Har et forslag...!
Skal vi ikke sætte brugere op i en "Stilling/Table" sådan at ældste brugere stårt øverst? Så kan man se hvor gammel ens bruger er
Lidt arbejde, ja - men det kunne være sjovt at se.
Har et forslag...!
Skal vi ikke sætte brugere op i en "Stilling/Table" sådan at ældste brugere stårt øverst? Så kan man se hvor gammel ens bruger er
Display MoreHar et forslag...!
Fint forslag
Har vidst også været her et par år efterhånden ..
søndag, 9. november 2003
Poster ikke rigtig mere, men læser da med på sidelinjen i ny og næ .
Det gamle gear står dog stadig på loftet, det ville gøre lidt ondt at smide ud.
Håber alle har det godt . Hep hep
Display MoreHar vidst også været her et par år efterhånden ..
søndag, 9. november 2003
Poster ikke rigtig mere, men læser da med på sidelinjen i ny og næ .
Det gamle gear står dog stadig på loftet, det ville gøre lidt ondt at smide ud.
Håber alle har det godt . Hep hep
Stemmer for en forum tråd med billeder af gammelt hardware
Jeg selv har været her på tweak.dk siden jeg mener det var 2004 eller 2005 med brugernavnet Anti spice girls. Som jeg senere ændrede til Eutan@sia
Jeg havde på det tidspunkt jeg oprettede mig på tweak en pc med disse specs
Asus a7n8x-x
Amd athlon xp 3000+
512 mb ram
Ati radeon 9600SE Asus
160 gb harddisk
Fik først taget mig sammen til oprette en bruger d 10. december 2008, 18:39.
Dato for registrering
mandag, 18. november 2002, 10:47
også længe siden her
Bruger siden 26. juni 2002. Der er rigtig mange der er forsvundet siden den gang. Nogen savner jeg og andre tja... Grillrotten satte trådløst netværk op hjemme hos mig. Han er vidst teknikker hos TDC i dag. Jeg tror bare han mistede interessen for hardware og forsvandt. Det samme med Burger - jeg mener hun arbejder for kommunen i Herning i dag.
Tweak var noget helt andet for 10 år siden - eller fora var. Masser af humor, med en hård og kærlig tone.
Bruger siden 26. juni 2002. Der er rigtig mange der er forsvundet siden den gang. Nogen savner jeg og andre tja... Grillrotten satte trådløst netværk op hjemme hos mig. Han er vidst teknikker hos TDC i dag. Jeg tror bare han mistede interessen for hardware og forsvandt. Det samme med Burger - jeg mener hun arbejder for kommunen i Herning i dag.
Tweak var noget helt andet for 10 år siden - eller fora var. Masser af humor, med en hård og kærlig tone.
Skyldes uden tvivl de sociale medier.
mandag, 8. maj 2006, 22:59
Et par dage siden, savner det gamle forum, er stadig herinde i ny og næ, dog ikke startside mere
mandag, 8. maj 2006, 22:59
Et par dage siden, savner det gamle forum, er stadig herinde i ny og næ, dog ikke startside mere
Det var en skam at høre. Stemningen kommer jo ikke af sig selv, så sammen kan vi jo løfte det tilbage til tidligere. Men igen, så er de sociale medier bestemt ansvarlig, og Tweak.dk har en stor livlig gruppe på 10.000 følgere.
Havde en profil, som blev lavet i 2004-2005-ish, samtidig med at jeg lavede en profil på det der engang hed Tweakup.dk.
Min nuværende profil er fra lørdag, 5. oktober 2013, 18:07
Min bruger er der nok ingen der kan slå
Dato for registrering torsdag, 6. december 2001, 22:12
Havde en profil, som blev lavet i 2004-2005-ish, samtidig med at jeg lavede en profil på det der engang hed Tweakup.dk.
Min nuværende profil er fra lørdag, 5. oktober 2013, 18:07
Er det Kim bag navnet
Elsker det site personligt.
Min bruger er der nok ingen der kan slå
Dato for registrering torsdag, 6. december 2001, 22:12
Den vinder du vist
Det var en skam at høre. Stemningen kommer jo ikke af sig selv, så sammen kan vi jo løfte det tilbage til tidligere. Men igen, så er de sociale medier bestemt ansvarlig, og Tweak.dk har en stor livlig gruppe på 10.000 følgere.
Ja, det er rigtigt er også blevet meget bedre til at komme herind, nu hvor man igen er studerende, og sidder foran skærmen det meste af dagen
nu ligger den blandt andre på min startside
Ja, det er rigtigt
er også blevet meget bedre til at komme herind, nu hvor man igen er studerende, og sidder foran skærmen det meste af dagen
nu ligger den blandt andre på min startside
Det er AWESOMENESS!
Fantaktisk at se I holder ved Tweak
Dato for registrering
onsdag, 30. juli 2003, 23:07
Men har stort set ikke været aktiv herinde i 6-7 år
Dato for registrering
onsdag, 30. juli 2003, 23:07
Men har stort set ikke været aktiv herinde i 6-7 år
Så er det jo rart du er nu