Gamle Tweak.dk brugere

  • mandag, 17. maj 2004, 10:23


    og med kun 52 indlæg (nu 53) er jeg nok at finde i kategorien "ældst OG mest inaktive"... :D

  • Uh det er ved at være lang tid siden :razz:


    Dato for registrering: torsdag, 31. marts 2005, 20:07



    Jeg har dog ikke været aktiv herinde de sidste 5+ år da jeg ikke synes at forummet længere har den kvalitet som den havde engang.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2


  • Den del rammes alle medier af grundet sociale medier, beklageligt. Vi har også 3 Facebookgrupper, for at følge med efterspørgelese.

  • lørdag, 26. februar 2005, 19:56 - er hvad der står i profilen, har kigget herinde i længere periode forinden og det er sgu her jeg har lært at håndtere hw på en ansvarlig måde :T anede intet om oc, byg selv og deslign. før jeg blev medlem og læste og spurgte. Har vist aldrig rigtig takket folket officielt for indsatsen :whistling: ... bliver sgu helt nostalgisk, barton cpuer, animalmilks 4000+ der kunne rende 3ghz+ jeg fik for et slik, det var tider. Det er skidt ( min mening ) at al debatten er flyttet på en kommerciel platform ( FB lort ) så kan jeg ikke være med længere ... men kigger gerne her. Der er stadig liv, så er der også håb :clap:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • lørdag, 26. februar 2005, 19:56 - er hvad der står i profilen, har kigget herinde i længere periode forinden og det er sgu her jeg har lært at håndtere hw på en ansvarlig måde :T anede intet om oc, byg selv og deslign. før jeg blev medlem og læste og spurgte. Har vist aldrig rigtig takket folket officielt for indsatsen :whistling: ... bliver sgu helt nostalgisk, barton cpuer, animalmilks 4000+ der kunne rende 3ghz+ jeg fik for et slik, det var tider. Det er skidt ( min mening ) at al debatten er flyttet på en kommerciel platform ( FB lort ) så kan jeg ikke være med længere ... men kigger gerne her. Der er stadig liv, så er der også håb :clap:


    Det er derfor vi gør alt for at fylde indhold på Tweak.dk så det ikke kun er forbeholdt Sociale Medier :-)


    :rules: :rules:

  • jeg vil sige jeg foretrækker også forum frem for fb, men stort set alt salg er flyttet der over desværre :-/
    men kigger her inde en gang om dagen i snit ;-)

  • Vi kan jo desværre ikke helt bekæmpe udviklingen - Men man skal jo være mere end velkommen til at oprette en salgstråd ved siden af et FB opslag hvis det er. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • jeg vil sige jeg foretrækker også forum frem for fb, men stort set alt salg er flyttet der over desværre :-/
    men kigger her inde en gang om dagen i snit ;-)


    Synes da køb & salg er stødt voksende herinde :-)
    Beklageligt er man som medie bare nød til at følge med udviklingen. Det er fantastisk så gamle profiler stadig holder fast i Tweak.dk.


    Personligt synes jeg altid stemningen er i top i trådene, hvilket betyder meget for mig.

  • 13 September 2004


    Har godt nok ikke brugt ret meget tid herinde de seneste år, kommer dog forbi og læser en gang imellem. Lavede en bruger herinde i forbindelse med min første pc, og jeg gik i folkeskole klasse med Hulefanden hvis nogen kan huske ham.


    Mener min PC dengang var en Pentium 4 3.2 Ghz eller sådan noget med et nvidia fx 5500 tror jeg.

  • Jeg har vist også været her et par dage eller tre.


    Dato for registrering
    onsdag, 19. marts 2003, 17:15


    Jeg poster ikke meget længere, men læser stadigvæk altid med hvor jeg kan. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Dato for registrering
    lørdag, 26. januar 2008, 13:51


    Men jeg mener at jeg havde en anden profil i starten af årtusindet
    Skiftede forummet ikke navn på et tidspunkt ??
    Jeg tror jeg glemte mit login og oprettede et nyt


    Og jeg er ikke så aktiv her mere. Jeg syntes at det er lidt besværligt at finde rundt.
    Specielt da jeg begyndte at købe brugt HW. Andre forums var mere tiltalende, med købs og salgstråde
    Findes under mit nick på andre forums. Men kikker ind af og til :baby:

  • Det er godt nok længe siden ... onsdag, 27. november 2002 !!


    Jeg blev især kendt efter et forsøg på at lege med overclocking, hvor jeg hverken havde adgang til isolering eller tøris, så jeg valgte i min spæde ungdom at bruge ... amatør midler og is fra fryseren. Der var en Athlon der futtede af, og en masse Tweakere der lå flade af grin :$

  • Dato for registrering
    lørdag, 15. februar 2003



    Damn, 14 år siden. Der var jeg stadig teenager.. Kigger ind forbi i ny og næ, men bruger mere min PS4 end min PC nutildags..

  • Dato for registrering
    mandag, 30. juni 2003 :firefox:


    Jeg startede på tweak i tidernes morgen fordi jeg havde 0 pc viden og manglede hjælp til en opgradering :) Bruger stadig siden og håber den bliver oppe i mange år endnu :)


    efter lige og have scrollet igennem mine posts og topics så kan jeg se at det første jeg har postet omkring var min Vapochill XE :clap:

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Det er jo nogle år siden
    ...starten af februar 2005.


    Er dog generelt ikke så aktiv på HW foras længere, men kikker da ind engang imellem.


    Synes desværre at sproget fra FB er flyttet over på en del foras, og jeg gider ikke den mudderkastning det har ført med sig :thumbdown:

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Det er jo nogle år siden
    ...starten af februar 2005.


    Er dog generelt ikke så aktiv på HW foras længere, men kikker da ind engang imellem.


    Synes desværre at sproget fra FB er flyttet over på en del foras, og jeg gider ikke den mudderkastning det har ført med sig :thumbdown:


    Jeg mindes ikke ballade herinde. Den slags er forbeholdt børnehaven HOL.