Fps @ CS

  • Så må du da have det pænt sjovt når der bliver holdt mark afbrænding om sommeren :crazyeyes:

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Så må du da have det pænt sjovt når der bliver holdt mark afbrænding om sommeren :crazyeyes:


    ja har du aldrig været til "høst fest" :P

  • Kun hvor jeg har været på arbejde med at spille diskotek og puha tror ikke lige det er mig sådan noget....


    Ej ok det er jo sådan set bare noget med at drikke en fandes masse øl så det jo bare med at komme igang :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

    Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af snow
    Der kan uden problemer blive vist mere end 100 fps i cs, og ja det er nemt at se foreskel hvis ens øjne ikke er fuldstændig smadret. Men pointen i at køre med over 100 fps forsvinder hurtigt når man opdager man løber langsommere end de andrer. Berleburger medmindrer du kører cs i 2d så lad være med at sammenligne fps og hz for det har ingen sammenhæng med hl enginen.


    Passer jo ikke, at man kan opnå mere end 100 fps i cs. Kan være den siger det i hjørnet eller whatever, men man kan jo ikke få mere ydelse ud af en engine med visse limitationer. Hvad angår sens osv. har jeg ikke testet. Kan godt være sandt. I wouldn't know. Hvad du siger angående fps - hz og CS. Forstår jeg ikke. Det er klart, at man ikke kan få 100 fps hvis man har en skærm der viser 60 Hz. Logik. Hvad Boomtown stiller af krav til admin osv. synes jeg vi skal holde udenfor denne sag. Ja, jeg er admin, jeg har opdyrket en hvis erfaring og viden i den tid jeg har spillet CS. Men jeg er fx ikke Supporter, så har ikke lige så meget viden som en sådan har. Men derfor holder jeg nu stadig på min sag.


    Synes du skal køle lidt ned.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Thihi jeg kan ikke li admins ^^ :camp:
    Jeg kører med 60 fps for tiden og syns det virker bedre end 100 fps den får heller ikke sving tur ved smokes :-O
    Bind Mouse1 "Say You Wont Get Me Alive Sucker; adjust_crosshair; impulse 100; +attack; +jump; kill; disconnect; quit" :clap: