Hej.
Jeg har denne skærm BenQ Zowie XL 2411z og mit grafikkort er et Asus Radeon RX Vega 56 ROG Strix OC.
Jeg har før kørt i 144Hz men har LÆNGE ikke kunne skifte fra 60Hz til nogle andre Hz overhovedet uden at det fører til sort skærm og jeg må trykke ESC eller vente på at den gendanner efter tiden er gået ud.
Jeg kører via Dual Link DVI-D Kabel og har forsøgt at købe et helt nyt kabel men det var problemet åbenbart.
jeg er nu på bar bund og aner simpelthen ikke hvad jeg skal prøve nu og derfor dette opslag i håb om at der sidder en der ude som har svaret på mit problem!!
Mvh
RicksenDK
Skærm 144Hz
-
-
Fantastisk. Lige som jeg var tæt på at opgive fandt jeg løsningen!
Man skal slå HDCP-Support fra i AMD Software: Adrenaline Edition også fungerede det. Vedhæfter lige et billede af hvordan man finder den da jeg forsøgte mig med YouTube og der er ingen nyere videoer af hvad jeg kunne se og det ser ikke helt ens ud.
Håber at det eventuelt kan hjælpe andre med samme problem.
Det er nede i højre hjørne at man skal slå HDCP-Support fra. -
Synes jeg hørt de kloge hoveder sige, at det er bedst at bruge DisplayPort kabel
-
Synes jeg hørt de kloge hoveder sige, at det er bedst at bruge DisplayPort kabel
Det er muligt. Jeg har ikke den store forstand på det må jeg være ærlig at sige.
Jeg fandt dog ud af at med mit grafikkort så er det kun dual-link DVI-D som virker hvis jeg skal op i 144Hz!