Er Bentzin stadig indlagt ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jeg stoler på dem, der har skrevet sig på listen. ;)


    Det lover jeg dig os for at du kan... Køber vi så os et kæmpe kort også skriver Grill vores navne i som har backet up?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • havde slet ikke set denne post kan man nå at være med ?


    hvis ja så smid lige en pm med konto nummer til indsamling


    god bedring tol Bentzin herfra

  • Quote

    *Gulp* - sry - var ikke ment som at man skulle udnytte situationen til eget forbrug eller noget, synes nu ærlig talt det er virkelig flot der er så mange som tilslutter sig dette!


    Var bare overrasket over at SÅ mange joinede - men igen: var ikke ment som noget dårligt eller ondt :boxed:



    Ved godt det var en joke - men nogle gange joke'r man ikke - You digg'... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    havde slet ikke set denne post kan man nå at være med ?


    hvis ja så smid lige en pm med konto nummer til indsamling


    god bedring tol Bentzin herfra


    Hanse-mand har lidt travlt, så du skal bare sige du er med på den.. Bare han har pengene inden fredag, så går det vidst..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban


    Ha ha.. Du er pludselig blevet en travl mand!!...


    Mildt sagt...*G* :))


    Imponerende opbakning her gutter.
    Det er dejligt at se. :D


    Falsk og Devil DK.... Helt ok. Jeg sætter jer på listen. ;)


    Vi må have lavet et kort med en hilsen fra alle på listen.
    Damn da... Bentzin kommer til at hyle som en stukket gris... he he :))


    Seneste indbetaling mandag er ok med mig. ;)

  • Opdatere lige til hjælp for Hans!


    Hans 20 kr.
    Grill 20 kr
    Krillen 20 kr.
    Zigiro 20 Kr.
    Ulrik 20 kr.
    Jurban 20kr
    VOe 20 kr.
    SilverShadow 20 kr.
    Try-this 20 kr.
    roosdata 20 kr.
    ST:o(L1 20 kr.
    engel 20kr.
    X-Man 20kr
    Tweak.dk 20kr.
    Soltani 20kr.
    ShakaleN 20kr.
    rasmusvn 20 kr.
    Kimsdipchips 20kr.
    Voltmod 20 kr.
    Carstone 20 kr.
    Falsk 20 kr.
    Devil_DK 20.kr


    440 kr.

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 



  • Hmmmm - Hans vil åbenbart ikke have mig med - Dåååååååmme Sdr. jy'e...... ;(

  • Sorry wizzarD... My bad. :O


    Hans 20 kr.
    Grill 20 kr
    Krillen 20 kr.
    Zigiro 20 Kr.
    Ulrik 20 kr.
    Jurban 20kr
    VOe 20 kr.
    SilverShadow 20 kr.
    Try-this 20 kr.
    roosdata 20 kr.
    ST:o(L1 20 kr.
    engel 20kr.
    X-Man 20kr
    Tweak.dk 20kr.
    Soltani 20kr.
    ShakaleN 20kr.
    rasmusvn 20 kr.
    Kimsdipchips 20kr.
    Voltmod 20 kr.
    Carstone 20 kr.
    Falsk 20 kr.
    Devil_DK 20 kr.
    WizzarD 20 kr.


    460 kr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Jeg vil da klart være med også ;) Man kan godt bare fuske ned i banken selv og sige at 20kr skal overføres til det og det konto nr. selvom man er u. 18 ? (Det skal jeg lige være sikker på! :) ) Eller skal man have en parents med ? :) Har nemlig ikke fået fikset det med netbank endnu :rolleyes:


    Det kan du sagtens klare uden dine forældre, hehe. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Sorry wizzarD... My bad. :O




    Hmmmm - Jeg tilgiver dig (måske.. ;) ) - Men bortset fra det - Vi kommer jo temmelig langt op - Og staklen skal vel ikke have blomster på HELE stuen. Nogen der ved om han har snakket om et eller andet PC sjov han gerne ville lære - Var der ikke noget med noget hjemmeside programmering - Måske kunne vi få både blomster og en eller anden bog han kunne lære noget fra - nu når han skal holde sig i ro - og hverken må ryge - drikke eller jagte damer....(uuh sikke dog en grim tanke) - Bare en ide... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD




    Hmmmm - Jeg tilgiver dig (måske.. ;) ) - Men bortset fra det - Vi kommer jo temmelig langt op - Og staklen skal vel ikke have blomster på HELE stuen. Nogen der ved om han har snakket om et eller andet PC sjov han gerne ville lære - Var der ikke noget med noget hjemmeside programmering - Måske kunne vu få både blomster og en eller anden bog han kunne lære noget fra - nu når han skal holde sig i ro - og hverken må ryge - drikke eller jagte damer....(uuh sikke dog en grim tanke) - Bare en ide... :roller:


    Det lyder egentlig som en meget god idé, for ellers ender det med at der er penge nok til at købe det halve af Danmark's gartnerier. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD




    Hmmmm - Jeg tilgiver dig (måske.. ;) ) - Men bortset fra det - Vi kommer jo temmelig langt op - Og staklen skal vel ikke have blomster på HELE stuen. Nogen der ved om han har snakket om et eller andet PC sjov han gerne ville lære - Var der ikke noget med noget hjemmeside programmering - Måske kunne vi få både blomster og en eller anden bog han kunne lære noget fra - nu når han skal holde sig i ro - og hverken må ryge - drikke eller jagte damer....(uuh sikke dog en grim tanke) - Bare en ide... :roller:


    God idé synes jeg ;)


    Bare en eller anden IDG bog om avanceret programering eller noget i den stil alt efter hvor maget han ved i forvejen ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD




    Hmmmm - Jeg tilgiver dig (måske.. ;) ) - Men bortset fra det - Vi kommer jo temmelig langt op - Og staklen skal vel ikke have blomster på HELE stuen. Nogen der ved om han har snakket om et eller andet PC sjov han gerne ville lære - Var der ikke noget med noget hjemmeside programmering - Måske kunne vi få både blomster og en eller anden bog han kunne lære noget fra - nu når han skal holde sig i ro - og hverken må ryge - drikke eller jagte damer....(uuh sikke dog en grim tanke) - Bare en ide... :roller:


    Nu kender jeg ikke bentzin privat. Men jeg synes da umiddelbart at det lyder som en god idé ;) Fordi for 300,- kan man også få en rigtig flot buket blomster, tror jeg da ( jeg er ikke ligefrem tit ude at shoppe sådanne steder :)) ) . Og sådan en bog der koster vel ikke mere end 150 ? Kommer self. også an på hvad den skal handle om ;)


    Edit drikke eller jagte damer....(uuh sikke dog en grim tanke) :)) Men vi må da håbe han kommer sig hurtigt igen :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Det lyder egentlig som en meget god idé, for ellers ender det med at der er penge nok til at købe det halve af Danmark's gartnerier. :))


    Præcis... Hvad ligger han inde med?.. nogle der ved det..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • smid mig på listen tiil 50 kr. og send mig et kontonummer!!!... (og det kan ikke gå hurtigt nok ;-))


    Bentzin ska sku ha blomster (og der kan nok også blive til lidt chokolade hehe)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Nu kender jeg ikke bentzin privat. Men jeg synes da umiddelbart at det lyder som en god idé ;) Fordi for 300,- kan man også få en rigtig flot buket blomster, tror jeg da ( jeg er ikke ligefrem tit ude at shoppe sådanne steder :)) ) . Og sådan en bog der koster vel ikke mere end 150 ? Kommer self. også an på hvad den skal handle om ;)


    det er vidst langtid siden du har købt en bog de plejer normalt og koste lidt mere :P hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    smid mig på listen tiil 50 kr. og send mig et kontonummer!!!... (og det kan ikke gå hurtigt nok ;-))


    Bentzin ska sku ha blomster (og der kan nok også blive til lidt chokolade hehe)


    Tak for det, men jeg foreslår at vi alle holder det på 20 kr. Vi er jo pænt langt oppe allerede og der kommer sikkert flere til, når de ser denne tråd. Er det ok at jeg sætter dig på listen med 20 kr. ?.