Er Bentzin stadig indlagt ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg kunne evt. lave en løbende notering af tilmeldelser i denne tråd med det beløb vi er oppe på, sådan lidt a la salgstråd. ;)


    God idé .... ;)


    Fx.


    Hans 20
    GrillRotten 20


    40 kr


    osv..



    Hvad man vil give er jo så helt op til den enkelte ... Det var bare et exsempel... 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Kan først overføre imorgen.. Men konto nummer...
    Så må vi lige finde ud af hvor meget.. Men 20 kr. ka jeg godt.. Man kan godt overføre selvom man er under 18 og bar har en helt "normal" konto?


    jo da.. ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    300kr + mere??? har du tænkt jer at købe et helt gartneri til ham??? Jeg ved godt blomster er dyre, men over 300kr?? synes nu nærmere det bør være lidt mere lige fordelt...


    Hvis det er, så har jeg netbank så jeg kan overføre hvornår som helst - bare sig til ;)


    Den forstod jeg ikke helt. Vi laver en løbende opdatering med navne og beløb vi er oppe på og så må vi se i morgen, hvad det bliver til. Det er nok det nemmeste. ;)
    Jeg laver en opdatering om lidt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Vi finder lige ud af det med det i morgen.
    Evt. kan dem der er med, få mit konto nr. via PM.
    Hvis ikke andre har en bedre ide. ;)


    Jeg kunne evt. lave en løbende notering af tilmeldelser i denne tråd med det beløb vi er oppe på, sådan lidt a la salgstråd. ;)


    Count me in - Om vi giver 10 - 25 - eller 50 kr. er sgu mig lige gyldigt. Hvis Hans vil ordne regnskab og GrillBill vil levere - Ellers kan man jo bestille via interflora - Anyway jeg er på..



    Godt ini'tiv Hans..... :clap:



    EDIT: der er sgu ikke meget detektiv i jer hva' - Få dog lige fat i en Moderator - Bentzin har jo registreret sig med sit eget navn - med mindre jeg tager temmelig meget fejl.... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Den forstod jeg ikke helt. Vi laver en løbende opdatering med navne og beløb vi er oppe på og så må vi se i morgen, hvad det bliver til. Det er nok det nemmeste. ;)
    Jeg laver en opdatering om lidt.


    :P mig der tågede, men det mest relevante er vel i første omgang at finde ud af hvor han er og i det hele taget OM han ER der? ;)



    ...står der inde på Lægevagten's hjemmeside



  • Edit: Har skrevet til Martin for at få et navn.... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Nu er v0e's 20kr glemt..!
    En lille fejl



    Tsk tsk - Det er ham SilverDude der laver ged i den........ ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Tsk tsk - Det er ham SilverDude der laver ged i den........ ;)


    Ups :O har lige set det, men jeg glemte det ikke med vilje, vi lave en reply samtid nemlig 20,16