Test af Corsair MP510 960GB NVMe PCIe M.2 SSD

• Er det en ældre test, som først er blevet tilgængelig nu? Årsagen til mit spørgsmål skyldes jeres prisangivelse, som synes "hen i skoven". Det er rigtig ærgerligt, når det er det eneste minus i jeres konklusion.

Det er muligt at finde en 960 MB version til omkring de 2.500 kr.

/Henrik

• Testen er ny. Vi forholder os til prisen på releasedag

Tak for din tilbagemelding. Når du skriver "releasedag", henviser du så til produktets generelle udgivelsesdag, eller henviser du til den dato, hvor i lægger jeres anmeldelse op på hjemmesiden?

Det mest rimelige burde være, at I forholder jer til prisen på den dag, hvor I lægger jeres anmeldelse op på hjemmesiden.

Jeg skal være ærlig og skrive, at man - siden jeg blev opmærksom på, at man kunne købe versionen - har kunnet købe den til ca. 2.500 kr. Jeg har i øvrigt kun givet ca. 2.300 kr. for min.

/Henrik

• Hey

Nu kan jeg jo lige svare, som den der har lavet testen. Jeg forholder mig til den pris, som jeg kan finde tingene til på det tidspunkt, hvor jeg laver/optager testen. Det rammer ikke altid helt plet i forhold til hvordan prisen så ender selv kort tid efter vi har lavet den, da tingene kan skifte en del.

Specielt SSDer skifter RET hurtigt pris for tiden. Det er heldigvis i den rigtige retning for os forbrugere, så er jo altid rart 8o

Ulempen ved en video anmeldelse er så, at jeg ikke kan gå ind og tilpasse bagefter, hvis prisen ændre sig men det må vi jo leve med. Jeg er da kun glad for at se at prisen allerede har taget et stort dyk i forhold til, da jeg optog til anmeldelsen hvor det heller ikke var muligt at finde den til salg ret mange steder.

Cyberpunk 2077 Build:

AMD Ryzen 7 3700X
    MSI MEG X570 Godlike
    Corsair Dominator Platinum RGB 32GB
    ASUS ROG Strix RTX 2080Ti OC
    Corsair MP510 M.2 NVMe (960GB)

3x 500 GB 2,5" SSD

Corsair HydroX Custom loop.