Hey Tweaks!
Jeg er igang igen med et skørt byggeri, det er ikke så længe siden jeg afsluttede min Killer Panda PC som har fået enorm interesse her på sitet, men jeg ved faktisk ikke hvor vild den egentlig blev - så må bygge en anden vild maskine, for at kunne sammenligne...
Jeg kan ikke retfærdigøre at bruge den samme mængde lønkroner på endnu et build, på ingen måde, så istedet er jeg på DBA, eBay, Amazon og den slags og opstøver ældre hardware som engang var fuldstændig vandvittigt, for at se hvordan det egentlig kan måle sig med min 2018 PC.
Min Killer Panda PC tråd blev efterhånden ret uoverskuelig, det her build lover jeg bliver markant hurtigere og mere strømlignet en process, der er som sådan heller ikke nogen casemods, mere bare at sammensætte nogen ret særlige produkter.
For at tease en lille smule får I da lige et billede som startskud, der bliver løbene løftet sløret for min plan som dele vælter ind af døren.
[Blocked Image: http://imagizer.imageshack.us/a/img923/7546/Uyxidg.png]
Når systemet her er helt samlet, så skal der testes mellem Killer Panda, den her slæde, mit Xeon system jeg bruger til live streaming og optagelser bygget af bad a$$ server udstyr med et dual gpu grafikkort, og til sidst sammenligne med Mini3, min lille bitte maskine bygget af dele jeg på et tidspunkt generelt bare havde i overskud men var for gode til at sælge.
Jeg lover det skal nok blive rigtig interessant at kigge med, du ser sikkert noget hardware du ikke vidste fandtes eller helt havde glemt alt om. Den her gang skal jeg nok lave Tweak tråden på dansk selvom det er mere besværgeligt.