fed drøm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Nogen gange hvis jeg er syg og jeg sover, så drømmer jeg der kommer et stort hjul og kører et dukkehus over 8o og det hele snurrer rundt i mens med en masse tåge..


    Traume fra din barndom? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Grinern.. :D! R jeg forresten den eneste som snakker i søvne??


    nope :P er du ik ;) jeg har fået og vide jeg tit snakker i søvne, og siger de MEST underlige ting.. jeg er syg når jeg sover..


    Falsk.. det håber jeg sq ik 8o ellers er der noget jeg er gået glip af..

  • Andre siger også jeg sir de mest underlige ting! Man får sig et ret godt grin når de fortæller :D!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Jeg drømmer altid at jeg falder ned.. især hvis jeg er syg..


    Men den mest underlige drøm jeg nogensinde har haft var engang da jeg havde modem som internet forbindelse istedet for DSL.. Men jeg brugte det så herre meget at det blev dyrer og dyrer.. Så en måned havde jeg bare brugt det herre meget.. jeg kunne i sove om natten og alt muligt på grund af det lort.. Så en nat drømmede jeg at computeren selv havde tændt og at den var gået på nettet !!


    Men det mest skumle var at jeg vågnede ved det også gik jeg ind til min computer og kiggede og så stod lortet sku tændt ! 8o .. Den var dog ikke gået på nettet..


    Og i drømmen drømte jeg også at jeg var gået ind midt om natten og tænde computeren..


    Så jeg har tænkt lidt på om jeg har gået ind til min computer, tændt den i søvne... gået i seng igen.. drømme at den gik på nettet selv også vågne ved det ? Hvor jeg så derefter gik ind og så det stod tændt ?! :boxed:

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • *G* :))


    det er sjovt at høre hvad andre drømmer!


    drømte selv engang om at jeg blev efterfulgt af 5 raptorer på min skole. jeg løb og løb og tilsidst fangede de mig og flåede mig i småstykker! 8o


    fandme uhyggeligt med sådan nogle drømme hvor man bliver forfulgt og fanget!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Bedste drøm?


    Hmm, det må være dengang jeg blev smidt i en fangekælder, sammen med 200 19-årige, seksuelt underernærede tøser :evil:


    :)) :D :))
    jeg tør næsten ikke at spørge hvad der skete! :D

  • Jeg kan som regel ikke huske hvad jeg drømmer :] - men jeg snakker nogen gange i søvne, især når Daniel - engel er hos mig :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg kan som regel ikke huske hvad jeg drømmer :] - men jeg snakker nogen gange i søvne, især når Daniel er hos mig :O


    Ja Daniel er flink...


    Nok det sygeste jeg har drømt, hvor jeg virkelig gik amok vra engang hvor jeg lige havde set et program om børnearbejde.. Så om natten drømte jeg at jeg løb rundt og befrog (befri i datid :D) børnene som var i lænker, men de ville ikke i fri.. Og jeg råbte bar af demm, hvorfor de ikke løb... JEg vågnede ude foran mit trappe på vej ned til min mor.. Græd sQ! Godt nok 3-4 år siden nu.. ( er 14-20)... :D

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen


    Ja Daniel er flink...


    Tak. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • kender i det når der sker en ting i hverdagen ikke af det helt store og man sådan kan huske hvad der sker frem og hvad folk siger det en, dem har jeg haft mange af her på det sidste 8o total wired
    og skummelt egentlig


    En af mine venner snakker også i søvne, vi var engang til netparty ved mig og han var faldet i søvn og når han snakker i søvne, har han den tændens til at blive god til matematik (egentlig lidt mærkeligt) så jeg hæv min matematik opgave frem og vupti den var hurtig lavet ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    kender i det når der sker en ting i hverdagen ikke af det helt store og man sådan kan huske hvad der sker frem og hvad folk siger det en, dem har jeg haft mange af her på det sidste 8o total wired
    og skummelt egentlig


    En af mine venner snakker også i søvne, vi var engang til netparty ved mig og han var faldet i søvn og når han snakker i søvne, har han den tændens til at blive god til matematik (egentlig lidt mærkeligt) så jeg hæv min matematik opgave frem og vupti den var hurtig lavet ;)


    Nice!! Ham vil jeg sku gerne snakke med! Har en aflevering for til på Torsdag ;).. Men hvad så i matematik timerne og examen ? Kan han så ikke få lov til at sove der så han bliver bedre? :T

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Før i tiden når jeg spillede til sent på natten var den altid 100% sikker at jeg ville få en psycko drøm. Sparkede engang min mor i hovedet i søvne, trods mine åbne øjn. Smadrede også engang en træstol og potteplanter så jeg måtte ha min fod i gibs. Det var efter en seriøs omgang Tony hawk 4 til kl. 03...


    hmm sover du i samme seng som din mor :T