deres sange sangteksterne er faktisk ret lette at huske de flest lyder sådan her: ARRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH og så skal du bare råbe alt hvad du kan...


    haha? hvor er du dog sjov? gør jeg grin med din musik? hva? idiot..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    haha? hvor er du dog sjov? gør jeg grin med din musik? hva? idiot..


    nej men jeg synes bare de går lidt for meget amok har ikke noget imod heavy metal...


    men undskyld hvis jeg krænkede dig det var ikke meningen...

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af joatim


    jo og jeg kan også de fleste af deres sange sangteksterne er faktisk ret lette at huske de flest lyder sådan her: ARRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH og så skal du bare råbe alt hvad du kan...


    Ik' ramt helt ved siden af der - joatim. :D Lyder i mine øre, som om de har fået et eller andet galt i halsen, samtidig med at hele deres anlæg overstyrer. :roller:


    Til OriGiN: Er man idiot fordi man ikke lige er til den slags IMO - larmende og uforståelige "mig-imod-alting-musik" ? Nope - :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Er Slipknot ikke synge-med musik også? :clap:


    Jo da :D


    Bedste sing-a-long Slipknot sang må da være My plague (især starten. If you fucking touch me ill rip you apart, ill reach in and take a bite out of that shit you call a heart) eller Heretic song - begge må nok være mine favoritnumre. Wait and bleed har langsomt bevæget sig ned på en tredjeplads.

  • Sidder og hører Pantera - Mouth For War


    "There comes a time within everyone to close your eyes to what's real"


    og hørte Pantera - Becoming før det ... :))


    "A long time ago I never knew myself. Then the memory Of shame birthed its gift. No more. The small one, the weak one, the frightened one. Running from beatings, deflating. I'm becoming more than a man. More than you ever were. Driven and burning
    To rise beyond Jesus. I'm born again with snakes eyes, becoming Godsize"

  • ikke noget min højtaler er slukket ;)

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro