100-500 fps..... må sige det er ikke bedre grafikkort i mangler nok bedre øjne til at opfatte så mange fps
-
-
Hvordan får man den overhovede så højt op?
-
man kan opfange 35-45 billeder i sek.. så 80 Hz er mere end øjet kan opfange
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
snow - Tror ikke du ved så meget om det...så plz...find noget andet at gøre dig klog på. Alt hvad du siger er jo en tåge...Tværtimod så tror jeg alle der ved lidt om cs og faktisk spiller mod andrer end sin nabo vil være direkte uenig med dig, og det lyder faktisk ikke som om du nogensinde har prøvet spillet. Jeg har set en hel del 14 årige som 30 årige der bildte sig selv en masse ind fordi de selv mener de er computer genier. Og efter at have spillet i 5 min. så ved de alt om det, men tænk sådan hænger det ikke altid sammen.
-
Hehe snow tror nu nok han ved lidt om det... han er admin ved BT så helt dum til det er han nok ikke.
Tror nu også selv du skal tjekke op på nogle ting.
HZ og FPS hænger da en hel del sammen.Som du siger så skriver den fint over 100fps hvis man benytter developer 1.
Dette betyder dog ikke at den kører med flere end de 100 bare fordi det bliver vist med tal.
-
He he som denne tråd dog udvikler sig:D
Efter alt dette om cs har jeg igen installeret steam for at give spillet en ny chance, men jeg kan sku ikke huske nogen af alle de ting man skal ind og ændre for at optimere spillet.
Jeg kører med 100 fps hele tiden, men det er som om der er en eller anden forsænkelse på spillet.Jeg mærker det specielt når jeg bruger scout og AWN når jeg skal zoome ind der tager det 1 sek at zoome ...Hvad skal jeg ændre på??? -
Oprindeligt indlæg af Switz
He he som denne tråd dog udvikler sig:D
Efter alt dette om cs har jeg igen installeret steam for at give spillet en ny chance, men jeg kan sku ikke huske nogen af alle de ting man skal ind og ændre for at optimere spillet.
Jeg kører med 100 fps hele tiden, men det er som om der er en eller anden forsænkelse på spillet.Jeg mærker det specielt når jeg bruger scout og AWN når jeg skal zoome ind der tager det 1 sek at zoome ...Hvad skal jeg ændre på???Det er den nye version!
-
fps og hz KAN hænge sammen..
vil du have at de skal gøre det, skal dit desktop være samme opløsning som dit CS!
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Hehe snow tror nu nok han ved lidt om det... han er admin ved BT så helt dum til det er han nok ikke.Tror nu også selv du skal tjekke op på nogle ting.
HZ og FPS hænger da en hel del sammen.Som du siger så skriver den fint over 100fps hvis man benytter developer 1.
Dette betyder dog ikke at den kører med flere end de 100 bare fordi det bliver vist med tal.
BT.. Deres servere er ikk særlig populære mere! Sidst jeg kiggede var der 3 aktive servere af deres 60 stykker, alle andre var tomme!
-
Bare lige for at få det HELT på det rene, så ER der forskel på 60 og 80fps i CS. Fra 80 til 100 er der også, selvom den er meget lille - jeg er dog pænt sikker på, at den kan mærkes.
Så på en eller anden måde så må øjet kunne se forskel på 60-100fps... Det kan der altså ikke være nogen tvivl om
-
Hmm det forstår jeg ikke skulle være problemet for igår var jeg ude hos en kammerat hvor vi spillede cs, og han har ikke den forsænkelse ved zoom
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
Det er den nye version!
-
Det med at det har noget at sige om der er 100fps eller ikke er helt rigtigt.
Men over 100 hjælper det ikke mere.
Med hensyn til slow zoom så er det nok pga den nye verision som lige er kommet.
Ved ikke hvornår du har spillet ved din mate.
Ellers kan det være du skal kigge lidt på:
cl_cmdrate 60,71,101
cl_updaterate 60,71,101
cl_rate 9999
rate 25000cmd og updaterate skal stå til det samme. prøv dig frem med de tal jeg har skrevet kan skifte fra server til server og afhænger også af din linie.
-
Jeg spillede ved ham forleden..Det med zoom har jeg lige prøvet igen, det er som om der er en stor forsænkelse på spillet fordi for at zoome 1 gang der sker der ikke noget forste gang jeg trykker for at zoome, først 2 gang jeg trykker for zoom zoomer den???
Min hastighed er 1024/512 min rate er 20000QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Det med at det har noget at sige om der er 100fps eller ikke er helt rigtigt.Men over 100 hjælper det ikke mere.
Med hensyn til slow zoom så er det nok pga den nye verision som lige er kommet.
Ved ikke hvornår du har spillet ved din mate.
Ellers kan det være du skal kigge lidt på:
cl_cmdrate 60,71,101
cl_updaterate 60,71,101
cl_rate 9999
rate 25000cmd og updaterate skal stå til det samme. prøv dig frem med de tal jeg har skrevet kan skifte fra server til server og afhænger også af din linie.
-
Tror ikke developer 1 er lovligt alle steder mere ment som til at teste med developer 1 gir osse adgang til at se hvad admins bruger af command og sender af privs noget cheat programmer maybe kan misbruge :ban:
#The-Titans -
Oprindeligt indlæg af Switz
Jeg spillede ved ham forleden..Det med zoom har jeg lige prøvet igen, det er som om der er en stor forsænkelse på spillet fordi for at zoome 1 gang der sker der ikke noget forste gang jeg trykker for at zoome, først 2 gang jeg trykker for zoom zoomer den???
Min hastighed er 1024/512 min rate er 20000Det med forsinkelsen ved at zoome første gang har vist noget at gøre med den seneste update. Der har de tilsyneladende ændret det, for jeg har lige patchet mit og nu er mit zoom også en tand langsommere.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Det med forsinkelsen ved at zoome første gang har vist noget at gøre med den seneste update. Der har de tilsyneladende ændret det, for jeg har lige patchet mit og nu er mit zoom også en tand langsommere.
ja patchen gør at du zoomer langsommere.. det er for at forhindre de vilde "fast-switches" players bruger mellem pistol og sniper.. egentlig realistisk nok -
evt. nyttige kommandoer til cs:
hud_fastswitch "1"
- Man ikke skal bekræfte et valg af våben, med mindre man benytter sig af scroll.
_cl_autoweapswitch "0"
- Man erstatter ikke et våben man har fremme, med et bedre våben man samler op. Hvilket er praktisk, når man skal have fat i et våben der befinder sig i en "kritisk" zone
cl_weather "0"
- God kommando til at fjerne vejr-effekter på baner som de_aztec, medvirker at man får bedre fps.
room_off "1"
- Fjerner ekko-effekten i baner.
cl_minmodels "1"
- Man ser kun spillere i 1337 Krew og GSG skins. Kan give bedre fps.
hud_centerid "1"
Centrerer med- og modspilleres nick under sigtkorn.
net_graph 1, 2 eller 3
- Viser lille vindue med netværksstatus.
net_graphpos 1,2 eller 3
- Ændrer vinduets position i bunden af skærmen. Hhv. højre, midt og venstre.
alias walkon "+speed; alias walk walkoff; scr_connectmsg walking..."
alias walkoff "-speed; alias walk walkon; scr_connectmsg 0"
alias walk walkonScript, der gør at man kun skal trykke én gang på "gå" knappen, for at gå. Følgende trykker man så "gå" igen, for at løbe. Der skal bindes en knap der svarer til. I dette tilfælde: bind "alt" "walk"
Forslag til buyscript:
bind "F1" "mp5; primammo; vesthelm; vest; defuser"
bind "F2" "deagle; secammo; vesthelm; vest; defuser"
bind "F3" "ak47; m4a1; vesthelm; vest; primammo; defuser"
bind "F4" "galil; famas; primammo; vesthelm; vest; defuser"
bind "F5" "awp; primammo; vesthelm; vest; defuser"
bind "F6" "vesthelm; vest; hegren; sgren; flash; flash"(Nok en idé at have armor før skud.)
Dette er taget fra min egen cfg. Har valgt de kommandoer jeg selv finder nyttige og som jeg selv bruger mest.
-
evt. nyttige kommandoer til cs:hud_fastswitch "1"
- Man ikke skal bekræfte et valg af våben, med mindre man benytter sig af scroll.
_cl_autoweapswitch "0"
- Man erstatter ikke et våben man har fremme, med et bedre våben man samler op. Hvilket er praktisk, når man skal have fat i et våben der befinder sig i en "kritisk" zone
cl_weather "0"
- God kommando til at fjerne vejr-effekter på baner som de_aztec, medvirker at man får bedre fps.
room_off "1"
- Fjerner ekko-effekten i baner.
cl_minmodels "1"
- Man ser kun spillere i 1337 Krew og GSG skins. Kan give bedre fps.
hud_centerid "1"
Centrerer med- og modspilleres nick under sigtkorn.
net_graph 1, 2 eller 3
- Viser lille vindue med netværksstatus.
net_graphpos 1,2 eller 3
- Ændrer vinduets position i bunden af skærmen. Hhv. højre, midt og venstre.
alias walkon "+speed; alias walk walkoff; scr_connectmsg walking..."
alias walkoff "-speed; alias walk walkon; scr_connectmsg 0"
alias walk walkonScript, der gør at man kun skal trykke én gang på "gå" knappen, for at gå. Følgende trykker man så "gå" igen, for at løbe. Der skal bindes en knap der svarer til. I dette tilfælde: bind "alt" "walk"
Forslag til buyscript:
bind "F1" "mp5; primammo; vesthelm; vest; defuser"
bind "F2" "deagle; secammo; vesthelm; vest; defuser"
bind "F3" "ak47; m4a1; vesthelm; vest; primammo; defuser"
bind "F4" "galil; famas; primammo; vesthelm; vest; defuser"
bind "F5" "awp; primammo; vesthelm; vest; defuser"
bind "F6" "vesthelm; vest; hegren; sgren; flash; flash"(Nok en idé at have armor før skud.)
Dette er taget fra min egen cfg. Har valgt de kommandoer jeg selv finder nyttige og som jeg selv bruger mest.
eneste nye var det der alias ting noget med walk, har jeg aldrig brugt..buyscript har jeg egentlig aldrig brugt, dunno why
Sys bare det med at købe ligger i fingrene, det tager 1 sec at kaufe prim/sec weap samt amme og grens
-
Ja, sådan nogle komboer vænner mig sig hurtigt til. Ulempen er dog, at man nemt kan købe forkert, eftersom der er forskellige våben på de samme komboer, for hvert hold. En ny ting i 1.6. Derfor er det praktisk at købe buyscript.
desuden, ikke at det gør nogen forskel, kan jeg købe prim weap, prim ammo, sec weap, sec ammo, full armor, full gren, defuse på det der ligner 1/10 sekund
-
Ja, sådan nogle komboer vænner mig sig hurtigt til. Ulempen er dog, at man nemt kan købe forkert, eftersom der er forskellige våben på de samme komboer, for hvert hold. En ny ting i 1.6. Derfor er det praktisk at købe buyscript.desuden, ikke at det gør nogen forskel, kan jeg købe prim weap, prim ammo, sec weap, sec ammo, full armor, full gren, defuse på det der ligner 1/10 sekund
true det med weaps, forskellen kan have medfølger
den der "b 1 1" savnede jeg en del i starten til min USP
så skulle man vænne sig til "b 1 2"
og igen ja, det tager ingen tid at købe alligevel