Oprindeligt indlæg af bentzin
    Synes også al den snak om fedme og andre ting som ikke har noget med selve tråden at gøre - er malplaceret. Den her tråd handler om Narkotika

Prøv at holde jeg til emnet - please - nu kørte den ellers så fint.

Hmm...hvad vil du da gerne diskutere yderligere omkring? For mig ser det ikke ud som om der er så meget mere at snakke om? Men du kan vel selv komme med lidt mere så? vi har da givet udtryk for vores meninger? ;)

• Nå men for at komme tilbage til emnet.....

Kørte alt hvad jeg kunne fra jeg var 14 til jeg var 19 og stoppede fra den ene dag til den anden.
    (Kan kun fraråde folk at rode med sådan noget)

Rører ikke andet end lidt bacardi og søde piger når jeg skal have det sjovt nu :D

Synes også al den snak om fedme og andre ting som ikke har noget med selve tråden at gøre - er malplaceret. Den her tråd handler om Narkotika

Prøv at holde jeg til emnet - please - nu kørte den ellers så fint.

For lige at præcisere det - så skrev jeg fra start af: "Det er ment som en lille undersøgelse og ikke andet.
    På forhånd tak." - og trådens navn er: Narkotika - det er da rimelig nemt at forstå - ik' ?
    Så jeg kan ikke se hvor, ind i h.... at f.eks. fedme el. andre ting, passer ind i denne poll. Så er der da nogen, der kan lave en poll om det. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Nå men for at komme tilbage til emnet.....

Kørte alt hvad jeg kunne fra jeg var 14 til jeg var 19 og stoppede fra den ene dag til den anden.
    (Kan kun fraråde folk at rode med sådan noget)

Rører ikke andet end lidt bacardi og søde piger når jeg skal have det sjovt nu :D

Vil heller ikke anbefale at nogen roder for meget med sådanne ting - det kan gå gruelig galt. Har set flere eksempler på, at nogle af mine tidligere skolekammerater, er syret helt til og faktisk er tabt for omverdenen. :( Tjah - nogle er faktisk døde og borte. :(

Vil heller ikke anbefale at nogen roder for meget med sådanne ting - det kan gå gruelig galt. Har set flere eksempler på, at nogle af mine tidligere skolekammerater, er syret helt til og faktisk er tabt for omverdenen. :( Tjah - nogle er faktisk døde og borte. :(

Sørgeligt den slags...

Og dem af dem som ikke er døde, er vel gået hen og blevet bumser, arbejdsløse og/eller særlinge ?(

Samme her. Havde en veninde der tog billetten på en højskole jeg gik på og 5 teenager der blev hentet med hjerteambulancer til velkomstfesten (piller).

Når man stille og roligt ser vennekredsen bliver mindre, ser man pludselig lidt mere seriøst på det :(

Oprindeligt indlæg af Aerial

Samme her. Havde en veninde der tog billetten på en højskole jeg gik på og 5 teenager der blev hentet med hjerteambulancer til velkomstfesten (piller).

Når man stille og roligt ser vennekredsen bliver mindre, ser man pludselig lidt mere seriøst på det :(

Jep - havde også nogle skræmmende oplevelser, da jeg ikke var så gammel. Flere gange hos en af mine klassekammerater, havde hans storesøster besøg af nogle venner. Her fandt jeg ud af, at jeg aldrig nogensinde ville blive "junkie". Glemmer aldrig det syn 8o - de sad der i stuen og prøvede, at finde et sted hvor der var plads til, at de kunne stikke nålen ind - der var simpelthen så mange stik-mærker, så man skulle tro det var løgn. 8o
    Har stadig en slags "flashback" bare jeg skal have taget en blodprøve. :rolleyes:

• Det er noget af en overraskelse at der ik er flere der ½vejs junkier herinde.. Jeg har ellers fået det indtryk at alle leger lidt med kanylen en gang imellem, men åbenbart er det fornuftige mennesker der er herinde hvilket faktisk er ret cool! Men for at komme til sagen så har jeg et rimelig stort forbrug af hash, selvom jeg hele tiden prøver at skære ned men inden jeg ser mig om sidder jeg med en joint igen. :dots:
    Hvad angår de andre "sager" så er jeg nok mest til amfetamin da det ik kun virker fysisk men det gir os et dejligt boost psykisk.

Den slags ting er til for at nydes, men normalt vil man ha mere af det gode..

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

Lystløgner - du sniffer sgu da motor-olie - Hvor fanden er alt den olie ellers blevet af....... :crazyeyes: :crazyeyes: :dance:

BTW: Det nærmeste jeg kommer noget af det - er en uges forsøg på at blive ryger da jeg var 15 år - måtte heldigvis give op - det smager jo af lort. Når man ikke røg smøger ja så var hashen sgu heller ikke så fristende - så vennerne røg fed og sumpede - jeg drak bajsere og ville feste - dårlig kombination...

Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Det er noget af en overraskelse at der ik er flere der ½vejs junkier herinde.. Jeg har ellers fået det indtryk at alle leger lidt med kanylen en gang imellem, men åbenbart er det fornuftige mennesker der er herinde hvilket faktisk er ret cool! Men for at komme til sagen så har jeg et rimelig stort forbrug af hash, selvom jeg hele tiden prøver at skære ned men inden jeg ser mig om sidder jeg med en joint igen. :dots:
    Hvad angår de andre "sager" så er jeg nok mest til amfetamin da det ik kun virker fysisk men det gir os et dejligt boost psykisk.

Den slags ting er til for at nydes, men normalt vil man ha mere af det gode..

Det var da noget underligt noget at skrive - man skulle tro du sad og nød lidt ganja i det eksakte øjeblik ;)

• Er godt nok lidt rystet over, at ca. 30 % pt. har prøvet nogle af de stærkere drugs. Synes der mange når man tænker på, at det er den yngre generation som der er flest af herinde :rolleyes:
    Vil håbe at de ikke forsætter. Det er ihf. ikke noget jeg kan anbefale.

Er godt nok lidt rystet over, at ca. 30 % pt. har prøvet nogle af de stærkere drugs. Synes der mange når man tænker på, at det er den yngre generation som der er flest af herinde :rolleyes:
    Vil håbe at de ikke forsætter. Det er ihf. ikke noget jeg kan anbefale.

Kunne godt tænke mig at høre, om det er okay, at der næsten er lige så mange der har prøvet hårdere stoffer - som folk der ikke har prøvet stoffer. Ja endda flere end der har prøvet hash. Lidt skræmmende IMO.

Kunne godt tænke mig at høre, om det er okay, at der næsten er lige så mange der har prøvet hårdere stoffer - som folk der ikke har prøvet stoffer. Ja endda flere end der har prøvet hash. Lidt skræmmende IMO.

Snakker du nu med dig selv igen ? ... :)) ...

Høre om det er okey ? Tja, det er det jo vel. Det er et frit land så længe man ikke skader andre ved ens handlinger osv ... Syntes jeg så det er ... Eller ihvertfald burde være. Hvad folk har lyst til kommer jo ikke mig ved ... Bare de hygger sig, så er det vel fint nok ...

Når det kommer til stykket, så tvivler jeg dog på troværdigheden ved denne poll ... De fleste er nok ærlige om det og mange er også åbne om det... Meen... Bare en tanke om "jaja-folkene" ... :))

Har du flere tabu-emner vi kan tage op ?... Har dog erfaringer med at ikke tage knægte alt for alvorligt på nogle områder da visse typer nogen gange snakker så røven går ... *G*

• Synes ikke det er i orden, men synes som dig (bentzin) at det er skræmmende...

Der bliver gjort en del, for at advare unge mod det, men ikke nok til at advarslen mod det er størren end fristelsen til at tage det, desværre :rolleyes: - det er da ærgeligt at folk der kender de konsekvenser det kan have, alligevel går hen og prøver de hårde stoffer - hvor er den sunde fornuft?

• Nej - tænkte også lige, at det var lidt underligt at quote mig selv. ;) Men hva' f... - er jo en gammel knark :) - så i bærer vel nok over med mig.

Til det med troværdigheden - tjah jeg tror da på at folk svarer ærligt. Hvilken grund til ikke at gøre det - kan jeg ikke rigtig finde, da det jo er en anonym en af slagsen. Og ud fra de svar/indlæg der har været indtil nu, ud over dem om fedme og andet OT ;) Så synes jeg faktisk, at der har været mange ærlige indlæg. Sådan har jeg ihf. opfattet dem.

Ang. den med tabu-emner, så forstår jeg ikke rigitig dit ?( Regner ikke med at det var en dumsmart eller sarkastisk bemærkning. For det kan jeg og sikkert en hel del andre, ikke rigtig bruge til noget som helst.

Oprindeligt indlæg af Try-this
    Synes ikke det er i orden, men synes som dig (bentzin) at det er skræmmende...

Der bliver gjort en del, for at advare unge mod det, men ikke nok til at advarslen mod det er størren end fristelsen til at tage det, desværre :rolleyes: - det er da ærgeligt at folk der kender de konsekvenser det kan have, alligevel går hen og prøver de hårde stoffer - hvor er den sunde fornuft?

Hvis du ligger under samme dyne som en dame så kan der jo også ske ting og sager.. Men nogle gange syns man jo at det er konsekvenserne værd.

Nogle gange må man jo prioritere om man vil ha det sjovt eller om man vil se nyhederne..

Det eneste problem som jeg kan se er de "unge" der måske bliver udsat for en form for gruppepres, de når ikke at vælge selv. det er meget tragisk i mine øjne!

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

• Hmm...

Startede med at Ryge cigaretter, da jeg var 12-13år gammel, dog kun lige 1 hiv eller 2, så blev man lidt ældre 13-14år så kom der lige pludselig bajere og andet alkoholisk drikkelse på bordet, så var det 10 cigaretter der blev røget, og har røget lige siden, har nu også røget Hash og Pot faktisk en del, har også prøvet Opium, dog kun en enkelt gang, Speed har jeg prøvet 1gang, Stesolid og Råhypnol har jeg også prøvet en del gange, dog er det mange år siden og jeg vil ikke mene at jeg var ude i noget misbrug, det var kun for sjov og ikke andet, jeg har ikke røget Hash i mindst 10år og jeg har heller ikke drukket i over 4år nu, jeg havde nemlig en hang til at blive temlig voldig når jeg drak for meget, og det endte da også med at jeg totalt smadrede min bedste vens lejlighed med en kølle og var lidt hård ved nogle af hans venner og ham og siden da har jeg ikke drukket, han er stadigvæk min bedste ven i dag, jo ser i jeg vil ikke ødelægge det for andre bare fordi jeg ikke kan styre mig, at det så betyder at jeg er knap så selskabelig at have med til en fest fordi jeg ikke drikker, rør mig ikke det mindste, men det rør mig utroligt meget at jeg næsten slog min bedste ven til krøbling, fordi jeg ikke kunne styre mig...

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

• Enig :clap: