NFS Underground - Mangler inspiration!

  • Hejsa...


    Er der nogen der kender en NFS Underground side, hvor man kan hente lidt inspiration til at designe sine biler...


    Har uden tvivl designet nogle rigtig fede cars, men jeg er sgu løbet tør for kreativitet og ideer. Har brug for et frisk pust!


    tankabbot - Som ønsker sig en græsk muse


  • Undskyld for offtopic, men nu har jeg lige set noget ultimatefighting hvor en af kæmperne hed Tank Abbot. Det skulle vel ikke være der du har dit navn fra? :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Undskyld for offtopic, men nu har jeg lige set noget ultimatefighting hvor en af kæmperne hed Tank Abbot. Det skulle vel ikke være der du har dit navn fra? :crazyeyes:


    Ja det må du sgu nok sige!


    Men jo, det er gode gamle Tank Abbot fra UFC! Han var satme god da han var på toppen, fløj direkte ind i modstanderne med helikopterarme og gav dem flyv´skaller osv... Hans, ahemmmm teknik var ikke overbevisende, men det var hans gå-på-mod og frygtløshed til gengæld! Han er virkelig et menneskeligt svar på en pit-bull.. Han giver ikke op til han er helt udskadeliggjort!


    tankabbot

  • Tjek evt. dette link


    Han er SÅ ond!


    http://www.sherdog.com/fightfi…tfinder.asp?fighterid=110


    Han ser fed og lasket ud, men han er satme en meget meget ond mand :evil:


    Var faktisk meningen at jeg ville have et avatar af ham, men lkan sgu ikke finde et som helt passer, og som kommer til at se ordentlig ud.


    tankabbot


    PS. Smutter til lanparty nu, så i må hygge...