FarCry Kopi-Beskyttelse ..... Næ ....
Sad lige og skulle knække min FarCry-DVD´s kopi-beskyttelse .... men næ nej ... Det var ikke nødvendigt for den var ikke kopibeskyttet... ...
STRANGE !...
Ville bare lige dele denne unormalitet med jer...
FarCry Kopi-Beskyttelse ..... Næ ....
Sad lige og skulle knække min FarCry-DVD´s kopi-beskyttelse .... men næ nej ... Det var ikke nødvendigt for den var ikke kopibeskyttet... ...
STRANGE !...
Ville bare lige dele denne unormalitet med jer...
hehe de ved vel ikke at DVD brænderen er opfundet
QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf
hehe de ved vel ikke at DVD brænderen er opfundet
Det var også min første tanke, men regnede ikke med at der var nogle der troede det ...
Det må have arbejdet så lang tid på FarCry at DVD-brænderen nåede at blive opfundet imens og de så glemte kopibeskyttelsen ? ... Ej, den holder heller ikke.
Tror bare de har givet op.
Synes alle burde give op med deres beskyttelses crap.. Vis mig eet spil der ikke er blevet crakcet 2 uger inden det er udkommet..
Tjaa det kan da godt være de har givet op. ´Måske har de opdaget at det ikke er pengene og tiden værd at udvikle noget, som bliver cracket efter ganske kort tid, alligevel.
Så må jeg da hellere lige få lavet en sikkerhedskopi af mit Far Cry, som jeg har fået i dag.
Har lige siddet og spillet det lidt.
Blev helt bange og håret rejste sig, da de der grimme aber gik til angreb....
Kanon flot spil synes jeg.
QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
Så må jeg da hellere lige få lavet en sikkerhedskopi af mit Far Cry, som jeg har fået i dag.![]()
Har lige siddet og spillet det lidt.
Blev helt bange og håret rejste sig, da de der grimme aber gik til angreb....
Kanon flot spil synes jeg.
Pas nu på gamle dreng! Det kan være, at Bentzin skal hen og starte ind indsamling til dig, grundet Far Cry
QuoteOprindeligt indlæg af Ulrik
Pas nu på gamle dreng!
Det kan være, at Bentzin skal hen og starte ind indsamling til dig, grundet Far Cry
*LOL*
Helt så slemt går det nok ikke. Det er da rart med et lille gys en gang i mellem...
Noget af det fedeste i det game, er at snipe de lejesoldater... I love it...he he.
QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
Noget af det fedeste i det game, er at snipe de lejesoldater... I love it...he he.
Ja, prøv at campe med en respektabel sværghedsgrad ... ... Det holder ikke særlig længe...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af The Hans
*LOL*
Helt så slemt går det nok ikke. Det er da rart med et lille gys en gang i mellem...
AWP LUDER
QuoteOprindeligt indlæg af CarStone
AWP LUDER
Huh ?
hmm, ved en søgning på awp+står for fandt jeg dette=
Radeon
Amatør
31-03-2004 - 18:47
#0 det hedder altså en AWP
Radeon
Amatør
31-03-2004 - 18:49
I daglig tale også kaldet en "LUDER"!Brezze
Supporter
31-03-2004 - 19:02
#16 noo nu ikke det flue knepperi igen...
men ok, det hedder faktisk en super magnum
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af rasmusvn
hmm, ved en søgning på awp+står for fandt jeg dette=
Radeon
Amatør
31-03-2004 - 18:47
#0 det hedder altså en AWP
Radeon
Amatør
31-03-2004 - 18:49
I daglig tale også kaldet en "LUDER"!Brezze
Supporter
31-03-2004 - 19:02
#16 noo nu ikke det flue knepperi igen...
men ok, det hedder faktisk en super magnum
Øhh tak...Tror jeg nok.
Fatter ikke noget af det du skrev, andet end, at det ser ud til at være det rigtige våben du linker til.
jeg prøver igen
AWP luder Negativt udråb til spiller, som bruger snigskytteriflen AWP for meget
AWP/AWM Kraftig snigskytteriffel i Counter-strike
QuoteOprindeligt indlæg af rasmusvn
jeg prøver igen
AWP luder Negativt udråb til spiller, som bruger snigskytteriflen AWP for meget
AWP/AWM Kraftig snigskytteriffel i Counter-strike
Ah... Så fes den ind på tavlen. Takker
Spiller ikke CS, men bruger aldrig sniper i Battlefield DC. Synes det er for kujonagtigt. Da det jo er computeren jeg spiller mod i Far Cry ( i første omgang), kan det jo være ligemeget.
Det er for øvrigt ret sjovt at jage snipers i DC med Shilkaen.. he he
Hvad mener du med knække beskyttelsen???
Jeg lavede en ISO af min far cry DVD men kan ikke spille med den via daemon eller alchohol 120%...
Den siger jeg skal smide cd i... Og gider ikk det crack fis pga det altid fucker dem op...
Edit: Synes sniper er fin... Spiller ikk selv CS men spiller farcry over nettet...
Synes ikk det er kujonagtigt... Folk burde bare vidde at der er en sniper og ikke løbe i det åbne... Det er ikk så svært... Man gør det IRL... Desuden er folk der tuder over sniper bare dårlige tabere.. Eller måske folk der ikke kan finde ud af det selv...
Spiller fra cry i en klan og der er det ultimative da hvis sniperen tager 1 der og 1 her så man vinder lortet ;o)
QuoteOprindeligt indlæg af købkøb
Hvad mener du med knække beskyttelsen???
Jeg lavede en ISO af min far cry DVD men kan ikke spille med den via daemon eller alchohol 120%...
Det virker helt fint her ... ... Så det er sikkert dig der har lavet noget galt.
Den siger jeg skal smide cd i... Og gider ikk det crack fis pga det altid fucker dem op...
HeHe... Ja, det kan ske, men fandme sjældent jeg oplever de store problemer. Når man først har fundet den rette crack, så kører det jo uden problemer.
Edit: Synes sniper er fin... Spiller ikk selv CS men spiller farcry over nettet...
Synes ikk det er kujonagtigt... Folk burde bare vidde at der er en sniper og ikke løbe i det åbne... Det er ikk så svært... Man gør det IRL... Desuden er folk der tuder over sniper bare dårlige tabere.. Eller måske folk der ikke kan finde ud af det selv...
Grunden til at folk brokker sig over folk der camper og sniper alt hele tiden er fordi det er en no-brainer... Rettere sagt. Det kræver ingen hjerne for at campe og giver ingen rigtig udfordring og fjerner dynamikken i spillet efter min mening. Ja, man kan godt lige campe lidt hist og her for at få blodtrykket lidt ned og holde en lille pause, men at gøre det HELE tiden er sgu for kujon-agtigt da det som sagt fjerner det meste af udfordringen ...
[/quote]
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Grunden til at folk brokker sig over folk der camper og sniper alt hele tiden er fordi det er en no-brainer... Rettere sagt. Det kræver ingen hjerne for at campe og giver ingen rigtig udfordring og fjerner dynamikken i spillet efter min mening. Ja, man kan godt lige campe lidt hist og her for at få blodtrykket lidt ned og holde en lille pause, men at gøre det HELE tiden er sgu for kujon-agtigt da det som sagt fjerner det meste af udfordringen ...
Enig og den værste af slagsen, er dem der spawnkiller med en sniper.... Grrr.... Jeg knifer dem eller kører dem over med en kampvogn.
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
[/quote]
Tja... I FarCry plejer folk nu hurtigt at opdage det, da man for det første kan se sådan et lysglimt fra folk med sniper eller andre kikkert våben... Og når det sker så er man bare et åbent mål...
Jeg synes nu det er direkte modsat... En sniper skal nu vælge et godt sted og være hurtig på aftrækkeren... Mens folk der løber i nærkamp bare skal skyde... Så synes nu no-braineren er ham i nærkamp...
Og har selv spillet mod gode snipere og synes bare hvis man har lidt mellem ørene kan man NEMT undgå dem... Men de er jo mega praktiske i spil da man jo kan ramme folk på lang afstand... Men så skal man bare passe på counter sniping..
Synes AWM i CS var til grin... Pga det er 1 skud og død... I FarCry er det kun sådan i hovedet og på kroppen på enginøren da han åbenbart har mindre HP end de andre...
Men synes at det fedeste er når det er en fed blanding af det hele...
De 2 klan kampe jeg har spillet i farcry har været 5v5 max 1 sniper/team... Se DET var fedt...
TJa man skal vel kun være glad for at der ikke er kopibeskyttelse da det jo som bekendt ikke er lovligt at bryde den, med mindre at den hindre en i af spille spillet.