Tweak.dk tester Generation Zero

  • Så fik man da lige købt og prøvet spillet lidt selv.


    Selv om det lige pt. ikke er et mesterværk, så mener jeg absolut at folk dømmer spillet for hårdt. Der er virkelig ikke mange "survival" spil der rammer oplevelsen så godt som denne, og jeg får stærke flashbacks til de tidlige DayZ dage, hvor man traskede rundt i vildnis i op til en time uden at der skete noget, for så at finde en hytte med fedt loot og fjender. :D


    Det er virkelig at se blade og vinden i træerne, mens man sniger sig rundt i det svenske vildnis for at undgå at blive vold"#¤%¤ af en flok robotter med shotguns. Gunplayet synes jeg er virkelig fedt - Det er tilpas svært så at man ikke føler man er en trænet soldat, og systemet med at robotterne har weakpoints der skal udnyttes (ofte bag panserplader) er virkelig fedt. En kamp hvor man rammer helt rigtigt kan meget hurtigt blive ovre, mens man bruger flere hæsblæsende minutter på at flygte og gruppere hvis det går galt. :thumbsup:


    Mine tre hovedproblemer pt er...


    ... mangel på borderless mode
    ... FOV slideren er helt i vejret
    ... Robotter respawner forkert lige op af safe houses (ikke meningen - får et hotfix snarest)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |