computer crasher i spil

  • Jeg har forsøgt mig før med ældre drivere så vidt jeg husker. Problemet er jo at jeg sommetider godt kan spille faktisk længe før et crash indtræffer. Jeg giver snart op! Men kan heller ikke få lov til at ændre i den core clock.. kan jeg gå tilbage til en tidligere version af BIOS på en eller anden måde?

  • Hej det ser ud til at jeg fandt problemet :)

    Nu kan jeg både se serie og spille pubg i hvert fald :) Mine ram kan kun klare 1.2volt og de fik 1.21volt. Jeg satte derfor det ned til 1.2 og umiddelbart har det virket.. :)

    Hvorfor det har ændret sig aner jeg ikke da jeg aldrig har leget med OC :/

  • Hej igen. Undskyld at jeg river op i en så gammel tråd som denne efterhånden er men har stadig ikke løst problemet og maskinen crasher stadig.. Problemet er dog indsnavert til at være et grafikkort problem og faldt over denne video:

    som viser hvad min computer også gør!

    Mit spørgsmål er så om jeg virkelig skal skille mit grafikkort ad og skifte paste som de gør i videoen? Har tjekket lidt op på mit kort og kan se at mit grafikkort nemt kan gå i stykker når jeg fjerner pasten? Tror nu sagtens at jeg kan finde ud af det men er der noget jeg skal være meget opmærksom på når jeg kaster mig ud i det ? :)

  • Velkommen tilbage !


    Det er bare at prøve ,det kan godt sidde lidt fast..

    Se til at alle skruer er pillet ud (På nogle kort kan skruerne godt være meget små)

    Rens pastaen af udefra og ind mod midten, af GPU og de øvrige komponenter

    Så undgår du at gammel pasta bliver smurt ud over det hele ,og komponentben.:)

  • Jo tak! Følger nu med herinde fra tid til anden så det er ikke fordi jeg var helt væk!

    Men når det så er sagt så ser det ud til at det hjalp! Havde et spil som fik det hele til at crashe efter opstart og et andet som fik det til at crashe efter 2-4 minutter men nu har jeg spillet det i 30 minutter og umiddelbart var det det der skulle til!