E3!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat


    Kan da være lige meget, de fede spil kommer til PC...


    Ja, der kommer mange fede spil til PC, men ligeså mange til konsol.. Smag og behag

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Sjovt som folk snakker om "cs2" - der er ingen der ved en skid om det!


    ikk sikkert CS2 udkommer nogensinde..


    det er faktisk rigtigt! der er endnu ingen konkret snak om 2´eren...forventer heller ikke at det kommer (ellers bliver det næsten for ensformet...!!) men Doom 3 og HL2 glæder jeg mig eddermagme til! har set traileren til HL og tro mig gutter - det har været ventetiden værd - jeg skal have det - lige meget hva´ !!! :crazyeyes: :crazyeyes:


    og nu hvor vi snakker om nye spil, så er disse titler værd at kigge på.


    Thief 3 :T
    Battlefield Vietnam
    Farcry :D
    Lineage 2
    Hitman 3; Contracts 8)
    UT 2004 :camp:
    Sacred

  • Der kunne godt tage at komme et System Shock 3 .. 2'eren er for feeeeed :D :T

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Alt det snak om at der ikke kommer en CS2 tsk tsk selvfølgelig gør der det og den kommer til at kører på HL2 motoeren og de er i fuld gang med at lave den....


    Beviser siger i jamen det for i så


    http://www.gamershell.com/download_5833.shtml


    Tjek til sidst i den film der bliver spillet CS med HL2 motoeren så jo det er i fuld gang og på vej :D


    og FUCK det ser vildt NAICE ud det må man sgu sige :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • lol nu må du lytte til hvad de siger mand! Det der er bare det normale CS kørende på HL2 engine og ikke en skid andet.. Det siger de endda selv! Det er intet med 2'eren at gøre og de siger ingenting med det..

  • Amen lol da.... det normale kan ikke bare køre på hl2 motor ffs..... det giver da lige som lidt sig selv.


    Ved ikke hvad folk forventer af en CS2 men det er jo nok ligesom bare bedre grafik og effects og ikke andet.


    Gameplay skal jo ikke ændre i spillet.


    Til sidst bliver han spurgt og han vil ikke sige om det er eller hvad det er han ævler lige uden om.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • ærligt talt, tror du det tager dem lang tid at ændre hvilken motor der kører på? Det er jo nok noget de har gjort i forvejen til E3 messen!


    CS2 har der ikk været en skid snak om, så lad nu være ikk? HL2 betyder ikk der kommet et CS2!

  • Fatter slet ikke hypen omkring HL2. Jeg mener, gameplayet skal VIRKELIG trække tænder ud, for at det bliver noget særligt. HL2 var meget imponerene, dengang man så de første screenshots. De sidste screens jeg så, er da ikke flottere end det man ser i f.eks. FarCry. Og med alle de tudeepisoder og forsinkelser der har været med HL2 efterhånden, er det da dybt forældet når det endelig kommer ud engang i 2008. Der er så mange andre fede spil på markedet idag, at HL2 virkelig skal skille sig ud for at blive den sensation det er blevet vrælet op til at blive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Fatter slet ikke hypen omkring HL2. Jeg mener, gameplayet skal VIRKELIG trække tænder ud, for at det bliver noget særligt. HL2 var meget imponerene, dengang man så de første screenshots. De sidste screens jeg så, er da ikke flottere end det man ser i f.eks. FarCry. Og med alle de tudeepisoder og forsinkelser der har været med HL2 efterhånden, er det da dybt forældet når det endelig kommer ud engang i 2008. Der er så mange andre fede spil på markedet idag, at HL2 virkelig skal skille sig ud for at blive den sensation det er blevet vrælet op til at blive.


    din mening.. min mening er anderledes.. spillet ser revolutionerende ud, med de nye gravitys der er sat på objekter som træ og metal, så de tyngdemæssigt vejer forskelligt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    din mening.. min mening er anderledes.. spillet ser revolutionerende ud, med de nye gravitys der er sat på objekter som træ og metal, så de tyngdemæssigt vejer forskelligt..


    Well, at forskellige objekter har forskellige parametre i fysikmotoren er da intet nyt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Fatter slet ikke hypen omkring HL2. Jeg mener, gameplayet skal VIRKELIG trække tænder ud, for at det bliver noget særligt. HL2 var meget imponerene, dengang man så de første screenshots. De sidste screens jeg så, er da ikke flottere end det man ser i f.eks. FarCry. Og med alle de tudeepisoder og forsinkelser der har været med HL2 efterhånden, er det da dybt forældet når det endelig kommer ud engang i 2008. Der er så mange andre fede spil på markedet idag, at HL2 virkelig skal skille sig ud for at blive den sensation det er blevet vrælet op til at blive.


    Jeg kunne ikke være mere enig. Bevares, jeg glæder mig da stadig til at se HL2, både gameplaymæssigt men også det rent grafiske, og for at se hvad den engine formår. Hvis spillet nu var udkommet "til tiden", og ikke udskudt hele tiden istedet, ville det jo helt afgjort have været revolutionerende, men efterhånden er der som du også siger, nogle spil der ser mindst lige så godt ud.


    Jeg synes efterhånden det begynder at lugte lidt af Duke Nukem Forever, som oprindeligt skulle have haft premiere i 2000, men som så er blevet udskudt et utal af gange efterhånden. Da det spil først blev præsenteret, var det jo revolutionerende rent grafisk og spilmæssigt, men som det ser ud nu, så er det spil godt nok ved at være en del forældet. Specielt taget i betragtning at der stadig ikke er nogen officiel udgivelsesdato på det. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP