Læs test af TP-Link Deco M5 Mesh Wi-Fi Router

  • [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2018/review/3134/large_front.png]


    Mesh Wi-Fi systemer har typisk været en dyr affære primært brugt på skoler, arbejdspladser og lign. men nu er TP-Link på banen med en løsning til hjemmet. Deco M5, er mest af at beskrevet som en alt-i-een løsning, som har til formål at gøre det trådløse signal i hjemmet bedre. Om det løser opgaven finder du svaret på i testen af TP-Link Deco M5.


    Læs test af TP-Link Deco M5 Mesh Wi-Fi Router

  • Nu ved jeg godt, det er et "fy ord", men er der nogen som har prøvet at spille online computer spil på "Deco M5 Wi-Fi Router" eller en anden Mesh Router via Wi-Fi?


    Jeg overvejer nemlig at invitere i et Mesh netværk senere på året, når jeg bliver nød til at ofre mit kontor, da sønnen nu bliver så gammel at han skal have sit eget værelse.
    I den forbindelse bliver jeg nød til at flytte min computer til et andet rum, hvor jeg ikke har mulighed for kablet forbindelse (kun via PowerLinks).

    Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.

  • Nu ved jeg godt, det er et "fy ord", men er der nogen som har prøvet at spille online computer spil på "Deco M5 Wi-Fi Router" eller en anden Mesh Router via Wi-Fi?


    Det fungerer ganske godt i samme rum, og nogenlunde igennem en væg eller to. Har et lign. produkt fra ASUS der snart kommer test af, hvor jeg tager et kig på dette. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Citeret fra "NexusVolkon"



    Nu ved jeg godt, det er et "fy ord", men er der nogen som har prøvet at spille online computer spil på "Deco M5 Wi-Fi Router" eller en anden Mesh Router via Wi-Fi?


    Det fungerer ganske godt i samme rum, og nogenlunde igennem en væg eller to. Har et lign. produkt fra ASUS der snart kommer test af, hvor jeg tager et kig på dette. :)


    HerrMansen


    Hvornår forventer du at have testen af asus produktet på trapperne?
    og kan du evt. linke til det asus mesh produkt du har til test.

    Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.