Nick Berg's henrettelse var FAKE?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg tvivler ikke på ægtheden af det .... og tvivler ikke på hvem der står bag det .... I den forstand at det IKKE er USA ... Om de er irakere eller hvor de kommer fra der nede af rager mig faktisk. Straffes skal de ...


    Nemmerlig!!!!!!!!!!!!
    Fuck hvem de er , op ad en væg og et nakkeskud.
    Og den potte er ude.



    The_Unforgiven

  • Tror alle vi kan blvie eneige om, at i kntroversielle sager som denne med tortur.. og nick berg.. vil der altid være konspirationsteorier.. Jeg tvivler ikke et sekund på at Den Amerikanske regering vil bruge ALLE kneb for at blive ved magten... Men ligefrem dette.. synes jeg er rimelig langt ude... men det giver da stof til eftertanke...

  • Nu er det ikke fordi jeg har noget imod nogen men jeg syns det var rigtigt det de iraker gjorde, hvis de nu var iraker. Har jo også set billeder af hvad usa gjorde med irakerne. Så kan de sku da huske det til en anden gang at sådan noget skal de ikke gøre hvis de selv får ondt i røven hvis iraker gøre det samme med dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Tror alle vi kan blvie eneige om, at i kntroversielle sager som denne med tortur.. og nick berg.. vil der altid være konspirationsteorier.. Jeg tvivler ikke et sekund på at Den Amerikanske regering vil bruge ALLE kneb for at blive ved magten... Men ligefrem dette.. synes jeg er rimelig langt ude... men det giver da stof til eftertanke...



    Ja enig, for mig virker det også meget langt ude. Men dog efter at have læst alle de beviser der er, samt de mange historier der er omkring Nick Berg, så er jeg nu blevet en del i tvivl. Jeg vil på intet tidspunkt sige at det 100% er sandt, eller omvendt, men jeg tror der vil komme en del ting frem de nærmeste par uger, der vil overrakse en del.


    For mig vil det ikke overraske mig så meget igen, hvis det viser sig at det var den amerikanske regering, der havde hyret nogen russiske lejesoldater, for at ligge fokus væk fra de billeder, der er i nyhederne nu, men jeg synes dog også, at hvis det viser sig at være korrekt, så er den amerikanske regering fandme noget af det dummeste der findes.


    Der er vidst ingen tvivl om at den video er ægte, og at der er en person der dør, men måske grundlaget kommer til at overraske nogen? Dunno, lad os vente og se.

  • jeg tror ikke på den der har skrevet det, måske fordi vedkomne selv går med guld...


    anyways så har jeg fået lært i mange forskellige moskeer at man ikke må, men hvad så, mange gør det alligevel.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    jeg tror ikke på den der har skrevet det, måske fordi vedkomne selv går med guld...


    anyways så har jeg fået lært i mange forskellige moskeer at man ikke må, men hvad så, mange gør det alligevel.



    Han har quotet koranen :]


    Nå ja om man må i moskeer, det kan sagtens være korrekt. Der er forskellige faktioner og grader af extremer indenfor Islam, ligesom alle andre religioner. Kristendommen ser det som ok at få blodtransfusion, mens JV ikke gør det. Det er den samme Gud de tilbeder, samme bibel.

  • nah det er ikke eksreme muslimer der har fortalt det, de siger også man ikke må udenfor moskeen , men der er mange trosretninger i islam og måske er det ikke den samme koran som vi alle læser, det aner jeg ikke, men hmmmm... jeg finder ud af det selv, andre folk kan jo også få mig til at tro hvad de vil på denne måde...

  • CarStone siger:
    er det rigtigt at muslimske mænd ikke må gå med fx guld ringe?
    Diyar siger:
    ja... muslimske mænd må slet ikke gå med guld... kun sølv


    ______________
    tjaa..

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • alt hvad jeg ved er at den siddende amerikanske regering vil gøre ALT - for at blive på posten... og hvis CIA har hyret nogle russere til at dræbe en amerikaner... så er de implicerede russere garenteret også døde atm... CIA har ikke ligefrem ren samvittighed... men indtil videre har de da kun 1 præsidentmord på samvittigheden...

  • Det er SMØLFERNE der gjorde det !


    Det er ALFERNE der gjorde det !


    Det er JODLE BIRGE der gjorde det !


    Det er SUSSIE & LEO der gjorde det !



    .... Tag jer sammen ! ... I udtaler jer om mange ting i ikke ved en skid om .... :] .... og nej snakker om kun om nogle udvalgte tumper der har skrevet ...


  • Hvorfor er du så negativ?? Man sku tro det var DIG der havde gjort det ;) ;)


    (ps. joke)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W