Er Bentzin stadig indlagt ?

  • Hans 20 kr.
    Grill 20 kr
    Krillen 20 kr.
    Zigiro 20 Kr.
    Ulrik 20 kr.
    Jurban 20kr
    VOe 20 kr.
    SilverShadow 20 kr.
    Try-this 20 kr.
    roosdata 20 kr.
    ST:o(L1 20 kr.
    engel 20kr.
    X-Man 20kr
    Tweak.dk 20kr.
    Soltani 20kr.
    ShakaleN 20kr.
    rasmusvn 20 kr.


    =340 kr.

  • Hans 20 kr.
    Grill 20 kr
    Krillen 20 kr.
    Zigiro 20 Kr.
    Ulrik 20 kr.
    Jurban 20kr
    VOe 20 kr.
    SilverShadow 20 kr.
    Try-this 20 kr.
    roosdata 20 kr.
    ST:o(L1 20 kr.
    engel 20kr.
    X-Man 20kr
    Tweak.dk 20kr.
    Soltani 20kr.
    ShakaleN 20kr.
    rasmusvn 20 kr.
    Kimsdipchips 20kr.


    =360 kr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JenSLyN
    Jeg vil også gerne slippe en 20'er, men hvordan kan jeg det??


    Er kun 17 :///


    Gode forslag plz ;)


    Stik en af dine forrældre en 20'er, hvis altså de har netbank, og få dem til at overføre dem..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Vil også smide en 20er afsted har netbank :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Sætter lige Voltmod på listen. ;)
    Edit: Carstone føjet til listen


    Hans 20 kr.
    Grill 20 kr
    Krillen 20 kr.
    Zigiro 20 Kr.
    Ulrik 20 kr.
    Jurban 20kr
    VOe 20 kr.
    SilverShadow 20 kr.
    Try-this 20 kr.
    roosdata 20 kr.
    ST:o(L1 20 kr.
    engel 20kr.
    X-Man 20kr
    Tweak.dk 20kr.
    Soltani 20kr.
    ShakaleN 20kr.
    rasmusvn 20 kr.
    Kimsdipchips 20kr.
    Voltmod 20 kr.
    Carstone 20 kr.


    =400 kr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban


    Stik en af dine forrældre en 20'er, hvis altså de har netbank, og få dem til at overføre dem..


    Man kan sagtens få en net-bank selvom man ikke er 18 bare gå ned i banken og be om en ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Damn der er jo penge i den slags her! :D


    Måske skulle jeg lave en lign. tråd om et par uger og bede folk om at give en lille skilling til et nyt gfx *G* :))


    :P



    ZIGI : Nogle gange skal man bare holde sin kæft - og NU er en af dem.......Manden ligger på sygehuset - med dårligt hjerte - så er det ikke nu man spøger med gfx....... X(

  • Jeg har kontaktet B77 hvor han har været træner.


    De vil finde hans adresse i morgen på kontoret, og vil selvfølgelig også give en buket blomster.


    De ringer til mig i morgen før middag - lovede de.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    Man kan sagtens få en net-bank selvom man ikke er 18 bare gå ned i banken og be om en ;)


    Jo jo da... Men min løsning var bare en hurtigløsning..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    ZIGI : Nogle gange skal man bare holde sin kæft - og NU er en af dem.......Manden ligger på sygehuset - med dårligt hjerte - så er det ikke nu man spøger med gfx....... X(


    Præcis... !

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    ZIGI : Nogle gange skal man bare holde sin kæft - og NU er en af dem.......Manden ligger på sygehuset - med dårligt hjerte - så er det ikke nu man spøger med gfx....... X(


    Arrr.. Det er lige voldsomt nok at reagerer på den måde.. Lidt sjov må man da godt lave..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tweak.dk
    Jeg har kontaktet B77 hvor han har været træner.


    De vil finde hans adresse i morgen på kontoret, og vil selvfølgelig også give en buket blomster.


    De ringer til mig i morgen før middag - lovede de.


    :clap:

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    ZIGI : Nogle gange skal man bare holde sin kæft - og NU er en af dem.......Manden ligger på sygehuset - med dårligt hjerte - så er det ikke nu man spøger med gfx....... X(


    *Gulp* - sry - var ikke ment som at man skulle udnytte situationen til eget forbrug eller noget, synes nu ærlig talt det er virkelig flot der er så mange som tilslutter sig dette!


    Var bare overrasket over at SÅ mange joinede - men igen: var ikke ment som noget dårligt eller ondt :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tweak.dk
    Jeg har kontaktet B77 hvor han har været træner.


    De vil finde hans adresse i morgen på kontoret, og vil selvfølgelig også give en buket blomster.


    De ringer til mig i morgen før middag - lovede de.


    Det lyder super godt Martin.


    Tak til dig og alle her. :D


    Jeg er meget imponeret over back up til min ide. :D


    :rules:

  • Hvornår er så den sidste frist til at sætte penge ind?.. Jeg kommer nemlig ret sent hjem i morgen!.... Så ville være godt hvis man kunne sætte dem ind hurtigst muligt

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg sender, som sagt en PM til alle på listen med mit konto nr og jeg garanterer for, at hver en krone bliver overført til Grill, så de går til Bentzin.


    Jeg kan ikke nå at svare på alle PMs jeg har fået lige nu, men om i overfører de penge i morgen eller fredag og evt. mandag, går verden ikke under af.


    Jeg stoler på dem, der har skrevet sig på listen. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg sender, som sagt en PM til alle på listen med mit konto nr og jeg garanterer for, at hver en krone bliver overført til Grill, så de går til Bentzin.


    Jeg kan ikke nå at svare på alle PMs jeg har fået lige nu, men om i overfører de penge i morgen eller fredag og evt. mandag, går verden ikke under af.


    Jeg stoler på dem, der har skrevet sig på listen. ;)


    Ha ha.. Du er pludselig blevet en travl mand!!...

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb