QuoteOprindeligt indlæg af Corner
tillykke man![]()
... lad være med at høre på dem der sir du ik ska ha scooter..... for det ska man fandme... og så skal den voldtunes
Den skal totalt OC'es
QuoteOprindeligt indlæg af Corner
tillykke man![]()
... lad være med at høre på dem der sir du ik ska ha scooter..... for det ska man fandme... og så skal den voldtunes
Den skal totalt OC'es
Tillykke.. Tillykke... !
M8!
yes sir også et tillykke herfra
Mange tak skal i alle sammen have...
Jeg ha older først fest på fredag (så der kommer alle gaverne)
Men har fået ca. 2200 kr.- + Bluetooth adaper i fødselsdags gave. Det er lige noget jeg kan bruge... He he he
tillykke med igår........
QuoteOprindeligt indlæg af Mazie
Hehe også min første tanke... det var livet og vinden gennem håret...!
Husk nu hjelmen knægt
he he..købte min føste knallert for mine konfirmations penge, en nice yamaha 4gear ,var det eneste jeg ku tænke på dengang
QuoteOprindeligt indlæg af sol_jakobsen
tillykke med igår........
Tak skal du have
QuoteOprindeligt indlæg af ShakaleN
he he..købte min føste knallert for mine konfirmations penge, en nice yamaha 4gear ,var det eneste jeg ku tænke på dengang
Jaaeh, jeg fik en computer
he he tja sårn er ungdommen nu til dags :] ..var amiga 500-600 der var hotte på det tidspunkt, men computere sagde mig ik så meget den gang ,der skulle være mer gang i den
teløk mæ igår
QuoteOprindeligt indlæg af ShakaleN
he he tja sårn er ungdommen nu til dags :]..var amiga 500-600 der var hotte på det tidspunkt, men computere sagde mig ik så meget den gang ,der skulle være mer gang i den
Jep. Har selv haft en Yamaha knallert. Splinter ny med 4 gear og skrivebremse. Kostede 5.300 kr dengang og havde kørt 300 meter. Der gik ikke længe, før den havde fuldkåbe på og kunne rende 130 km/t.
QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
Jep. Har selv haft en Yamaha knallert. Splinter ny med 4 gear og skrivebremse. Kostede 5.300 kr dengang og havde kørt 300 meter. Der gik ikke længe, før den havde fuldkåbe på og kunne rende 130 km/t.
Ha ha..det samme skete med min efter en lille uge (skulle lige have delene hjem) ..fik udboret min cylinder og sat anden karburator på + ny udstødning..kørte ca. 100-110
Tillykke med fødselsdagen!
Ha' det for hygsomt! :tongue:
hehe jeg blev også 16 den 13...
og ja jeg skal have puch maxi k!!!
skal lige siges jeg fik
4,3k
tøj for 1,5k
+ mere
t-lykke har du så en moped og hvad for en? eller går alle pengene til PCen