QuoteOprindeligt indlæg af Grus
Jeg er skam allerede i gang
Det var godt... ....God arbejdslyst
Sidder selv her med 1.g's Danskopgaven :lame:
QuoteOprindeligt indlæg af Grus
Jeg er skam allerede i gang
Det var godt... ....God arbejdslyst
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Men hvad er pointen i at have genvejene liggende på skrivebordet, når de ligger først for i startmenuen? Jeg mener, man genstarter/lukker ikke ned hvert 5. minut.
Ved ikke om det er nødvendigt med en pointe
Jeg bruger den der "Shutdown" ind i mellem - fordi XP's egen koger, en gang i mellem = Mærkelige meddelelser om data og read-ting, som resulterer i fastlåsning.
Og så er det også hurtigere med ét klik i stedet for 3 klik på musen. Det siger min logiske sans ihf.
Er lidt trist at se at der er folk der har for meget "naughty naughty" på skrivebordet at de bliver nødt til at overstrege det...
Og nej, mit skrivebord er sort... :p
[Blocked Image: http://www.the-gravko.dk/pong2cs/ss2/desktop.jpg]
Jeg roder så en del :)).. :
QuoteOprindeligt indlæg af FonZi
Jeg roder så en del :)).. :
Kunne sige mig selv du at du havde et billede af malle på dit desktop. Der er efterhånden malle overalt hos dig
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Ved ikke om det er nødvendigt med en pointe![]()
Jeg bruger den der "Shutdown" ind i mellem - fordi XP's egen koger, en gang i mellem = Mærkelige meddelelser om data og read-ting, som resulterer i fastlåsning.![]()
Og så er det også hurtigere med ét klik i stedet for 3 klik på musen. Det siger min logiske sans ihf.
Hmm, okay - hvis bare det har en effekt for dig, er det jo fint nok.
Grunden til jeg spurgte var fordi jeg en dag så et skrivebord med 10 af de genveje. Spurgte hvorfor og han sagde det gjorde den hurtigere. altså bare et tweak... Meeeeen det tror jeg nu ik på
I for også lige mit..
QuoteOprindeligt indlæg af miniebbe
Det var godt...
....God arbejdslyst
Er I i gang nu? Troede det var meningen hele landet skulle skrive den samtidig... hvad skriver du om? Vi skal først skrive den i næste uge. Ikke at jeg ikke er startet allerede, for at få et par dage fri, men stadig.
fonzi fed program du har åben der
dc++
her i mit...
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
her i mit...
Det var noget af en tom oplevelse
Alaza:
Nej alle skoler skriver langtfra den skide opgave på samme tid. Jeg skriver om bogen Carrie af Stephen King
QuoteOprindeligt indlæg af AtoM!C
Kunne sige mig selv du at du havde et billede af malle på dit desktop. Der er efterhånden malle overalt hos dig
hehe .. ja da .. Det skal der være.. Hun er da nice :D.. Lidt punk'ed på det bidle
QuoteOprindeligt indlæg af Mercie
fonzifed program du har åben der
dc++
Tænkte nok at en ville spørge :P.. hehe..
BTW ... : Malle har lige joined forummet = CraZyMaLLa
Jeg fik da lige lyst til at joine det her lort.. Og smider da også lidt mit desktop
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af miniebbe
Det var noget af en tom oplevelse
Alaza:
Nej alle skoler skriver langtfra den skide opgave på samme tid. Jeg skriver om bogen Carrie af Stephen King
Okay, har taget LOTR. Og hvor kedeligt og originalt det end må lyde, så skal det nok blive godt. Skal først officielt starte mandag i næste uge, men startede med en mindre biografi af Tolkien til aften...
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Dét lyder satme godt, det må jeg lige prøve når jeg kommer fra arbejde.
Link til fil: http://www.deef.dk/download/uxtheme_v101.zip
Mener linket på siden er dødt, men denne fil virker til Xp med SP1.
og lidt herfra
[Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/Aerial_desktop.jpg]
QuoteOprindeligt indlæg af CraZyMaLLa
Jeg fik da lige lyst til at joine det her lort.. Og smider da også lidt mit desktop
Virkeligt gennemført, hehe
QuoteOprindeligt indlæg af The Undertaker
Virkeligt gennemført, hehe
En rigtig pige-computer med The-Sims installeret
Tror den er standard på alle "pige-pc'er"
QuoteOprindeligt indlæg af DEEF
En rigtig pige-computer med The-Sims installeret
Tror den er standard på alle "pige-pc'er"
du er ik den eneste der lagde mærke til det =)