Indlæg af Maestro

Hej Gutter og gutterinder!

Jeg har en playstation 4, første udgave som larmer en hel del så snart jeg indsætter et spil. Så det må helt klart være cddrevet der er i problemer.. Jeg har optaget en film på min telefon hvor man kan høre det, men det kan jeg ikke rigtig dele herinde?

Nu har jeg åbnet maskineriet, men alt ser egentlig fint ud bortset fra den del der kører disken rundt(i midten) - den virker lidt medtaget og ser ud til ikke at dreje alt for godt rundt. Har dog ikke rigtig en playstation at samligne med desværre.
    - Det underlige ved det er, at den læser disken præcis som den plejer, hvilket ser ud til for mange at være det store problem.

Jeg har efter bedste evne forsøgt at rense med lidt sprit og ellers bare brugt lufttryk, men med intet held. Alle videoer på youtube har ikke været til nogen hjælp så nu forsøger jeg her.

Tænkte på at købe et nyt blueray drev men det kan jeg ikke engang finde i DK, kan jeg?

Håber på der er nogen der kunne have nogle ideer!

Mvh. Mikkel :)

Hej Tweak

Jeg er meget desperat efter at finde en løsning til dette problem!

Mit system gider simpelthen ikke at "finde" min 1 TB harddisk "Seagate Barracuda" i mens den finder min SAMSUNG 850 EVO 120gb fint.

Vedhæftet er mit moderboard BIO hvor der den godt kan se min både min SSD og HDD

Men jeg får ikke lov at gemme noget på HDD'en?? Det er ret irriterende kun at have en 120GB SSD at arbejde med :S

- I sær når man gerne vil spille det nye Bo3 som alene fylder 60gb :devil:

På forhånd tusinde tak hvis der er nogle der er i stand til at hjælpe mig med det her!!

God aften / Mikkel

Hey boys (and girls :P)

Jeg har siddet og bikset noget sammen på computersalg som jeg meget gerne vil have noget feedback på!
    Jeg leder efter et build som egner sig bedst muligt til CS:GO og til den bedste pris!
    Desuden har jeg lagt en 144hz monitor med i indkøbskurcen(læste den havde fået gode anmeldelser osv)

Er lidt i tvivl om jeg kan bygge noget bedre for pengene måske gå over til AMD i stedet for?
    desuden ved jeg ikke om den strømforsyning jeg har valgt (430W) har nok power??

- på forhånd tak!

Ja okay, nu er komplett's superweekend forbi - må se om der kommer noget på tilbud snart igen

Glædelig søndag :D

Jeg er godt træt af at spille på min lille 15.6" skærm også på en sølle Asus bærbar med i5 1.6gz og 740GT gfx.

Jeg vil gerne bygge min egen stationær, men gerne så billigt som muligt - Komplett har superweekend og jeg har sammensat noget her, jeg tror kan køre CS:GO langt bedre end den rustbunke af en pc jeg sidder med nu!

Som I kan se har jeg ikke lagt et GFX i indkøbskurven - det havde jeg tænkt at købe brugt?
    Fx. det her: http://www.dba.dk/evga-gtx-660/id-1015023498/

Hvad siger I??

du skal have nogle andre ram, du har valgt dem til en bærbar, som hedder so-dimm.
    Det skal være almindelige DDR3 ram.

Resten ser fint ud.

Mvh
    Sam

Haha, det var rimelig vigtigt at jeg lige spurgte her først :D havde været en ordenlig fail. mange tak!
    Har smidt nogle HyperX Fury DDR3 1600MHz 8GB Black i kurven i stedet for, de er vel fine nok?

Det er en udbredt misforståelse at CS:Go kræver meget af et grafikkort. Det er ikke tilfældet - spillet er langt mere Cpu afhængig.

Okay! så man burde i virkeligheden at snuppe en bedre CPU, evt. i7 uden overclock - også købe et brugt grafikkort?

kunne fx være dette måske? http://www.dba.dk/asus-770gtx-directcu-ii-dc/id-1014312669/

Synes du så skal gå efter et gtx960 + 144hz skærm. Især i hurtige FPS spil kan du drage en fordel af 144hz. Det kører MEGET mere flydende, og det kan mærkes for de fleste.
    Husk dog lige på, at hvis du køber sådan en skærm, så skal du enten tilslutte den via det tilhørende DVI stik, eller display porten. Du skal ikke bruge et HDMI kabel, da HDMI max kan køre med 60hz, og så er går det sjove jo af det

Ja okay, det lyder super fedt, ender jeg nok med at gøre så!

En lille ting som jeg lige vil gøre opmærksom på er, at du ikke vil kunne udnytte meget mere end 144fps hvis du har en 144hz skærm.. Så du burde 100% kunne nøjes med et 960 hvad det angår. Men et 970 vil være bedre hvis du gerne vil være sikker på at du kan køre helt nye titler med gode indstillinger :)

Ja okay, synes mit valg står i mellem gtx960+en 144hz skærm eller et gtx 970 og en 60hz...
    Svært fordi jeg kan skaffe en 60hz brugt meget billigt..

God dag!

Jeg har nu længe gået med ideen om at bygge eller købe en stationær.

Har bare lidt problemet med at finde ud af om det skal være med gtx 960 el. 970...
    Grunden til det er lidt svært er, at jeg for det meste bare spillet CS-GO LOL.. Så ved ikke om et 970 ville være pengene værd for mig. Der er vel en tusinde kroner at spare ved at tage 960'eren.
    Har pt 110-150 fps. På min bærbar på lave settings.
    Ville gerne have minimum 200-250 også på nogle højere settings, om en 960 vil kunne magte dette ved jeg så ikke.

Budget er på 6-7 tusinde, da jeg går med tanken om en 144mz skærm (koster pt. 1800 på tilbud hos komplett)
    Topdata har nogle udemærket bud synes jeg, men man kan vel spare nogle gode penge ved at bygge den selv?
    Har umiddelbart ikke tænkt mig at rode mig ud i OC

Fortsat god dag :)

hov. det er rettet nu.

men problemet er bare at det er samlet i pcen, hvis jeg køber brugt grafikkort skal jeg samle selv. Men tak for svar, tager nok 960'ern så :9xo

Goddag!

Et hurtigt spørgsmål:

Ved ikke om jeg skal købe GTX 760 udgaven eller 960:

http://topdata.dk/product.asp?product=9194

http://topdata.dk/product.asp?product=10107

Som I kan koster GTX 960, 500 kroner mere end 760, er det pengene værd?

Link til side hvor man kan se grafikkortene op mod hinanden: http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-960-vs-GeForce-GTX-760
    Har selv svært ved at vurdere om det nu er de 500 kroner værd.

På forhånd tak

Mvh. Mikkel

Jeg ved ikke mht. Samsung Evo 850, men jeg ved, at der har været mange problemer med Samsung Evo 840, der bliver afsindig langsom efter et stykke tid. Men det er der sikkert andre herinde der kan fortælle om det også er tilfældet med netop den model.

Men jo, 250 Gb SSD burde være nok. Og du kan altid tilslutte en USB 3,0 HDD. For er ikke sikker på at du selv må tilslutte internt hardware uden at garatien ryger, så det skal du lige undersøge hos Todata. Det ville jo være surt at du selv kommer en HDD i og så at garatien ryger. :)

http://topdata.dk/product.asp?product=9194
    De har også en udgave med gtx 760 til 5000,-
    Er opgraderingen til et 960 til 500,- pengene værd, eller bør jeg snuppe 760 udgaven og spare

Tak for tilbagemelding!
    Så opgradere jeg harddisken til en Samsung evo 850 250gb, fordi kingston er dårlige?
    Overvejer at droppe den ekstra lager harddisk, da 250 skulle være fint at lægge ud med (altså i topdatas pc)