PS4 en forfærdelig larm ved indsættelse af spil

  • Hej Gutter og gutterinder!


    Jeg har en playstation 4, første udgave som larmer en hel del så snart jeg indsætter et spil. Så det må helt klart være cddrevet der er i problemer.. Jeg har optaget en film på min telefon hvor man kan høre det, men det kan jeg ikke rigtig dele herinde?


    Nu har jeg åbnet maskineriet, men alt ser egentlig fint ud bortset fra den del der kører disken rundt(i midten) - den virker lidt medtaget og ser ud til ikke at dreje alt for godt rundt. Har dog ikke rigtig en playstation at samligne med desværre.
    - Det underlige ved det er, at den læser disken præcis som den plejer, hvilket ser ud til for mange at være det store problem.


    Jeg har efter bedste evne forsøgt at rense med lidt sprit og ellers bare brugt lufttryk, men med intet held. Alle videoer på youtube har ikke været til nogen hjælp så nu forsøger jeg her.


    Tænkte på at købe et nyt blueray drev men det kan jeg ikke engang finde i DK, kan jeg?


    Håber på der er nogen der kunne have nogle ideer!


    Mvh. Mikkel :)

  • Lyder godt nok som om du skal gøre brug af reklamations retten med det samme, hvis den har noget tilbage.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |