Nick Berg's henrettelse var FAKE?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Du forstår det du vil forstå, kan jeg se. Tag dig nu sammen, kom over de problemer du har med en anden post, eller dem du har med mig, act your age, og anerkend dog at du var for hurtig ude.
    Jeg er sq ligeglad, man kan sagtens misforstå posts, men at køre videre i det, det er for langt ude. :rolleyes:


    Nå ja, og hvis du virkelig synes jeg er så langt ude, og uforstående som du åbenlys gør, så laqd være med at skrive til nogen af mine posts, da det kun får dig til at se mere latterlig ud :]


    Hold da k*ft dine posts bliver da godt nok også dummere og dummere :dots: Jeg vil råde dig til at finde et andet forum, for her inde passer du mildt sagt dårligt ind!! X(


    Mht. mine egne synspunkter har jeg indtil videre kunnet bakke 110% op om Grillrotten's udtalelser, der er sq også en hel del mere fornuft i end der er i dine posts :roller: :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Hold da k*ft dine posts bliver da godt nok også dummere og dummere :dots: Jeg vil råde dig til at finde et andet forum, for her inde passer du mildt sagt dårligt ind!! X(


    så kan du tag ham i hånden og smutte med oz eller hva? fordi du har satme lavet lige så mange lame idiot posts hr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    så kan du tag ham i hånden og smutte med oz eller hva? fordi du har satme lavet lige så mange lame idiot posts hr.



    Er det mig eller er folk meget let irritable herind lige for tiden??

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja



    Er det mig eller er folk meget let irritable herind lige for tiden??


    jeg er skam ikke sur eller noget, jeg synes bare det er lame at zigiro (aka comp-n00ben) kommer med det lort der.. fordi han har lavet jeg ved ikke hvor mange lame posts før i tiden..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    jeg er skam ikke sur eller noget, jeg synes bare det er lame at zigiro (aka comp-n00ben) kommer med det lort der.. fordi han har lavet jeg ved ikke hvor mange lame posts før i tiden..


    ja okay.....enig i at nogle af de posts han har skrevet ik er de bedste...... :crazyeyes: :roller:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Ska vi holde os til emnet ?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Ska vi holde os til emnet ?


    JAVEL!!!!!!! ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Soltani
    Jeg vil råde folk til at holde en ordentlig tone herinde, på forhånd tak!



    jeg må sige jeg er enig........Kan ikke passe admin skal lukke denne tråd også :)) ...ej det er ikke engang sjovt..come on tweakers..hold nu tonen på et menneskeligt leje ik!!!!! ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja


    ja okay.....enig i at nogle af de posts han har skrevet ik er de bedste...... :crazyeyes: :roller:


    :roller: At det kommer fra jer, kan jeg kun tage med et smil på læben...


    Agter ikke engang at kommentere noget så irrelevant og åndsvagt.... :rolleyes: :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Hold da k*ft dine posts bliver da godt nok også dummere og dummere :dots: Jeg vil råde dig til at finde et andet forum, for her inde passer du mildt sagt dårligt ind!! X(


    Mht. mine egne synspunkter har jeg indtil videre kunnet bakke 110% op om Grillrotten's udtalelser, der er sq også en hel del mere fornuft i end der er i dine posts :roller: :roller:


    Hvem er du siden du synes at det er iorden at bedømme om brugeren "Weird Terrain" ikke passer ind her på forummet?


    Han kommer med sine synspunkter og holdninger, hvilket er fuldt ud tiladt! Om man så er uenig i det han skriver, kan man ikke tillade sig at dømme brugeren til ikke være egnet til at skrive i dette forum!


    Hvis denne tråd går yderliger vidt lukkes den....

  • Alle har naturligvis ret til at have præcis de synspunkter de vil - det er klart, men den måde weird Terrain udtrykker sig og udtaler sig om ting han ikke har forstand på og desuden ikke har lavet meget andet end at skabe uro siden han kom, er bare med til at jeg blev irriteret, men skal naturligis nok holde tonen næste gang.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Alle har naturligvis ret til at have præcis de synspunkter de vil - det er klart, men den måde weird Terrain udtrykker sig og udtaler sig om ting han ikke har forstand på og desuden ikke har lavet meget andet end at skabe uro siden han kom, er bare med til at jeg blev irriteret, men skal naturligis nok holde tonen næste gang.


    Dén var lidt unødvendig, for det passer nu ikke helt. Det var vist kun i en enkelt tråd det gik lidt galt.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Alle har naturligvis ret til at have præcis de synspunkter de vil - det er klart, men den måde weird Terrain udtrykker sig og udtaler sig om ting han ikke har forstand på og desuden ikke har lavet meget andet end at skabe uro siden han kom, er bare med til at jeg blev irriteret, men skal naturligis nok holde tonen næste gang.



    Jeg ved godt at jeg mange gange ligger ud lidt hårdt, og jeg ved godt det er åndsvagt at begynde på nogen af de diskutioner jeg gør, da der ikke er nogen pointe i det. Jeg har et anderledes syn på nogen ting end andre, og måske jeg bare skal lade det ligge. Kan altid diskutere det til døde med folk jeg kender på andre forums.
    Forskellen er så måske, at jeg sagtens kan forstå andres synpunkte i denne sag, men jeg er bare uenig i baggrunden og hvordan det bør ses.
    Jeg holder fast i alt det jeg har udtalt på dette forum, lige siden jeg kom, og jeg er ganske enig med alle (regner med det er alle) når de siger, at det er total uacceptabelt, og der er intet der retfærdiggøre at tage en uskyldigs liv. Men det er heller ikke det jeg har været uenig med folk i.


    Hvis folk er blevet irriteret, så fair nok, jeg stopper med at diskutere nogen af disse ting herinde, da jeg har fattet at det bliver kørt anderledes, men om jeg skal blive på dette board eller ej er kun op til admins og jeg selv, da det er dem der har magten til at fjerne mig i sidste ende, samt mit valg om jeg ønsker at overtræde de regler der kan få mig bannet herinde fra.


    At jeg har skabt uro siden jeg kom, det tvivler jeg stærkt på, men hvis det er sådan du ser det, så helt iorden.


    Nå ja, og jeg er ikke en "han" ;)


    Men til jer der har haft et prblem med mig, jeg skal nok stoppe med at bringe ting op, jeg ved kan få en reaktion fra folk (som i det pågældende topic).

  • Til især zigi.. og en hel del andre (mig selv inkl.): Sandheden er altid ilde hørt.
    At Weird terrain er weird er der jo ikke noget underligt i. Men hun har da lov at mene, hvad hun vil og vi har da lov til at mene noget andet. Så'n er det heldigvis i et frit og demokratisk land som Danmark. 8)
    Så'n er det jo desværre ikke i alle lande. :( Nogen af disse er vist nok styret af den islamiske tro, mener jeg. Så kan man jo mene hvad man vil om det !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Til især zigi.. og en hel del andre (mig selv inkl.): Sandheden er altid ilde hørt.
    At Weird terrain er weird er der jo ikke noget underligt i. Men hun har da lov at mene, hvad hun vil og vi har da lov til at mene noget andet. Så'n er det heldigvis i et frit og demokratisk land som Danmark. 8)
    Så'n er det jo desværre ikke i alle lande. :( Nogen af disse er vist nok styret af den islamiske tro, mener jeg. Så kan man jo mene hvad man vil om det !


    Fornuftige ord i en tråd, der endte ud i mudderkastning :chain:

  • Nu har jeg ikke læst alle svarene, men jeg har set en film hvor man ser han bliver henrettet.. Man ser at han får skåret hovedet af... Rigtig klamt! 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Til især zigi.. og en hel del andre (mig selv inkl.): Sandheden er altid ilde hørt.
    At Weird terrain er weird er der jo ikke noget underligt i. Men hun har da lov at mene, hvad hun vil og vi har da lov til at mene noget andet. Så'n er det heldigvis i et frit og demokratisk land som Danmark. 8)
    Så'n er det jo desværre ikke i alle lande. :( Nogen af disse er vist nok styret af den islamiske tro, mener jeg. Så kan man jo mene hvad man vil om det !


    Well.....okay...det kan du naturligvis have ret i...


    - Sry Weird Terrain

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A
    Nu har jeg ikke læst alle svarene, men jeg har set en film hvor man ser han bliver henrettet.. Man ser at han får skåret hovedet af... Rigtig klamt! 8o


    du behøves ikke at uddybe det mere..tak!......tror efter hånden der er en del herinde som har set videoen...og skal vi så ikke bare lade det være det...
    jeg har i hvert fald fået nok af den video... X(

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af Red_ninja ().