Extrem langsom bærbar

  • Du behøver skam ikke UEFI for at bruge Windows - Jeg vil faktisk decideret foreslå alle at de holder sig på Legacy, da UEFI er noget værre rod at arbejde med det meste af tiden (På et niveau du nok næppe behøver tænke over)


    Din mus burde køre uanset om du kører UEFI eller ej. Lyder mere som om at Windows har problemer med at se den som en basal mus af en eller anden grund. Prøv at sætte den i en anden port - kan være USB3 driverne ikke er installeret endnu, hvilket kan få USB3 porte til at være inaktive.


    Det burde ikke være mere kompliceret end at du lige kører Windows Update igennem, så finder den typisk alle driverne. Ellers skal du ind i "Enhedshåndtering" for at se hvilke enheder der mangler drivere.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Hey


    Endte med at geninstallere Windows igen, dog valgte jeg IKKE at bruger definere installationen. Alt er opdateret og den køre super nu..


    Tak til alle og deres input :)


    En sidste ting. Kan man få noget så man kan sætte sin anden harddisk til, så jeg ikke bare har den gamle til at ligge i en skuffe?


    Noget hvor jeg kan dock den i og sætte den til via USBstikket?


    På forhånd tak