Har nogen forsøgt sig med ,eller haft brug
for at skifte pumpe ,og/eller slanger
På en AIO
Har nogen forsøgt sig med ,eller haft brug
for at skifte pumpe ,og/eller slanger
På en AIO
Mit kølevand er blevet blåt..
Det er da ikke godt ..😐
Skal det mon bare skiftes ,og mange dele renses🤔 ( open loop )
Forslag Tak !
Er der open loop eller AIO? Du skriver om begge dele og der er jo ret stor forskel
AIO løsninger jo i langt de fleste tilfælde ikke lavet til at blive repareret af slutbrugeren så det er slet ikke sikkert det er muligt på en fornuftig måde.
Open Loop derimod skal løbende vedligeholdes. Som tommelfingerregel kan man gå ud fra ca. en gang om året hvis man vil have et loop der kører optimalt. Det kan være meget svært helt at undgå at der samler sig skidt i systemet.
Det ender jo tit i microfinnerne som ofte er i køleblokkene hvilket er netop det sted man gerne vil have mest flow
Er der open loop eller AIO? Du skriver om begge dele og der er jo ret stor forskel
AIO løsninger jo i langt de fleste tilfælde ikke lavet til at blive repareret af slutbrugeren så det er slet ikke sikkert det er muligt på en fornuftig måde.
Open Loop derimod skal løbende vedligeholdes. Som tommelfingerregel kan man gå ud fra ca. en gang om året hvis man vil have et loop der kører optimalt. Det kan være meget svært helt at undgå at der samler sig skidt i systemet.
Det ender jo tit i microfinnerne som ofte er i køleblokkene hvilket er netop det sted man gerne vil have mest flow
Hov ja..Mente :Open loop .På AIO .Er slangerne ikke gennemsigtige..
Men hvilket rengørings middel når (skaden) er sket?
havde tænkt mig opvaskemiddel så kalkfjerner efterfulgt af skylning
først i postevand så demineraliseret 🤔 og jeg burde have oprettet en
open loop rep. 😛 .
Gjort !🙂