Fuck og lort!

  • Her for et par dage siden var jeg tage over på byens skole for at spille lidt Basketball sammen med nogle venner, da vi så havde været der et lille stykke tid kommer der 4 knallert kørende. De køre så lidt rundt og vi spillede bare videre med ligesom pludselig begyndte de at køre rundt om os og en af dem hopper af og går over til en af mine venner og siger at de ville have min og en andens scooter X(. Min ven sagde så *det for i sq da ikke* men de blev ved til sidst så sagde han bare *hvis ikke i skrider nu så smadre vi jer krafteme :boxing:*. Ham spasseren stod så lidt og kiggede så gk han tilbage til hans venner og så skred de. De var cirka 10 stks mens vi kun var 5. Det er fandme nederen at sådan en flok udlændinger skal komme og true en X(.



    Try-This jeg håber du finder ud af hvem det var og for guds skyld anmeld det svin han skal fandme ikke slippe for det lort han går rundt og laver.


  • ja de skulle have sådan et klap på hovedet så det eneste de kan stæle er det mad der smides ud til ænderne :evil:


    den blev i Vejen, oppe ved gymnasiet :dots:

  • Fuck hvor nedtur! :(
    Har selv scooter (suzuki street magic) og er også total bange for den ska blive hugget. der er mange her ude der vil ha fat i den, og selv en af mine "venner" spørg hele tiden hvor den er og driller med han vil hugge den.... X(
    Det kan godt være der er nogle herude man skal vise lidt respekt/være bange for dem, men hvis nogen hugger min scooter og jeg finder dem så slår det nok klik! I love my suzuki!

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SureShot-
    Her for et par dage siden var jeg tage over på byens skole for at spille lidt Basketball sammen med nogle venner, da vi så havde været der et lille stykke tid kommer der 4 knallert kørende. De køre så lidt rundt og vi spillede bare videre med ligesom pludselig begyndte de at køre rundt om os og en af dem hopper af og går over til en af mine venner og siger at de ville have min og en andens scooter X(. Min ven sagde så *det for i sq da ikke* men de blev ved til sidst så sagde han bare *hvis ikke i skrider nu så smadre vi jer krafteme :boxing:*. Ham spasseren stod så lidt og kiggede så gk han tilbage til hans venner og så skred de. De var cirka 10 stks mens vi kun var 5. Det er fandme nederen at sådan en flok udlændinger skal komme og true en X(.



    Try-This jeg håber du finder ud af hvem det var og for guds skyld anmeld det svin han skal fandme ikke slippe for det lort han går rundt og laver.


    Nemli spaderne skal fanme bøde, og hvis ikk politiet gør noget så skal jeg nok tage en snake med dem X(


    Carstone* kender godt det med at der er nogle man skal passe på med men hvis jeg ser personen kører rundt på min knallert så får han en på hovedet, kørte rundt i Vejen sammen med faderen en times tid i går aftes for at se om der sket noget, hvergang jeg så en på en knallert der kunne minde om min kunne jeg mærke adrenalinen pumpe - spørg om jeg var klar til at hoppe ud og hive en af en knallert...!

  • Ja kender det alt for godt..med at få sige sige ting hugget....jeg fik nemlig også stjålet min scooter fra nogle år siden...lige ude foran min hoveddør... :evil: ...pisse frækt....
    Sur Røv tænkte jeg bare...så jeg ringede selvfølgelig til politiet men de kunne jo kun efterlyse den.....
    Nå men så en ca. uge senere . havde jeg været til træning og var engentlig parat til at gå i seng....så ringer en ven og hører om jeg ikke er frisk på at se en film som han har lejet...hmmm...ok så..tænker jeg så...og tager så lige over på tanker for at købe en cola....da jeg så står i kø til at betale.....snyder en indvandre foran i køen..og smider en 20 på disken og siger det er for benzin på scooteren..hvorefter han går igen....


    Hader folk der snyder foran i køer....så jeg vil lige sige et ord eller to til ham.....så da jeg har betale og er på vej ud af butikken kan jeg da godt se at han står ved en scooter der mindre meget om min ( var ikke en standard model jeg havde )..... da jeg så kommer nærmere den kan jeg se det er min scooter 8o
    Jeg når at få standset ham inden han kører...
    jeg spørgere så om det er hans scooter ( kan se tændinger er ødelagt )..hvorefter han svare nej det er en han har lånt....yes yes det skal nok passe :enforcer: men han vil ikke give min scooteren da jeg siger det er min... :evil: ...så det en ender med at jeg fyrer ham sådan en på lampen at han vælter bagover........efter lidt rejser han sig op igen og løber væk...overvejer at løbe efter han...men nej...gider ikke bruge mere tid på sådan et PERKER SVIN :evil:




    EDIT: hvis der er nogle som stjæler min nye motorcykel...og jeg finder ud af hvem det er ...hiver jeg indvoldrende ud på personer og brændre dem.....har ingen respekt overfor folk der stæjler :evil: :evil: :chain:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

    Rettet 3 gange, sidst af Red_ninja ().



  • :dance: :clap: :cheers: :clap: :cheers: :clap: :dance:


  • Det er pisse ærgeligt at det eneste der hjælpe på sådanne møg sataner, som kan finde på at nakke ens knallert er et par på hovedet, jeg er ikk normalt den voldelige type, langt fra endda, men sådan noget her kan jeg simpelthen ikke tage, og især fordi jeg ved, at hvis politiet får fat i svinet, så før han bare kommentaren "hey, det der må du ikk, smut så med dig, vi håber ikk at se dig igen", og næste gang han så havner der, så får han da lige en snak med betjenten, og de drikker en kop kaffe - det danske retsystem er til grin... og især overfor invandrer, for de kommer jo fra et sted hvor hånden bliver cuttet af, hvis de nakker en kage i vinduet... når de så kommer her til dk, så er der jo ingen risko ved at stjæle noget, det eneste der sker er at de får en advarsel fra politiet :lame:


    Jeg er ikke racist, de indvandrer som overholder loven er fuldt accepteret, men dem som kommer og stjæler vores ting burde sendes tilbage til der hvor de kom fra og så straffes efter deres retssystem!

  • Nu skal i høre en der slår jeres. Min kæreste køre på en suzuki katana 45, som for en uges tid siden fik stjålet sin karburator.... hvem fanden gider skrue en karburator af en scooter midt om natten.... og politiet kan ik gøre en skid... Hvis nogen får tilbudt en sådan karburator i nordborg eller havnbjerg området, så hold dem fast så kommer jeg og smadre dem...

    [Shuttle SN95G5][A64 3000+ waiting for 3500+][Dana-Elec 2*512 dual PC3200][S-ata 120Gb Seagate][Asus GF6800GT][Running X64 build 3790 & MDK 10.1]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Viper[TKC]
    Nu skal i høre en der slår jeres. Min kæreste køre på en suzuki katana 45, som for en uges tid siden fik stjålet sin karburator.... hvem fanden gider skrue en karburator af en scooter midt om natten.... og politiet kan ik gøre en skid... Hvis nogen får tilbudt en sådan karburator i nordborg eller havnbjerg området, så hold dem fast så kommer jeg og smadre dem...


    sygt nok alligevel, men ved godt hvad jeg ville foretrække hvis jeg kunne vælge mellem at få stjålet en kaburator, eller hele knallerten :rolleyes:

  • Jo, det er da rigtigt. Men det er da underligt at nogen gider bruge tid på at skrue den af. Og gas-spjældet tog de ikke engang med. Hva'faen kan de så bruge den til?

    [Shuttle SN95G5][A64 3000+ waiting for 3500+][Dana-Elec 2*512 dual PC3200][S-ata 120Gb Seagate][Asus GF6800GT][Running X64 build 3790 & MDK 10.1]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde
    En af mine venner fik da også, her forleden, stålet luftfilteret ( 8o ) til hans kværn!!... lame... -Hvad kan man få ud af et uoriginalt skod-luftfilter?


    -Nolge folk er bare ikke for kloge... SPECIELT ikke de narrøve der stjæler...


    Jep, hvem fanden gad at stjæle hans powerfilter ? q:
    Men de var også så søde at pille ved hans fintinstillede kaburatoren... tsk tsk tsk..



    Hvorfor kan nogen bare ikke holde deres naller for sig selv.. Hvor fedt er det at køre rundt på en anden scooter..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Nej, desværre :(



    Træls.... :(

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja



    Træls.... :(


    ja...., men jeg skal love for at man lærer sin lektie af det..., aldrig skal jeg forlade en knallert igen uden en stor motherfucker af en kæde på ....... - men hvis jeg finder dem der gjorde det så skal de fanme os nok få lært deres lektie X(

  • Har aldrig rigtig prøvet at få stjålet noget.. Men min cykel blev engang taget, hvorefter de havde kørt 200 m. og så smidt den i grøften, fuck nogle spassere :roller:


    Men i det hele taget, DAMN hvor jeg hader folk der stjæler..
    Især fordi at Danmark er sgu nok det land hvor man har mindst brug for at stjæle.. Absolut nada grund til at stjæle - der er fandme ingen der sulter!


    Hvis jeg møder nogen der prøver at stjæle noget fra mig får de fandme så mange tæsk.. at.. De aldrig kommer til at stå op igen! X(


    Én gang tyv, altid tyv :evil:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Enig med stort set alle her. På min skole har der været mange problemer med at det blev stjålet scooteren, eller bare at de blev væltet så lakken blev ødelelagt. Godt nok langt fra så slemt som at få stjålet hele knallerten, men stadig provokerende at se ens ny larkeret knallert hvor den ene side er smadret og fuld af ridser.


    Nu er folk også begyndt at parkere deres knallerter hjemme hos deres venner som bor tæt på skolen, men utroligt at det skal være nødvendigt.


    Men held og lykke med at finde din scooter.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().