Facebook i browser hjælp !!

  • Hej .


    Jeg har en Nokia 5
    Jeg bruger Facebook i Crome browser , jeg vil ikke bruge app , da den efter min mening tager for mange recurser .
    Af en eller anden årsag er den stoppet med at virke på tlf , den har virket indtil i går , dvs det er startsiden som ikke kommer frem , den siger siden kan ikke vises , men alle de andre ting virker .
    Jeg har prøvet at fjerne crome og installere på ny , har prøvet at installere Explorer , jeg har prøvet på anden tlf , samme resultat , hvad sker der ????



    SMLDK

  • Spørger du mig bliver det kun værre i browser hvad angår resourceforbruget. Kan huske hvor langsom Facebook var i browser på min Nokia 3.


    Men det lyder godt nok sært at den slet ikke kan tilgå siden - Gør det forskel om det er på Wifi eller 3G/4G for dig? Kunne være en sær blockage.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Herr Hansen : har lige forsøgt at deaktivere først wifi og så 4G , samme resultat.
    Meget mærkeligt , og særligt når det kun er min startside på FB , jeg kan bruge alle andre funktioner i FB , venneanmodninger , notifikationer osv osv , men IKKE min startside , wierd.



    SMLDK