hvad syntes i om http://www.hacktech.dk vil gerne lige have lidt ris og ros hvis i kan give det
bit_phreak har lavet designet og alt det der så tak til ham
hvad syntes i om http://www.hacktech.dk vil gerne lige have lidt ris og ros hvis i kan give det
bit_phreak har lavet designet og alt det der så tak til ham
jo det ser da meget flod ud og lidt tomt endnu
Hhhmmm, ser nice ud, hvis alle siderne kommer til at indeholde det de lover
det kommer de til bare rolig men i kan da altid joine forummet;)
Tjah - den ligner de fleste andre i samme kategori - ikke meget nyt under solen. Okay flot nok. Men som jeg altid opponerer i mod - Jeg kan ikke forstå at den er optimeret til 800x600. (Sådan virker det ihf.) Når ca. halvdelen af alle surfere bruger 1024x768.
IMO så er skriften også en anelse for lille - er lidt svært at stille skarp på sådan en lille skriftstørrelse.
Synes det virker lidt kikset, at jeres forum starter med at blande engelsk og dansk i første linie:
"Welcome to Hacktech's diskutionsforum. If this is your first . . . . ." og så længere nede - i de forskellige kategorier - så står tingene på dansk - for så at slutte af på engelsk nederst.
Men ellers okay arbejde gutter
whoa det havde jeg ikke engang tænkt på bentzin. det ordner jeg lige når jeg er blevet ædru
super fedt design, thumps ud..
er nok lidt misundelig
vil gi benno helt ret i det med optimeringen til 800 x 600 ...
så er det rettet med at der er blandet dansk og engelsk sammen. nu skulle det hele være engelsk
med hensyn til opløsningen så siger i at den er optimeret 800 x 600 det er ikke korrekt. den er lavet til 1024x768. hvis i prøver at kører siden i 800x600 passer den ikke og man skal scrolle på siden for at se det nederste. men det er stadigvæk lavet så dem der kører med den opløsning stadigvæk kan se den uden at den er fuldstændigt ødelagt.
til dem der ikke kan stlle skarpt på teksten i burde nok få jer nogle nye briller.
jeg kører selv med 1152x864 i opløsning og jeg har ikke nogle problemer selv om jeg ser meget dårligt
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
så er det rettet med at der er blandet dansk og engelsk sammen. nu skulle det hele være engelsk
med hensyn til opløsningen så siger i at den er optimeret 800 x 600 det er ikke korrekt. den er lavet til 1024x768. hvis i prøver at kører siden i 800x600 passer den ikke og man skal scrolle på siden for at se det nederste. men det er stadigvæk lavet så dem der kører med den opløsning stadigvæk kan se den uden at den er fuldstændigt ødelagt.
til dem der ikke kan stlle skarpt på teksten i burde nok få jer nogle nye briller.
jeg kører selv med 1152x864 i opløsning og jeg har ikke nogle problemer selv om jeg ser meget dårligt
Hmm... Jeg kører i 1280*1024 og syntes teksten er HELT fint ... Lige den størelse som jeg plejer at glo på ...
Siden ser eller fin ud ...
Syntes dog ikke at forums farver passer optimalt til selve siden, men ellers så er det jo fint nok.
Syntes dog også at "thetiger" skulle holde sig til DANSK istedet for engelsk ...
det er lidt tricky med at få farverne til at passe med siden. for den åbner i nyt vindue og har jo egentlig sit eget design...men ja jeg vil give dig ret grillrotte. det passer ikke hlt. men det arbejdes der på
Flot side! - jeg kan rigtig godt lige designet på den, og kunne godt forestille mig at bruge den lidt, hvis der kom nogle flere members
Men vil give Grillrotten ret, det ville være mere passende vil forummet havde de samme farver som resten af siden
aaargh nu presser i mig jo
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
aaargh nu presser i mig jo
Tror ikke på at mr_AcId_BuRN er fra 1999 ...
"
Navn:
Nick: mr_AcId_buRn
Født: 1999
Rolle: Ansvarshavende
E-Mail administrator@hacktech.dk
"
ehm det er sQ da en uge siden at jeg har lavet det om??
hmm hvad er der sket hvorfor har den skiftet til den gamle ??