yes yes, jeg skal lige bruge nogle toturials til 3d studío max, da jeg sidder og leger med det, det kan dog kun være på dansk og engelsk da jeg fatter nada af tysk ....
thx på forhånd.
yes yes, jeg skal lige bruge nogle toturials til 3d studío max, da jeg sidder og leger med det, det kan dog kun være på dansk og engelsk da jeg fatter nada af tysk ....
thx på forhånd.
Kan da kun sige det samme som leecher.... tjek også #3dmaxer.dk på quakenet
Start også med at kigge i max der ligger faktisk en fandes masse temmelig gode tuts i selve programmet
og det staves tutorials, ellers finder du ik meget på google
Hvordan fik du dog råd til det kære FlexQ
Der kan faktisk hentes en ganske gratis prøve verision af programmet på nettet så behøver ikke koste en milliard... ellers er der mulighed for at købe en studenter verision som heller ikke er så dyr som den normale.
Den har de samme ting men må ikke bruges til noget man tjener penge på.
hehe... nu skal man ikke betale for prøve versionen Carstone. Og tak for svarene.
Har prøvet at søge, men fik jo nok ik så meget fordi at jeg er en hat til at stave...:/ ... ;P
QuoteOprindeligt indlæg af SjQLunD
http://www.e-boghandel.dk
Du er da dum ... Jeg vil da ikke betale for noget jeg kan få gratis vel ?
:]
QuoteOprindeligt indlæg af FlexQ
Du er da dum
... Jeg vil da ikke betale for noget jeg kan få gratis vel ?
:]
Efter min mening er bøger den bedste måde at lære noget på..
Og jeg vil gerne betale noget for at lære det ordenligt, og så på dansk
Hvis du skal have bøger...eller software inden for det område så kan jeg da kun anbefale....
Har selv 3D Studio Max 5.0 - Grundbogen
Den nye til 6.0 skulle vist være endnu bedre.
Btw. 3dmax med carac. studio studenter verision 850kr.
Er du sikker på at det er så billigt til studenter ? .. så vil jeg sq have den her d. 1
Gå ind på siden jeg linkede til der kan du se hvad den koster og også bestille den.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af _WHAT_
Hvis du skal have bøger...eller software inden for det område så kan jeg da kun anbefale....
Har selv 3D Studio Max 5.0 - Grundbogen
Den nye til 6.0 skulle vist være endnu bedre.
Btw. 3dmax med carac. studio studenter verision 850kr.
Jeg har den grundbog til 6.0, og kan kun sige den er kanon god.. Masser af billeder, let forståeligt og, tja bare en god bog