Høretelefoner Around Ear

  • Jeg har været inde og se på forskellige høretelefoner, men er stadigvæk i tvivl. Håber I kan hjælpe.


    Dem jeg har nu, kan andre meget let høre, hvis man skruer op for lyden. Jeg kan også let høre f.eks. fjernsynet i et andet rum, når jeg har dem på, selvom jeg skruer op. Det er sådan nogle små nogle, man kommer ind i øret.

    Er det muligt at få nogle høretelefoner med lydisolering. Her tænker jeg, at selvom jeg skruer højt op, at så har andre rundt omkring mig svært ved at høre det.


    De skal være bedst til musik. F.eks. når jeg høre musik på Youtube. De må også gerne være udmærket til film og spil, men det vigtigste er musik.

    Findes der sådan nogle høretelefoner, og kan de fåes til omkring 700kr? De skal helst være med ledning.


    Hvad vil I anbefale?


    Jeg fandt lige et par her. De hedder Voxicon Headphones Gr8 Premium Sound. Der står de er trådløse, men der er kabling med aftageligt kabel. Så de kan godt nok bruge ledning? Hvad synes I om dem? I kan se linket herunder. https://www.dustinhome.dk/prod…dphones-gr8-premium-sound


    Ved der også er et mærke som hedder Audio-technica, men kan se, at de er brugt meget til lydmixing. Er der versioner, som er gode til musik?


    På forhånd tak for hjælpen.

  • Dem du har nu er hvad man kalder "open back". Du skal bruge nogle, der er "closed back".


    Jeg vil uden at tøve anbefale Audio Technica ATH-M50X. Jeg har prøvet et hav af hovedtelefoner, inkl. Beyer Dynamic, AKG, Bose og Sony. Jeg vil mene, at den model fra Audio Technica er den bedste i sin klasse. Ofte bruges det også i professionel studie-sammenhæng, men selvom der er tale om et par monitor-hovedtelefoner, så leverer de en flot og rig lyd.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hvis budgettet ikke er til M50X så ville jeg nok vælge M40X. De får også gode anmeldelser. De har ikke samme lyd, men det er stadig godt i forhold til prisen.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless