Ok...... 60 C er ikke for varmt ..Den er svær. Du har snart prøvet alt
I December sidste år anbefalede jeg at bruge ældre drivere til grafik og lyd
Spørgsmål om det vil hjælpe dig..................
Ok...... 60 C er ikke for varmt ..Den er svær. Du har snart prøvet alt
I December sidste år anbefalede jeg at bruge ældre drivere til grafik og lyd
Spørgsmål om det vil hjælpe dig..................
Jeg har forsøgt mig før med ældre drivere så vidt jeg husker. Problemet er jo at jeg sommetider godt kan spille faktisk længe før et crash indtræffer. Jeg giver snart op! Men kan heller ikke få lov til at ændre i den core clock.. kan jeg gå tilbage til en tidligere version af BIOS på en eller anden måde?
Jeg fandt dette men ved ikke om det virker på dit bundkort.
Hej det ser ud til at jeg fandt problemet
Nu kan jeg både se serie og spille pubg i hvert fald Mine ram kan kun klare 1.2volt og de fik 1.21volt. Jeg satte derfor det ned til 1.2 og umiddelbart har det virket..
Hvorfor det har ændret sig aner jeg ikke da jeg aldrig har leget med OC
Super !!
Hej igen. Undskyld at jeg river op i en så gammel tråd som denne efterhånden er men har stadig ikke løst problemet og maskinen crasher stadig.. Problemet er dog indsnavert til at være et grafikkort problem og faldt over denne video:
som viser hvad min computer også gør!Velkommen tilbage !
Det er bare at prøve ,det kan godt sidde lidt fast..
Se til at alle skruer er pillet ud (På nogle kort kan skruerne godt være meget små)
Rens pastaen af udefra og ind mod midten, af GPU og de øvrige komponenter
Så undgår du at gammel pasta bliver smurt ud over det hele ,og komponentben.
Jo tak! Følger nu med herinde fra tid til anden så det er ikke fordi jeg var helt væk!
Men når det så er sagt så ser det ud til at det hjalp! Havde et spil som fik det hele til at crashe efter opstart og et andet som fik det til at crashe efter 2-4 minutter men nu har jeg spillet det i 30 minutter og umiddelbart var det det der skulle til!